Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LaFerrari

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Meer foto's op GTSpirit
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

M A G I S T R A A L!

Comment

mmmh, beetje wennen nog misschien, maar zo de eerste indruk vind ik 'm lelijk. Heeft voor mij totaal geen mooiere looks dan de Enzo.
        Beetje kenmerken van de F50 in langs de zijkant. Dikke specs, maar de looks (én naam) konden beter imo.

Ferrari is losing it... eerst de gefaalde F12 en nu de Enzo-opvolger....

Geef mij maar een Aventador Roadster, wit graag !!

Comment

Ik vind het een indrukwekkend en mooi apparaat. Maar die naam...

Comment

"Een andere overeenkomst met de F1-auto is dat ook de LaFerrari een eenzitter is; de stoel staat vast en de juiste zitpositie vind je door stuur en pedalen te verstellen. Van de LaFerrari worden er 499 gebouwd."

Eenzitter? Da ga ik thuis moeilijk verkocht krijgen Op de fotos lijkt het toch of hier een passagiersstoel in staat ook?

En die naam Ferrari LaFerrari... Dan geeft je een miljoen uit en krijg je zo'n dwaze naam in de plaats

Comment

Maar één ding is desastreus aan die auto, en da's de naam (vind ik).

Al de rest: yum. The looks fit the specs. Beest van een auto...

Comment

Comment

DA STUUUUUUUUR!!!! Schitterende bolide!!!!! LaFerrari, tja Ferrari blijft een auto voor mensen met een vrouwelijk tintje...
                  Hij moet wel in het rood zijn. Geel is voor een Lambo en zwart voor Porsche.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Maar één ding is desastreus aan die auto, en da's de naam (vind ik).

Al de rest: yum. The looks fit the specs. Beest van een auto...
                    ²²²²²

Zou het zelf niet beter kunnen zeggen

Comment

Nee ik vind het niks.. Specs zijn wel waanzinnig natuurlijk!

Comment

Ik zou weleens willen weten wat sommige hun mening zou zijn had er geen Ferrari badge op gekleefd... ?
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Knappe wagen, maar dat verhaal dat er maar 1 stoel is klopt niet. Heb al foto's gezien van 2 zitplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                            Ik zou weleens willen weten wat sommige hun mening zou zijn had er geen Ferrari badge op gekleefd... ?
                            Dat heeft er bij mij niks mee te maken, want ik vind de meeste Ferrari's prachtige designs hebben (F12, 599, 458, en dan zeker de oudere modellen ook genre superamerica etc) maar ik vind dit te futuristisch en te drukke lijnen.

Comment

Vooraanzicht van de neus is totaal geen zicht, bovenkant/zijkant precies heel ander verhaal. Achterkant stoort mij ook beetje wegens te druk, precies teveel op racen gericht die bak. Nene geef mij maar een 458 italia of een F430 met de rondere vormen...
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Ik zag in een filmpje ook iets van een elektrische achterspoiler?

Comment

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                      tja.
                                      zelfde met bmw. als er op een 1 reeks een kia badge had gehangen zou ook geen mens dat een goede auto vinden.
                                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        tja.
                                        zelfde met bmw. als er op een 1 reeks een kia badge had gehangen zou ook geen mens dat een goede auto vinden.
                                        Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Hier zijn ook veel KIA voorstanders met hun 7jaar super garantie waar ze u ook niet rap helpen als er iets niet goed werkt zoals éénder welk merk. Voor garantie moet je een wagen niet kopen. Mijn C250 CDI stottert soms ook en word dat opgelost tijdens garantie NOPES.

Comment

Mij kan het wel bekoren. Ferrari kennende hebben die sleuven, vleugels, gaten, diffusors etc een functie. Form follows function, het moet absurd goed rijden en je mag er aan zien dat het daarvoor gemaakt werd. Een compromis tussen design, techniek en aerodynamica waar niet op een euro gekeken dient te worden...

Puur op elegantie moet je zo'n wagen niet scoren. Ik vind dan de nieuwe 911 mooier en goedkoper. Ferrari lijkt meer de hardcore racy richting uit te gaan of heb ik het mis? Een echt elegant model zoals bvb. een 400i of zelfs nog de 550 Maranello vind ik precies niet meer in de cataloog?

PS: de naam is echt belachelijk. Geef zo'n technisch ding ook een F-... naam of zo. LaFerrari zou ik voor de roze Barbie versie voor m'n dochter van 5 jaar gebruiken.
                                          Last edited by ; 13/03/2013, 23:49.

Comment

Working...
                                          X