Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDat navigatiescherm is echt enorm. Maar dat is misschien niet slecht, zo is het tenminste goed zichtbaar.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenLexus zal zijn website dan moeten aanpassen voor de GS. Want volgens hen heeft ie de grootste ter wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenPoint taken
Als ik kan helpen zijn we erbij hé.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenEn dan dat protserig plaatje met in kitscherige cursiefletters "Mercedes-Benz" op. Doet me denken aan patsers die het label van hun kostuum op hun mouw dragen.
ik vind het grijs interieur wel heel mooi alleen dat geruit vlaklets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMisleidende reclame, foei foei.
Als ik kan helpen zijn we erbij hé.
@jef, in je onderschrift staat jefke daffodil, ik vraag me al een jaar af wat dat betekent, jefke narcis als je het vertaalt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk denk dat het betrekking heeft op de Daffodil, een auto van het merk Daf. Maar daar moet jef uitsluitsel over geven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_Daffodil
Verwijst naar mijn avatar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenProficiat! U hebt gewonnen!
Verwijst naar mijn avatar...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenover welk plaatje heb je het?
Comment
-
Wat mij betreft toch 'n pak knapper in standaard uitvoering ipv met het AMG Pack.
En als ik dit zie:
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Maar dat zal vermoedelijk ook niet vaak worden gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDat met zilverkleurige verf ingesmeerd hout is de sprong in de afgrond van de ultieme wansmaak. En dan dat protserig plaatje met in kitscherige cursiefletters "Mercedes-Benz" op. Doet me denken aan patsers die het label van hun kostuum op hun mouw dragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk verwoord het anders maar we denken hetzelfde.
Comment
-
Volgens mij zal de Russiche patsermarkt hier nochtans heel erg tuk op zijn imho.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
Comment