Is bij de S een gewoon open dak te krijgen of is dat altijd het panoramisch dak?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Vorig weekend naar Parijs geweest, en even binnen geweest in de showroom van Mercedes op de Champs-Elysées.
Er stond daar een S-coupe met velg 21", met platte buitenspiegels. Spiegels kun je bij configuratie niet krijgen.
Zag er bruut uit!
Alleen jammer van mijn niet zo duidelijke foto.
20140525_132054.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs bij de S een gewoon open dak te krijgen of is dat altijd het panoramisch dak?
Comment
-
Vermits het scooptopic van de 'S' gesloten is zal ik dit hier maar posten,
Dat Daimler noodgedwongen moest stoppen met Maybach, wil nog niet zeggen dat het merk het topsegment met rust laat. Integendeel: de toekomstige S-klasse Pullman zal nog prijziger worden dan z'n spirituele voorganger.
Bloomberg meldt dat de S-klasse Pullman ongeveer 1 miljoen dollar gaat kosten, dik twee keer zo veel als de grootste Rolls-Royce Phantom in de Verenigde Staten kost.
Je krijgt dan wel een hoop auto voor je geld. In de eerste plaats wordt de Pullman de grootste productieauto die er is. Volgens het persbureau is de limousine 6,40(!) meter lang en dat is zelfs 41 centimeter langer dan de Rolls-Royce Phantom met verlengde wielbasis.
Bovendien is de Pullman gepantserd en zijn er drie zitrijen, zaken waar de Phantom-bezitter ook niet mee kan pochen.
Onder de kap komt waarschijnlijk een V12 te liggen, goed voor 630 pk. Alleen het beste is immers goed genoeg voor de rijke kopers.
De Mercedes S-klasse Pullman komt volgend jaar op de markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
brabus gaat de xxl-versies voor mercedes bouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenNaar het schijnt breidt de mode van twee verschillende schoenen uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls ik in dat segment moest kopen stond er toch een RR voor de deur.
Comment
-
Beetje meer uitleg,
We wisten al dat Mercedes-Benz met een overtreffende trap van de S-klasse ten tonele gaat verschijnen. Vandaag zijn patentplaten van de S-klasse Pullman opgedoken.
De Franse website Automoto.fr heeft gelekte patentplaten van de ultieme S-klasse Pullman in handen gekregen.
De Pullman komt boven aan de S-klasseladder te staan. De auto - die naar verluidt minimaal een miljoen euro gaat kosten - zou volgens de Franse media liefst 6,4 meter lang zijn, de zetels zijn ingedeeld in een 2+2+2-configuratie en het slagschip zou zo'n 5.300 kilo gaan wegen. De achterste stoelen zijn tegenover elkaar geplaatst, zodat een aardige vergadering gewoon moet kunnen plaatsvinden.
De ultieme Duitse limo verwachten we volgend jaar op de markt. Ook krijgen we nog een andere lange S-klasse te zien die een plekje krijgt tussen de S-klasse Lang en de Pullman. Brabus - kind aan huis als het om aangepaste Benzen aangaat - zou verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en productie van deze mega-S. Onder de kap verwachten we minimaal de 630 pk sterke V12 tegen te komen (een blok dat ook in de neus van de S 65 AMG ligt) om het gevaarte fatsoenlijk van z'n plek te krijgen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment