Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ontworpen door een 12 jarig jongetje, overdadig en "a BIG ASS" -screen. De middentunnel vind ik een ramp, kan evengoed uit een ACURA ofzo komen.
Het bashen door de 'concurrentie lovers' is begonnen Ik vind het een ongelooflijke knappe auto waar de éénheidsworst premium merken een puntje kunnen aan zuigen, kleuren en uitvoeringen kunnen altijd gekozen worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Dat ziet er al heel wat beter uit. 'k Vind het nog altijd een erg druk interieur, weinig rustgevend gestyled. Steek er nog een normaal stkkingspatroon op i.p.v. de combinatie van sportzetelpatroon+diamantpatroon en 't zal nog verbeteren. Hoe dan ook: 't is blijkbaar echt de bedoeling geweest om het begrip opulentie niet met mate maar à gogo en zonder schroom in het interieurdesign te verwerken. It's a choice, en inderdaad 'k kan me inbeelden dat vooral de roebels en dirhams en mogelijks zelfs de dollars daar niet te hard om malen.
vind de 222 toch ook 1 van de geslaagdere alle s-en
als ik nu een interieur van een 140 zie met die massa knopjes op het middengedeelte van de dash de breedte van de klokkenwinkel is dan weer indrukwekkend
zo in het zwart is hij wel heel mooi vanbinnen.
maar vind de rechte lijn boven het dash met het giga scherm te lijn en te recht, had anders moeten zijn gedaan (maar hoe weet ik niet, ben geen designer).
het leer is wel erg mooi overal.
wat een logistiek moet daar niet achter zitten, zoveel verschillende mogelijkheden van kleuren, stijlen en oties in het interieur, ongelofelijk.
Comment