Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron + meer foto's: [www.autoblog.it]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat navigatiescherm is echt enorm. Maar dat is misschien niet slecht, zo is het tenminste goed zichtbaar.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Prachtig! Schitterende velgen ook...

Comment

• Ja qua velgen design zit het weer snor bij deze S klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Dat navigatiescherm is echt enorm. Maar dat is misschien niet slecht, zo is het tenminste goed zichtbaar.
            Lexus zal zijn website dan moeten aanpassen voor de GS. Want volgens hen heeft ie de grootste ter wereld.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Goh goh
              Indrukwekkend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Lexus zal zijn website dan moeten aanpassen voor de GS. Want volgens hen heeft ie de grootste ter wereld.
                Point taken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat met zilverkleurige verf ingesmeerd hout is de sprong in de afgrond van de ultieme wansmaak. En dan dat protserig plaatje met in kitscherige cursiefletters "Mercedes-Benz" op. Doet me denken aan patsers die het label van hun kostuum op hun mouw dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                    Point taken
                    Misleidende reclame, foei foei.

Als ik kan helpen zijn we erbij hé.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                      En dan dat protserig plaatje met in kitscherige cursiefletters "Mercedes-Benz" op. Doet me denken aan patsers die het label van hun kostuum op hun mouw dragen.
                      over welk plaatje heb je het? kzie het niet direct op de foto's en de enige plaat die ik zo direct in het hoofd haal met Mercedes-Benz zijn die instapplaten.
                      ik vind het grijs interieur wel heel mooi alleen dat geruit vlak
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Misleidende reclame, foei foei.

Als ik kan helpen zijn we erbij hé.
                        TOUCHE

@jef, in je onderschrift staat jefke daffodil, ik vraag me al een jaar af wat dat betekent, jefke narcis als je het vertaalt?

Comment

• Ik denk dat het betrekking heeft op de Daffodil, een auto van het merk Daf. Maar daar moet jef uitsluitsel over geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het betrekking heeft op de Daffodil, een auto van het merk Daf. Maar daar moet jef uitsluitsel over geven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_Daffodil
                            Proficiat! U hebt gewonnen!
                            Verwijst naar mijn avatar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                              Proficiat! U hebt gewonnen!
                              Verwijst naar mijn avatar...
                              Kon maar zo logisch zijn gezien je avater inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                over welk plaatje heb je het?
                                onderaan het stuur, zoals rs bij audi, m/// bij bmw, of weetikwat bij de lexus

Comment

• Wat mij betreft toch 'n pak knapper in standaard uitvoering ipv met het AMG Pack.

En als ik dit zie:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

... dan moet ik toch écht een zware "W-T-F?!?" slaken. Dit is voor mij alles behalve knap, nog. Overdadig, rococo, matuvu, name it what you want. Jammer.
                                  Maar dat zal vermoedelijk ook niet vaak worden gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                    Dat met zilverkleurige verf ingesmeerd hout is de sprong in de afgrond van de ultieme wansmaak. En dan dat protserig plaatje met in kitscherige cursiefletters "Mercedes-Benz" op. Doet me denken aan patsers die het label van hun kostuum op hun mouw dragen.
                                    Ik verwoord het anders maar we denken hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik verwoord het anders maar we denken hetzelfde.
                                      Ontworpen door een 12 jarig jongetje, overdadig en "a BIG ASS" -screen. De middentunnel vind ik een ramp, kan evengoed uit een ACURA ofzo komen.

Comment

• Volgens mij zal de Russiche patsermarkt hier nochtans heel erg tuk op zijn imho.
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• ik vind het wel prachtig omdat het kan

Comment

Working...
                                          X