Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    zijn toch verschillende velgensets?
    Dat was me dan weer niet opgevallen

Comment

• Dat is beroepsmisvorming Tom.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Dat is beroepsmisvorming Tom.
        Haha, guilty.

Comment

• wat een lelijk ding

Comment

• waarschijnlijk ook nog duur

ik begrijp niet goed wie hier behoefte aan heeft

Comment

• Mensen met smaak.
              Last edited by David67; 08/09/2013, 23:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                waarschijnlijk ook nog duur
                als je weet dat die brabus CLS800 zo'n 500 000 euro kost dan zal die S toch wel al rap 650 000 kosten.
                kvind brabus ook altijd overdreven maar als je een AMG nog niet exclusief genoeg vind en je niet weet wat gedaan met je geld dan koop je dus zoiets blijkbaar
                lets have some more member berries

Comment

• vroeger was brabus echt cool, beetje zonde dat ze deze weg op zijn gegaan

Comment

• tja, ze moeten zich onderscheiden en persoonlijk vind ik dat ze daar erg goed in zijn

en je bent ook ni verplicht het hele pakket te nemen, je pikt eruit wat je aanstaat...alleen de motor is ook goed

Comment

• Hopelijk komt er snel een aangepaste versie voor de Vlaamse markt. Een S 200 CDI zou hier veel succes hebben met zijn grote binnenruimte.

Comment

• Zo'n lichte motor gaat teveel moeite hebben met het gewicht van deze S-klasse. Een hoog verbruik zal hiervan het gevolg zijn. Dat had je toch moeten weten hé dbr2. Je begint me teleur te stellen.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• een vlaamse versie zou idd de s200 zijn, maar dan wel standaard met amg pack

Comment

• ik zie een s200 hybrid met de 1.6 dci van de regie en een elecmotor al helemaal zitten als ode aan de eerste 300 sd

Comment

• doe mij maar een s klasse met een 50cc vespa blok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Zo'n lichte motor gaat teveel moeite hebben met het gewicht van deze S-klasse. Een hoog verbruik zal hiervan het gevolg zijn. Dat had je toch moeten weten hé dbr2. Je begint me teleur te stellen.
                                dat weet ik nog zo niet
                                onlangs naast een ML 250 cdi gestaan en die ging wel vlot hoor.
                                En dat voor een 4 cilindertje.
                                Een ML zal toch zeker niet lichter zijn dan een S denk ik.

Comment

• Die heeft dan ook 204pk, de S200cdi zoals dbr hem wil slechts 136pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Die heeft dan ook 204pk, de S200cdi zoals dbr hem wil slechts 136pk.
                                    ok mijn foutje

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wow, ziet er dik uit die Brabus. Tenminste geen overkill zoals ze de laatste jaren bezig zijn.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X