Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Carbon Steel Grey, 18" Laguna velg:

Comment

• Weeral op zn belgisch, ze maken hier die clubsport zo duur dat hij uit de boot valt, duurder dan de R, wat een pokkeland.
        GTI en de R heeft bv xenon standaard, de clubsport heeft dat hier niet, is een optie van 1600 euro, en nog zo van die zaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
          Weeral op zn belgisch, ze maken hier die clubsport zo duur dat hij uit de boot valt, duurder dan de R, wat een pokkeland.
          GTI en de R heeft bv xenon standaard, de clubsport heeft dat hier niet, is een optie van 1600 euro, en nog zo van die zaken.

En de prijs in Duitsland?

Comment

• WTf had infeite interesse in deze wagen, mijn dealer heeft er binnenkort een

Comment

• Tungsten begint mijn favoriete kleur te worden op een GTI

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• GTI Clubsport S op komst

Om het 40 jarige jubileum van de Golf te vieren, komt er een extra snelle GTI: de Clubsport S.
                Op 4 mei wordt het model onthuld. In de herfst volgt dan een gelimiteerde serieproductie.
                Specs: Tweeliter tubo, 310 pk op de voorwielen (sper aanwezig), onderstel afgestemd op circuitgebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  GTI Clubsport S op komst

Om het 40 jarige jubileum van de Golf te vieren, komt er een extra snelle GTI: de Clubsport S.
                  Op 4 mei wordt het model onthuld. In de herfst volgt dan een gelimiteerde serieproductie.
                  Specs: Tweeliter tubo, 310 pk op de voorwielen (sper aanwezig), onderstel afgestemd op circuitgebruik.
                  is besteld

eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op de R400.
                  spijtig genoeg heeft VW beslist deze niet op de markt te brengen.
                  Last edited by ; 27/04/2016, 18:42.

Comment

• Bij mijn garagist hebben ze een clubsport die binnenkomt zal die es gaan bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      Weeral op zn belgisch, ze maken hier die clubsport zo duur dat hij uit de boot valt, duurder dan de R, wat een pokkeland.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      En de prijs in Duitsland?
                      Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                      WTf had infeite interesse in deze wagen, mijn dealer heeft er binnenkort een
                      Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                      Bij mijn garagist hebben ze een clubsport die binnenkomt zal die es gaan bekijken
                      Toen ik voor een offerte langsging bij Skoda ook een Clubsport laten configureren, kwam op 34K. Vond ik te duur.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Franky GTI Bekijk Berichten
                        is besteld

eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op de R400.
                        spijtig genoeg heeft VW beslist deze niet op de markt te brengen.

proficiat. vind het wel iets hebben, die strakke lijnen van zo'n GTI.

Comment

• GTI Clubsport S

Volkswagen lanceert de GTI Clubsport S. De snelste GTI ooit is ontwikkeld voor circuitgebruik.
                          Het model zet een record neer op de Nürburgring als snelste voorwielaandrijver in serieproductie.

- 2.0 TSI
                          - 310 pk / 380 Nm
                          - 0-100: 5,8 sec.
                          - Vmax: 265 km/u
                          - Enkel handbak
                          - Enkel driedeurs
                          - Geen achterbank / standaard rolkooi
                          - Standaard 19” velgen met Michelin Sport Cup 2 banden
                          - Standaard DCC adaptiepve ophanging
                          - Drie kleuren: zwart, wit en rood
                          - Lichtgewicht voorstoelen, minder isolatie: 30 kg gewichtsreductie t.o.v. Clubsport
                          - Gelimiteerde productie: 400 exemplaren waarvan 100 voor Duitsland

Last edited by Löwe; 17/12/2016, 22:20.

Comment

• Wow lekker!!
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• kan je dat dan inschrijven als lichte vracht? aangezien er geen achterbank is
                              lets have some more member berries

Comment

• Ja Mss wel maar zelfs zonder lichte vracht zijn de biv en taksen verwaarloosbaar, circa 400€ per jaar.

Comment

• Dit boven de R! zal wss zelfde prijs of zelfs meer kosten.

Comment

• Zal wel serieus duur zijn zonder achterbanken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      GTI Clubsport S

snelste voorwielaandrijver in serieproductie.

(...)

- Gelimiteerde productie: 400 exemplaren waarvan 100 voor Duitsland
                                      Gelimiteerde serieproductie, dus?
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                        Gelimiteerde serieproductie, dus?
                                        klopt

Comment

• Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                          Klikerdeklikhier
                                          Car name: Octavius Rsus

Comment

Working...
                                          X