Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Basisprijs Duitsland: 28.350€
    1000 euro goedkoper dan de gtd

Comment

Prijs valt nog mee.
      220PK en 6.5sec naar de honderd zijn al mooie cijfers.
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Fraaie kleinere gezinswagen. Lijkt met ietwat overgemotorizeerd voor het Europesee wegennet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Fraaie kleinere gezinswagen. Lijkt met ietwat overgemotorizeerd voor het Europesee wegennet.
          ben jij braambes ?
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Duitse prijs valt goed mee. Zal hier wel iets meer zijn en Dieteren zal naar slechte gewoonte wel wat 'Duitse' basisuitrusting hier als optie aanbieden...
            2.0 JTDm

Comment

De Duitse tuner ABT was niet helemaal tevreden met de Volkswagen Golf GTI. Daarome hebben ze de rappe Wolfsburger nu al digitaal verbouwd.

Het is niet de eerste keer dat ABT een Golf van de laatste generatie in z'n werkplaats onder handen neemt. Nou ja, werkplaats, ook toen bleef het bij een digitale tekening. Ook het huidige project behelst twee computertekeningen, de GTI is immers nog niet op de markt.
              ABT zegt het streven gehad te hebben om de 'über Golf' te ontwikkelen. De 220 pk sterke vierpits TFSI komt in de ogen van ABT beter uit de verf met 270 paarden. Een extra sterke variant met 310 pk zit eveneens in de planning. Ook van de Golf met performance-pack komen verder afgetrainde versies.
              We zien een Golf met wat plakbumpers en dito spoilertjes, bovendien zijn de richtingaanwijzers zwart gemaakt. Aan de achterzijde springen de vier uitlaatpijpen in het oog, een van de typische ABT-aanpassingen. ABT drukt de Golf iets dichter tegen het asfalt aan en monteert een set groot lichtmetaal in de maten 18 of 19 inch.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      De Duitse tuner ABT was niet helemaal tevreden met de Volkswagen Golf GTI. Daarome hebben ze de rappe Wolfsburger nu al digitaal verbouwd.

Het is niet de eerste keer dat ABT een Golf van de laatste generatie in z'n werkplaats onder handen neemt. Nou ja, werkplaats, ook toen bleef het bij een digitale tekening. Ook het huidige project behelst twee computertekeningen, de GTI is immers nog niet op de markt.
                      ABT zegt het streven gehad te hebben om de 'über Golf' te ontwikkelen. De 220 pk sterke vierpits TFSI komt in de ogen van ABT beter uit de verf met 270 paarden. Een extra sterke variant met 310 pk zit eveneens in de planning. Ook van de Golf met performance-pack komen verder afgetrainde versies.
                      We zien een Golf met wat plakbumpers en dito spoilertjes, bovendien zijn de richtingaanwijzers zwart gemaakt. Aan de achterzijde springen de vier uitlaatpijpen in het oog, een van de typische ABT-aanpassingen. ABT drukt de Golf iets dichter tegen het asfalt aan en monteert een set groot lichtmetaal in de maten 18 of 19 inch.

Dit is gewoon bespottelijk. Verschrikkelijk gewoon.

Comment

Ik vind die rode doorlopende lijn echt niet mooi. Het is een beetje TE. Prachtige auto verder, zal wel goed rijden waarschijnlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                          Ik vind die rode doorlopende lijn echt niet mooi. Het is een beetje TE. Prachtige auto verder, zal wel goed rijden waarschijnlijk
                          Niet mooi wel heel herkenbaar.

Comment

Comment

Hier kan je vast configureren:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                                Dat veel lichter geworden is meer marketing naar het schijnt In verschillende reviews lees je dat het lichter worden klopt voor een aantal motorisatie's maar bv bij de dieselmotoren verwaarloosbaar lichter is geworden tov zijn voorganger.
                                ik geloof geen reviews meer. Waarom zou een autofabrikant liegen over het gewicht? bij motos, tot daar aan toe maar tis niet alsof je daarmee een auto verkoopt, dat doen andere cijfertjes wel.

dat van die dieselversies geloof ik ook moeilijk aangezien de motoren hetzelfde gebleven zijn en de kas voor alle versies dezelfde is. Wat ik wel wil geloven is dat een fullspec golf 7 niet bijster veel lichter is dan een kale golf 6.
                                2015 BMW S1000R
                                2010 Renault Clio RS Cup
                                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louisrrr Bekijk Berichten
                                  Hier kan je vast configureren:
                                  http://www.volkswagen.de/de/CC5.html
                                  Verkrijgbaar in een 35 tal kleuren!!!!!!!!!!!!!!!
                                  In België zullen het er een 5 tal zijn.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Comment

Alle reviews die ik tot hiertoe gelezen of bekeken heb, zijn zeer lovend.
                                      Er blijkt een grote sprong voorwaarts gemaakt te zijn, vooral in het domein "rijplezier" en men is zeer te spreken over de Performance-versie (met sperdif).

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X