Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Stuur is idd lelijk.

    Comment


    • nee hoor dat is niet

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        nee hoor dat is niet
        Jij zei elders dat een stuur met weinig spaken "luxe" is. Leg es uit.
        Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

        Comment


        • je legt je handen nooit kwart over negen

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            je legt je handen nooit kwart over negen
            Maar dat doe je met een 4-spakig stuur toch ook niet, tenzij je op een erg bochtige weg zit?

            Ik leg gewoon een vinger vanonder op het stuur terwijl mijn elleboog op de armsteun rust.
            Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

            Comment


            • ik zag vandaag voor het eerst de nieuwe in basisuitvoering op kleine spaakwielen
              erg onopvallend, achteraanzicht lijkt hij erg groot

              Comment


              • 7 reeks verslaat nieuwe S klasse.

                In de eerste vergelijkingstest moet de nieuwe S klasse zowel de 7 reeks en ook de Panamera op sommige vlakken laten voorgaan en onthult hij onverwachte tekortkomingen.


                3. Porsche Panamera 4S Executive

                Model blinkt uit door uitmuntend materiaalgebruik en dito afwerking en biedt het meest snedige rijgedrag. Hij is echter zeer duur, minder comfortabel en de middentunnel is te druk. (teveel knoppen)

                2. Mercedes S500 Lang

                De S biedt de grootste binnenruimte en een goeie motor. De ophanging is goed maar er zijn tekortkomingen zoals active body control. Dit systeem werkt lange, golvende oneffenheden goed weg maar korte oneffenheden zoals putten en kuilen dringen te nadrukkelijk door in het interieur.
                Ook is het infotainmentsysteem niet zo intuïtief en de afwerking valt wat tegen. Er zijn duidelijk rammeltjes en kraakgeluiden te horen in het interieur, alsook ter hoogte van het glasdak.
                De 7-trapsautomaat is ook niet zo goed bij de les en en de schakelpauzes duren te lang.
                Tenslotte is hij een pak duurder dan de 7 reeks.

                1. BMW 750Li

                De combinatie motor en 8-trapsautomaat is pefect. De bediening is top door iDrive.
                De ophanging en het comfort staan op hoog niveau. Lange oneffenheden worde even goed dan de S verwerkt, bij korte oneffenheden is de BMW zelfs beter.
                De materiaalkeuze en afwerking is in orde maar er is nog altijd ruimte voor verbetering.
                7-reeks is ook goedkoper dan de S.


                autobild.de

                Comment


                • Wij hebben 2 jaar geleden met een 760 Li proefgereden toen we de A8 gingen vervangen. En de bmw had alleen achteraan luchtvering waardoor die auto toch behoorlijk hard was. Tevens trokken de stoelen op niet veel. Oftewel hebben ze dit allemaal serieus verbeterd oftewel hebben ze bij bmw steekpenningen gegeven.
                  Dat een 7 even zacht rijd als een S geloof ik nu voor gene meter. Een S rijd zelfs nog beter dan onze A8.

                  Comment


                  • dat wil zeggen dat de vorige S class ook beter is dan de nieuwe?
                    lets have some more member berries

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      dat wil zeggen dat de vorige S class ook beter is dan de nieuwe?
                      Geen idee. Iemand al een testrit mogen doen met de nieuwe?
                      Ik test voorlopig verder met het oud model.
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

                      Groeipunt
                      Helderzienden

                      Comment


                      • Laatste testrit die ik deed was ook met een oud model.
                        Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

                        Comment


                        • Autoevolution: "You still can’t compare the S-Class to anything from its current competition. Unless you’re a fan, there’s no reason to choose an Audi A8, BMW 7 Series or Lexus LS at the moment."

                          Comment


                          • Mercedes S-Class saloon 2014 review: http://bit.ly/1fOaAo9Subscribe to the Carbuyer YouTube channel: http://bit.ly/17k4fctSubscribe to Auto Express: http://s...

                            Comment


                            • Dat geval van Autobild: zoals steeds zal je in de autopers verschillende meningen aantreffen. Maar ik vind het toch wel straf om een huidige 7 te verkiezen boven een splinternieuw ontworpen S.
                              Misschien dat de ongebreidelde arrogantie van Dieter Zetsche daar wel voor iets tussen zit en dat ze daarom extra kritisch zijn? Of een zekere mediageilheid, natuurlijk, zodat ze als Duitse autopers toch wat kunnen pronken met een 'schokkend' artikel.

                              Anderzijds zijn deze modellen 'aan de top' zodanig goed, dat het weer aankomt op details, waarbij kleine kraakjes en rammeltjes in een perfect afgewerkt interieur compleet misstaan.
                              Om dan daar tegenover de S-klasse te omschrijven als 'de enige waar je in optie achteraan de zetel bijna plat kan leggen' is dan ook weer een typisch voorbeeld van veel te snel geschreven artikels waarbij een aantal perslui de moeite niet meer nemen om hun kennis terzake bij te schaven vooraleer ze zoiets beweren.

                              Anyway, ik heb van Autobild nog niet veel interessante en goed onderbouwde artikels gelezen. Dus deze neem ik ook met een grove korrel zout.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Om dan daar tegenover de S-klasse te omschrijven als 'de enige waar je in optie achteraan de zetel bijna plat kan leggen' is dan ook weer een typisch voorbeeld van veel te snel geschreven artikels waarbij een aantal perslui de moeite niet meer nemen om hun kennis terzake bij te schaven vooraleer ze zoiets beweren.

                                idd
                                Onze A8 heeft dat ook

                                Comment


                                • wat mij wel opvalt, in elke test van een normale benz wordt over de 7g gezaagd

                                  bij de s eigelijk niet

                                  Comment


                                  • Nochtans durfde de 7 boite bij traag rijden wel eens wat ruw van 1 naar 2 gaan bij de vorige S en R klasse. Misschien dat de nieuwe 9 boite die komt stukken beter is.
                                    Vraag me af of dit dezelfde zal zijn die men in de nieuwe Range Rover gaan steken.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      7 reeks verslaat nieuwe S klasse.

                                      In de eerste vergelijkingstest moet de nieuwe S klasse zowel de 7 reeks en ook de Panamera op sommige vlakken laten voorgaan en onthult hij onverwachte tekortkomingen.


                                      3. Porsche Panamera 4S Executive

                                      Model blinkt uit door uitmuntend materiaalgebruik en dito afwerking en biedt het meest snedige rijgedrag. Hij is echter zeer duur, minder comfortabel en de middentunnel is te druk. (teveel knoppen)

                                      2. Mercedes S500 Lang

                                      De S biedt de grootste binnenruimte en een goeie motor. De ophanging is goed maar er zijn tekortkomingen zoals active body control. Dit systeem werkt lange, golvende oneffenheden goed weg maar korte oneffenheden zoals putten en kuilen dringen te nadrukkelijk door in het interieur.
                                      Ook is het infotainmentsysteem niet zo intuïtief en de afwerking valt wat tegen. Er zijn duidelijk rammeltjes en kraakgeluiden te horen in het interieur, alsook ter hoogte van het glasdak.
                                      De 7-trapsautomaat is ook niet zo goed bij de les en en de schakelpauzes duren te lang.
                                      Tenslotte is hij een pak duurder dan de 7 reeks.

                                      1. BMW 750Li

                                      De combinatie motor en 8-trapsautomaat is pefect. De bediening is top door iDrive.
                                      De ophanging en het comfort staan op hoog niveau. Lange oneffenheden worde even goed dan de S verwerkt, bij korte oneffenheden is de BMW zelfs beter.
                                      De materiaalkeuze en afwerking is in orde maar er is nog altijd ruimte voor verbetering.
                                      7-reeks is ook goedkoper dan de S.


                                      autobild.de
                                      Een test van 13 regeltjes in een dozijn.
                                      een uitgebreide test hoort een uitgebreide uitleg te hebben.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        Een test van 13 regeltjes in een dozijn.
                                        een uitgebreide test hoort een uitgebreide uitleg te hebben.
                                        Het is dan ook maar een vrije vertaling en samenvatting van op autobild.de
                                        Complete artikels lees je enkel in het magazine of betalend online.
                                        Im ersten Vergleichstest muss sich die neue Mercedes S-Klasse dem BMW 7er sowie dem Porsche Panamera stellen – und zeigt unerwartete Schwächen.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                          Geen idee. Iemand al een testrit mogen doen met de nieuwe?
                                          Ik test voorlopig verder met het oud model.
                                          Kameraad van mij rijdt met de vorige mb-s en heeft nu een testrit gemaakt met den nieuwe. Zijn mening: "ik merk geen verschil in luxe".
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X