Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
    Ontworpen door een 12 jarig jongetje, overdadig en "a BIG ASS" -screen. De middentunnel vind ik een ramp, kan evengoed uit een ACURA ofzo komen.
    Het bashen door de 'concurrentie lovers' is begonnen Ik vind het een ongelooflijke knappe auto waar de éénheidsworst premium merken een puntje kunnen aan zuigen, kleuren en uitvoeringen kunnen altijd gekozen worden
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Heerlijke slee, wel stoort me die "informatiebak" in het dash. Die is er redelijk lomp in verwerkt.

Comment

• Lekker klassiek kan ook :

Comment

• miss hilton denk je maar weg
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Lekker klassiek kan ook :

Normaal ben ik niet zo fan van zwart, maar dit is toch echt top!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
              Normaal ben ik niet zo fan van zwart, maar dit is toch echt top!
              Voor mij ook aub.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

• Dat ziet er al heel wat beter uit. 'k Vind het nog altijd een erg druk interieur, weinig rustgevend gestyled. Steek er nog een normaal stkkingspatroon op i.p.v. de combinatie van sportzetelpatroon+diamantpatroon en 't zal nog verbeteren. Hoe dan ook: 't is blijkbaar echt de bedoeling geweest om het begrip opulentie niet met mate maar à gogo en zonder schroom in het interieurdesign te verwerken. It's a choice, en inderdaad 'k kan me inbeelden dat vooral de roebels en dirhams en mogelijks zelfs de dollars daar niet te hard om malen.

Comment

• Mooiste S ever !

Comment

• Ga uw mond eens spoelen met water en zeep.

W126 rules!!!!!

Comment

• W126 is van voor mijnen tijd

Comment

• W140 voor mij graag.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor mij ook W140!

Comment

• vind de 222 toch ook 1 van de geslaagdere alle s-en

als ik nu een interieur van een 140 zie met die massa knopjes op het middengedeelte van de dash de breedte van de klokkenwinkel is dan weer indrukwekkend

Comment

• Wat een slee Moest ik +55 zijn en een dikke bankrekening hebben, direct
                              sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cezar Bekijk Berichten
                                W126 is van voor mijnen tijd
                                Ik vind ook dat jij gelijk hebt en ik heb ze wel allemaal meegemaakt, THIS IS IT!!!
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zou uit kuriositeit eens het verloop van de voorstelling van de 221 hier op't forum eens herlezen...ff zoeken

dat van de 220 zal niet meer te vinden zijn

Comment

• zo in het zwart is hij wel heel mooi vanbinnen.
                                    maar vind de rechte lijn boven het dash met het giga scherm te lijn en te recht, had anders moeten zijn gedaan (maar hoe weet ik niet, ben geen designer).
                                    het leer is wel erg mooi overal.

wat een logistiek moet daar niet achter zitten, zoveel verschillende mogelijkheden van kleuren, stijlen en oties in het interieur, ongelofelijk.

Comment

• s klasse 2006

Comment

• W220 sierlijke elegantie
                                        W140 aristocratische overmacht

De W126 en de W221 liggen me (in hun tijd en met hun toentijdse concurrenten) minder.
                                        En deze W222: 't is nog te vroeg. Eerst wat aan wennen.

Comment

• Interieur:

Exterieur:
                                          new, mercedes-benz, mercedes s-class, S-Class, S-Klasse, Classe S, neue, 2014, luxury, Mercedes S 63 AMG, limousine, Mercedes, test drive, drive, review, test, Mercedes S 400, hybrid, design

Full HD en genieten.
                                          Mooiste S ooit voor mij. (Maar ik ben dan ook nog jong )
                                          Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                          #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                          #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                          #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                          #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                          #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                          #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Working...
                                          X