Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk model die Clubsport.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Keuze genoeg dan,

Gewone GTI
      GTI Performance
      GTI Clubsport
      Gewone R
      R400
      ....

Weet toch nie of dat er allemaal doorkomt... zullen zien

Comment

• Gewone GTi kan je niet meer bestellen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Iemand ondertussen enig idee hoe het zit met het olieverbruik van de golf 7? De 6 stond er nogal om bekend om een slokje olie te lusten.

Comment

• Deze ook lichtjes hoor denk dat dat tsi eigen is? Vriend van me praat van 200-300ml op 10k

Comment

• Ik heb nog geen druppel moeten toevoegen.

Sent from here
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik bij de cupra 300ml op 11k

Comment

• Mijn golf v gti dsg 1 liter op 2500

Comment

• Ik bij mijn vorige Golf VI GTI ongeveer een 300 om de +-20000km

Comment

• van de Performance 230 heb ik al gelezen dat die een slokje lust, de 'gewone' GTI 220 vreemd genoeg dan weer niet

Denk dat veel te maken heeft met hoe je die inrijdt. Dat is bepalend voor het olieverbruik gedurende de volledige levensduur.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Inderdaad het inrijden is hier zeker een grote factor.

Bij het te rustig inrijden kan je ervan op aan dan je een hoger olieverbruik krijgt bij de TSI motoren.

Comment

• Vreemd genoeg maar is zo, is gekend. Mijn gti was ex firmawagen van mevrouwtje met 2 kiddies, wagen heeft nooit de 4k rpm gehaald denk ik. De cupra zeer stevig ingereden ... zien wel

Comment

• Huidige Cupra wordt momenteel ook stevig ingereden, motor rustig warm rijden en dan dynamisch rijden over verschillende toeren/versnellingen.
                                  Lekker de motor laten werken zonder te overdrijven.
                                  Waarna natuurlijk de laatste km's rustig en even laten nadraaien.

Comment

• Zo deed ik het ook

Comment

• Vorige A3 TFSI 2.0 Quattro (2006)

...eerste 40000km nihil olieverbruik daarna geleidelijk opgelopen tot 1 liter /3500 km.
                                      nu audi S1 ... Tot nu (5000km).. Geen olieverbruik ... Afwachten .. Audi TFSI motoren staan er om bekend
                                      een slok olie te lusten ... En longlife olie audi = vloeibaar goud ��

Comment

• Zo te horen valt het allemaal nog mee. Das eigenlijk het enige wat mij nog wat tegenhoudt voor een mk7 gti/ leon cupra te kopen

Comment

• Zou me daar geen zorgen over maken hoor...

Comment

Working...
                                          X