Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Binnen 10tallen jaren ( ik ben het aantal jaar vergeten, maar het is niet heel ver in de toekomst) zullen aziaten en hispano's in de meerderheid zijn in de USA.
Het procentuele aandeel ervan in kaderfucties stijgt ook, zelfs heel snel in het NWesten.
Ik moest er gewoon aan denken als ik je comment las.
Wat mij betreft is de pontiac Aztek van zijn troon gestoten als lelijkste amerikaan ooit.
Jeep mag mij betreft de dieperik in gaan, je ziet van mijlen ver dat de offroad-waardigheid niet hoger is dan een gewone SUV. Wat een zonde om zo'n heritage overboord te smijten.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De wereld heeft inmiddels kunnen wennen aan het opvallende front van de Jeep Cherokee en aan het begin van de New York International Auto Show is het tijd voor de achterkant en het interieur. Jeep blijkt daar beduidend behoudender te hebben gehandeld.
Tegelijkertijd met alle afbeeldingen heeft Jeep ook specificaties van z'n nieuwe SUV vrijgegeven. In de Verenigde Staten is er keuze uit een 2,4-liter viercilinder (184 pk) en een nieuwe 3,2-liter Pentastar V6 (291 pk). Een negentrapsautomaat(!) is standaard op alle versies.
Er komen vier versies: de Sport, de Latitude, de Limited en de blitse Trailhawk. De Cherokee staat op het modulaire platform van de Dodge Dart, dat in de verte verwantschap vertoont met dat van de Alfa Romeo Giulietta.
Vandaag pronkt de nieuwe Cherokee op de Jeep-stand in New York. De productie vindt plaats in Ohio en de auto komt later dit jaar op de markt in de Verenigde Staten. In Nederland verwacht de importeur de Cherokee begin 2014 bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment