Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ? Is toch eigenlijk ook niet erg, maak gewoon dat je een fles staan hebt

Comment

• daar voor zou ik me geen zorgen om maken. neem idd zoals swiftfox het zegt een busje mee
      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
      Klikerdeklikhier
      Car name: Octavius Rsus

Comment

• Kheb altijd al zo gehad dat een golfke jeugd uitstraalt. Ik zie daar altijd een manneke van 18 of 20 in rond cruisen. Straalt weinig klasse uit voor mij. Een auto'ke voor int weekend is wat mee rond te rotsen en gedaan. Kweeni, dat gevoel heb ik altijd bij golf... Design wise mja... Altijd da super saai kontje. Dien auto was precies rechthoekig en dan zijn ze der vanvoor gaan opstaan. ^^ Mja, golf R in dat schoon blauw kleurke wel nice, maar als ik er dan nen audi s3 naast zet in da blauw, dan weet ik toch dat ik niet voor de golf ga ze, maar de s3 is dan ook wel aanzienlijk duurder.

Comment

• Ja, we negeren gewoon even dat er een goedkopere Leon met 290 pk bestaat.
          Ter ere van de 40ste verjaardag van de Golf heeft Volkswagen een opgevoerde versie van een opgevoerde versie gemaakt. De GTI Clubsport gooit gooit 265 pk op tafel, dertig paarden meer dan Golf GTI met Performance-pack. In overboost-modus klimt dit voor een periode van 10 tellen naar 290 pk, voor die momenten waarop stereotype GTI-rijders eindelijk voorbij je kunnen jakkeren na 5 minuten bumperkleven in druk verkeer.
          Maar we dwalen af. De GTI Clubsport wordt geleverd met een zestraps DSG-automaat of met een handgeschakelde zesbak. Zelf roeren betekent een 0-100-tijd van 6 seconden, de DSG doet het in 5,9 tellen. De top ligt op 250 km/u en de voor- en achterbumper, sideskirts, diffuser en de dakspoiler uniek zijn voor dit model. Evenals de smokey achterlichten en de uitlaatpijpjes.
          http://www.autoblog.nl/nieuws/40-jaar-golf-vieren-we-met-een-gti-clubsport-80271

Comment

• Zo hoorde de GTI eruit te zien vanaf het begin!
            Wel vreemd, geen kuipjes in de R maar wel in deze zal mss op de optielijst komen van de R.
            Last edited by nickotje; 16/09/2015, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Zo hoorde de GTI eruit te zien vanaf het begin! .
              Idd ziet er echt super vet uit.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Zo hoorde de GTI eruit te zien vanaf het begin!
                Wel vreemd, geen kuipjes in de R maar wel in deze zal mss op de optielijst komen van de R.
                Is het eerste wat ik wou opvinken op de optielijst.

Meneer dat bestaat niet voor de R
                Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                2015 Golf 7 GTD

Comment

• Comment

• Comment

• Tra-Kyoto Rocket Bunny Golf Mk7 Is A Mad Tuning Exercise.

The boso-inspired, shakotan wide-body-kits may look ridiculous and useless on high-end exotics, but they do make mundane cars stand out from the crowd.

Comment

• Zowat de lelijkste tuning ooit gezien van een Golf VII.

Comment

• Idd

Comment

• kleur is wel wijs, lijkt op het siriusgeel van de Renault RS-reeks
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                              Klikerdeklikhier
                              Car name: Octavius Rsus

Comment

• Comment

• Comment

• Misschien kunnen de GTI kenners me even verduidelijken...

Bepaalde aangeboden tweedehands GTI's hebben vooraan een camera (ACC), anderen dan weer niet.

Waar zit het verschil in? Buitenlands wagen,...?

Alvast dank.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• ACC is standaard in België op alle MKVII. Bij ingevoerde is het niet aanwezig tenzij in optie genomen.

Comment

• Ok, bedankt.

Meestal dus Duitse GTI's die door handelaars aangeboden worden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...
                                        X