Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Vermits het scooptopic gesloten is hier maar bijzetten,
Daar is-ie dan: de Mercedes-Benz S 600 Pullman. Dat de extreem lange S-klasse zou komen, wisten we al, maar vandaag zien we hem eindelijk z'n eerste testmeters maken.
Details ontbreken nog, maar het moge duidelijk zijn dat de S 600 Pullman het absolute topmodel van Mercedes-Benz wordt. Het exemplaar dat we hier zien, is naar verluidt 6,40 meter lang en gaat meer dan een miljoen kosten. Voor dat geld heb je wel een gepantserd bakbeest met een V12-motor die 630 pk levert.
De zes stoelen zijn ingedeeld in een 2+2+2-configuratie, waarbij de achterste vier tegenover elkaar geplaatst zijn, zodat er vergaderd kan worden. We verwachten de S 600 Pullman, die wordt geproduceerd door Brabus, volgend jaar op de markt. In de tussentijd wachten we nog altijd op de Maybach-variant van de 'gewone' S-klasse.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
bij de huidige A8 kan je de grootlichtassistent uitschakelen.
Kan je dit ook bij de S klasse?
Vind da maar niks dat die zijn lichten constant regelt van hoog naar laag.
Dan ben je meer naar de lichtbundel aan het zien ipv de weg
Morgen en overmorgen een lange S 350cdi 4 matic ter beschikking voor een uitgebreide proefrit.
Ben eens benieuwd of die werkelijk beter rijd dan de A8.
Morgen en overmorgen een lange S 350cdi 4 matic ter beschikking voor een uitgebreide proefrit.
Ben eens benieuwd of die werkelijk beter rijd dan de A8.
bedoel je dan als chauffeur of als passagier achterin?
bedoel je dan als chauffeur of als passagier achterin?
Zal als chauffeur zijn vermoed ik.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
enigste reden dat jullie geen S lang of A8L rijden is budget zeker ?
Voor hier wel, inderdaad. Het heeft echter niet veel gescheeld of we hadden een A8 besteld maar het prijsverschil bleef toch nog aanzienlijk, ondanks de inspanningen van onze dealer. Jammer.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Voor hier wel, inderdaad. Het heeft echter niet veel gescheeld of we hadden een A8 besteld maar het prijsverschil bleef toch nog aanzienlijk, ondanks de inspanningen van onze dealer. Jammer.
bedoel je dan als chauffeur of als passagier achterin?
ik kan beoordelen als chauffeur
Maar de baas zal wel oordelen hoe hij vanachter zit, werkt en slaapt.
Hebben er net 200 km meegedaan.
Eerste indrukken.
Autostrade gemiddeld verbruik 6,9 liter. Is 140 in BE en NL en 160 in DE.
Tot 100 kmh is de auto iets comfortabeler. Daarboven identiek hetzelfde als de A8.
Heb eerst bandendruk op voorgeschreven 2,4 bar gezet. Stond maar 1,9 op alle 4 de wielen. Zo kan je natuurlijk het comfort verhogen.
Plaats is vanachter hetzelfde als de audi. Vooraan is de audi iets ruimer.
De slaapstoelfunctie is een beetje dubbel. De stoel zelf is beter als in de audi. Maar bij de audi klapt de passagiersstoel helemaal tot aan het dashboard en bij de mercedes niet. Hierdoor zit die pal voor mijn zicht op de zijspiegel. Mercedes zegt dat je dan de kopsteun er moet afnemen. Bij audi is dit niet nodig want daar gaat de stoel voorbij de zichtlijn op de spiegel.
Motor is stil maar aanwezig.
7g tronic is vloeiender dan de zf8 maar bij minder snel in schakelen.
Comment