Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Zeer benieuwd naar het reële verbruik van zo'n S500 Plug-in Hybrid.
    Ondertussen heeft mijn vader 2 naftbakken leeg gereden. Hij heeft manueel het verbruik berekend en de wagen had een verbruik van 7,01 liter op de eerste naftbak en 7,03 liter op de tweede. Het gaat hier bijna uitsluitend om kilometers op gewest en secundaire wegen (nauwelijks autosnelwegen). De wagen wordt wel zo veel mogelijk aan de stroom gehangen wanneer hij thuis staat.
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Komt er nog een 'instapversie' op benzine voor de S-klasse met de 3.0 turbo benzinemotor?

Comment

• de s vs rr en bentley

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

s vs a8 vs bmw 7 vs jag xj

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
            Nu dat we stilletjes aan aan het rond kijken zijn voor een S vroeg ik me af wanneer de 9 traps boite hierin te verkrijgen zal zijn.

Voorlopig alleen in de E klasse. Maar zou ni graag hebben dat we deze 4 maanden hebben en ze dan ineens beslissen om hel ook in de S te steken.

Iemand al iets over opgevangen?

Ja, zonet.
            Over 3 weken start het nieuwe modeljaar 806.
            Dan kan je de 'niet 4-Matic' bestellen met 9-Tronic.
            De 4-Matic met 9-Tronic volgt tegen het jaareinde.

Zie http://blog.mercedes-benz-passion.co...sse-limousine/

Comment

• thanks
              Ondertussen nieuwe A8 gekocht daar de S niet beter (ook niet slechter) reed.

Comment

thanks
                Zien we daar eens wat foto's van?
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

thanks
                  en al de side tech? masserende zetels, etc? je ga me toch niet wijsmaken dat de oudere A8 nog on pair is met de S?
                  lets have some more member berries

Comment

• Masserende zetels heeft de A8 ook, en de nieuwe A8 komt volgend jaar.

Soit, als ik in de markt was voor zo'n slee stond er hier een S500L voor de deur.

Comment

• een 300 hybrid graag

Comment

Masserende zetels heeft de A8 ook, en de nieuwe A8 komt volgend jaar.
                        dat weet ik maar het gaat over het feit of alles evenwaardig is

Comment

• Dat moet ook niet he. Zo een A8 kan je ook krijgen met dingen die je op een S niet kan krijgen. Vraag is maar of dat zo belangrijk is.

Comment

• brabus Rocket

Liefhebbers van gespierde limousines, dit is iets voor jullie: de Brabus Rocket 900. Zoals zijn naam aangeeft, biedt hij 900 paarden. Kwestie van iedereen tevreden te stellen die nog wat punch mist in de S65 AMG.

De V12 AMG, hier met 900 pk en 1.500 Nm, is blijkbaar onverwoestbaar en kan zelfs de strafste tuning doorstaan. De cilinderinhoud bedraagt 6,3 liter, er zijn twee grote turbo’s en enkele bewegende onderdelen werden helemaal herzien. Het vermogen drukt ook zijn stempel op het uiterlijk, met inzetstukken in koolstofvezel, spectaculaire velgen en een vier uitlaatpijpen.
                            Brabus levert geen half werk qua prestaties en kondigt een tijd van 3,7 seconden aan voor de sprint naar 100 km/u en iets meer dan 9 seconden naar 200 km/u. De topsnelheid is dan weer gelimiteerd tot 350 km/u. Ideaal voor de zéér gehaaste Duitse minister.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dat moet ook niet he. Zo een A8 kan je ook krijgen met dingen die je op een S niet kan krijgen. Vraag is maar of dat zo belangrijk is.
                              Idd, bijv een schuifdak met zonnepanelen. Als de wagen in volle zon staat en het binnenin te heet wordt kan men het dak laten openen in kantelstand en begint de ventilatie de wagen af te koelen. Zou ik liever hebben dan zo'n panoramadak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Dat moet ook niet he. Zo een A8 kan je ook krijgen met dingen die je op een S niet kan krijgen. Vraag is maar of dat zo belangrijk is.
                                als de wagen bedoelt is om met je baas of klanten achterin rond te rijden kan dat toch belangrijk zijn

Comment

Masserende zetels heeft de A8 ook, en de nieuwe A8 komt volgend jaar.

Soit, als ik in de markt was voor zo'n slee stond er hier een S500L voor de deur.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  een 300 hybrid graag
                                  Het beste van beide werelden dan graag voor mij,
                                  Lexus L 600h.
                                  😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Het beste van beide werelden dan graag voor mij,
                                    Lexus L 600h.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    22222

Comment

• Echter niet moeders mooiste, en het oog wil ook wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        en al de side tech? masserende zetels, etc? je ga me toch niet wijsmaken dat de oudere A8 nog on pair is met de S?
                                        Zeker wel.
                                        De S was smaller vooraan in de cockpit. achteraan een fractie meer plaats.
                                        Maar wat een echte killer was is dat als je gebruik wil maken van de relax zetel je de kopsteun van de passagiersstoel manueel eerst moest verwijderen. Bij de audi klapt die mooi elektrisch weg.
                                        Koffer van de S was ook minder breed. Qua rijcomfort was het identiek. Proefwagen had wel geen magic body control.
                                        Massage functie in de zetels was gelijkwaardig.
                                        S had wel mogelijkheid tot verwarmde deurstijlen en armsteun.
                                        Bij vluchtheuvels moest je bij de Mercedes bijna stilstaan of de neus sloeg tegen de grond.
                                        Vind het altijd grappig dat iedereen beweert dat er niks beter is dan een S klasse. Vooral diegenen die geen ervaring met beide hebben.
                                        Ik ging voor de proefrit er ook vanuit dat ik overdonderd zou worden door de S. Maar realiteit is dat het gelijkwaardige auto's zijn

Comment

Working...
                                        X