Stuur is idd lelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennee hoor dat is nietElwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje legt je handen nooit kwart over negen
Ik leg gewoon een vinger vanonder op het stuur terwijl mijn elleboog op de armsteun rust.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
7 reeks verslaat nieuwe S klasse.
In de eerste vergelijkingstest moet de nieuwe S klasse zowel de 7 reeks en ook de Panamera op sommige vlakken laten voorgaan en onthult hij onverwachte tekortkomingen.
3. Porsche Panamera 4S Executive
Model blinkt uit door uitmuntend materiaalgebruik en dito afwerking en biedt het meest snedige rijgedrag. Hij is echter zeer duur, minder comfortabel en de middentunnel is te druk. (teveel knoppen)
2. Mercedes S500 Lang
De S biedt de grootste binnenruimte en een goeie motor. De ophanging is goed maar er zijn tekortkomingen zoals active body control. Dit systeem werkt lange, golvende oneffenheden goed weg maar korte oneffenheden zoals putten en kuilen dringen te nadrukkelijk door in het interieur.
Ook is het infotainmentsysteem niet zo intuïtief en de afwerking valt wat tegen. Er zijn duidelijk rammeltjes en kraakgeluiden te horen in het interieur, alsook ter hoogte van het glasdak.
De 7-trapsautomaat is ook niet zo goed bij de les en en de schakelpauzes duren te lang.
Tenslotte is hij een pak duurder dan de 7 reeks.
1. BMW 750Li
De combinatie motor en 8-trapsautomaat is pefect. De bediening is top door iDrive.
De ophanging en het comfort staan op hoog niveau. Lange oneffenheden worde even goed dan de S verwerkt, bij korte oneffenheden is de BMW zelfs beter.
De materiaalkeuze en afwerking is in orde maar er is nog altijd ruimte voor verbetering.
7-reeks is ook goedkoper dan de S.
autobild.de
Comment
-
Wij hebben 2 jaar geleden met een 760 Li proefgereden toen we de A8 gingen vervangen. En de bmw had alleen achteraan luchtvering waardoor die auto toch behoorlijk hard was. Tevens trokken de stoelen op niet veel. Oftewel hebben ze dit allemaal serieus verbeterd oftewel hebben ze bij bmw steekpenningen gegeven.
Dat een 7 even zacht rijd als een S geloof ik nu voor gene meter. Een S rijd zelfs nog beter dan onze A8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat wil zeggen dat de vorige S class ook beter is dan de nieuwe?
Ik test voorlopig verder met het oud model.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Autoevolution: "You still can’t compare the S-Class to anything from its current competition. Unless you’re a fan, there’s no reason to choose an Audi A8, BMW 7 Series or Lexus LS at the moment."
Comment
-
Dat geval van Autobild: zoals steeds zal je in de autopers verschillende meningen aantreffen. Maar ik vind het toch wel straf om een huidige 7 te verkiezen boven een splinternieuw ontworpen S.
Misschien dat de ongebreidelde arrogantie van Dieter Zetsche daar wel voor iets tussen zit en dat ze daarom extra kritisch zijn? Of een zekere mediageilheid, natuurlijk, zodat ze als Duitse autopers toch wat kunnen pronken met een 'schokkend' artikel.
Anderzijds zijn deze modellen 'aan de top' zodanig goed, dat het weer aankomt op details, waarbij kleine kraakjes en rammeltjes in een perfect afgewerkt interieur compleet misstaan.
Om dan daar tegenover de S-klasse te omschrijven als 'de enige waar je in optie achteraan de zetel bijna plat kan leggen' is dan ook weer een typisch voorbeeld van veel te snel geschreven artikels waarbij een aantal perslui de moeite niet meer nemen om hun kennis terzake bij te schaven vooraleer ze zoiets beweren.
Anyway, ik heb van Autobild nog niet veel interessante en goed onderbouwde artikels gelezen. Dus deze neem ik ook met een grove korrel zout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenOm dan daar tegenover de S-klasse te omschrijven als 'de enige waar je in optie achteraan de zetel bijna plat kan leggen' is dan ook weer een typisch voorbeeld van veel te snel geschreven artikels waarbij een aantal perslui de moeite niet meer nemen om hun kennis terzake bij te schaven vooraleer ze zoiets beweren.
Onze A8 heeft dat ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten7 reeks verslaat nieuwe S klasse.
In de eerste vergelijkingstest moet de nieuwe S klasse zowel de 7 reeks en ook de Panamera op sommige vlakken laten voorgaan en onthult hij onverwachte tekortkomingen.
3. Porsche Panamera 4S Executive
Model blinkt uit door uitmuntend materiaalgebruik en dito afwerking en biedt het meest snedige rijgedrag. Hij is echter zeer duur, minder comfortabel en de middentunnel is te druk. (teveel knoppen)
2. Mercedes S500 Lang
De S biedt de grootste binnenruimte en een goeie motor. De ophanging is goed maar er zijn tekortkomingen zoals active body control. Dit systeem werkt lange, golvende oneffenheden goed weg maar korte oneffenheden zoals putten en kuilen dringen te nadrukkelijk door in het interieur.
Ook is het infotainmentsysteem niet zo intuïtief en de afwerking valt wat tegen. Er zijn duidelijk rammeltjes en kraakgeluiden te horen in het interieur, alsook ter hoogte van het glasdak.
De 7-trapsautomaat is ook niet zo goed bij de les en en de schakelpauzes duren te lang.
Tenslotte is hij een pak duurder dan de 7 reeks.
1. BMW 750Li
De combinatie motor en 8-trapsautomaat is pefect. De bediening is top door iDrive.
De ophanging en het comfort staan op hoog niveau. Lange oneffenheden worde even goed dan de S verwerkt, bij korte oneffenheden is de BMW zelfs beter.
De materiaalkeuze en afwerking is in orde maar er is nog altijd ruimte voor verbetering.
7-reeks is ook goedkoper dan de S.
autobild.de
een uitgebreide test hoort een uitgebreide uitleg te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenEen test van 13 regeltjes in een dozijn.
een uitgebreide test hoort een uitgebreide uitleg te hebben.
Complete artikels lees je enkel in het magazine of betalend online.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenGeen idee. Iemand al een testrit mogen doen met de nieuwe?
Ik test voorlopig verder met het oud model.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment