Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een enorm voordeel kan zijn, zeker in die klasse. Je kan elk jaar een nieuwe kopen zonder dat de buren/klanten het merken Je kan ook 15 jaar van je aankoop genieten zonder dat het er allemaal gedateerd gaat uitzien ...
En de klant heeft trouwens besloten bitter weinig S250CDI's te kopen.
ML 250's zijn inderdaad een stuk populairder, dat heeft vooral te maken met het publiek dat in deze klasse shopt volgens mij. Dat is sowieso een traditioneler MB publiek denk ik.
Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de file
ML 250's zijn inderdaad een stuk populairder, dat heeft vooral te maken met het publiek dat in deze klasse shopt volgens mij. Dat is sowieso een traditioneler MB publiek denk ik.
Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de file
Ja, dat neem ik aan, als je een S met een geschiktere motor als referentie neemt. Maar ik bezie het eerder van ik kies voor een "kalere" S250 in de plaats van een beter uitgeruste E bijvoorbeeld. 2de hands koop je nu al zo een S250cdi van 2 jaar met een 40k voor enkele duizenden euro's meer dan onze A4 toen hij nieuw was bijvoorbeeld
Comment