Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Idd, bijv een schuifdak met zonnepanelen. Als de wagen in volle zon staat en het binnenin te heet wordt kan men het dak laten openen in kantelstand en begint de ventilatie de wagen af te koelen. Zou ik liever hebben dan zo'n panoramadak.
    hadden we op de vorige
    dak mag gewoon dicht blijven hoor.
    Heb veel in de zon staan wachten en de airco gaat vanzelf afkoelen.
    nu hebben we panorama dak.

Comment

• Nieuwe Brabus versie van: 900PK!!

Nee, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat deze Brabus angstaanjagend snel is. Je hebt ook genoeg aan je veterstrikdiploma om uit de naam van dit kanon op te maken hoeveel pk’s je tot je beschikking krijgt. Dat zijn er namelijk inderdaad 900. Hoe Brabus de Rocket 900 zo ongelofelijk krachtig heeft […]
      Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
      Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
      (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• En eindelijk een S400 met de 3L biturbo.....

.......en weer alleen icm 4matic.

Toch een aantal rare beslissingen bij MB en niet alleen bij de S.

Comment

• Nu ook Smaragdgrün te krijgen op de S berline.

Comment

• Je zou denken dat een tuner als Brabus ver uit de buurt blijft van elektrische auto's of plug-inhybrides. Niets is minder waar, want de Duitsers hebben zojuist de Mercedes S 500 Plug-in Hybrid onder handen genomen.

Wie bij Mercedes een S 500 Plug-in Hybrid bestelt, krijgt daar een 422 pk en 650 Nm sterke stekker-S voor terug. Dat vermogen wordt geput uit een 333 pk sterke 3,0-liter V6 biturbomotor en een 115 pk sterk elektro-exemplaar.
            Brabus schroeft z'n PowerXtra-pakket op de S-klasse, en het resultaat is een 500 pk en liefst 890 Nm sterke plug-inhybride die ook nog eens tot het dak is afgeladen met weelde. Zoals verwacht is de elektromotor gewoon zichzelf gebleven en is het puur de biturbo-V6 die in kracht toeneemt.
            Een sprintje naar de 100 km/h is in 4,9 seconden achter de rug. Brabus verklaart de topsnelheid niet te hebben kunnen verhogen vanwege het hybride-systeem. Bij 250 km/h houdt de S 500 Plug-in het dan ook voor gezien. Brabus geeft drie jaar of 100.000 kilometer lang garantie op je stekkerbeul.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• een beetje de taxi versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Je zou denken dat een tuner als Brabus ver uit de buurt blijft van elektrische auto's of plug-inhybrides. Niets is minder waar, want de Duitsers hebben zojuist de Mercedes S 500 Plug-in Hybrid onder handen genomen.

Wie bij Mercedes een S 500 Plug-in Hybrid bestelt, krijgt daar een 422 pk en 650 Nm sterke stekker-S voor terug. Dat vermogen wordt geput uit een 333 pk sterke 3,0-liter V6 biturbomotor en een 115 pk sterk elektro-exemplaar.
                    Brabus schroeft z'n PowerXtra-pakket op de S-klasse, en het resultaat is een 500 pk en liefst 890 Nm sterke plug-inhybride die ook nog eens tot het dak is afgeladen met weelde. Zoals verwacht is de elektromotor gewoon zichzelf gebleven en is het puur de biturbo-V6 die in kracht toeneemt.
                    Een sprintje naar de 100 km/h is in 4,9 seconden achter de rug. Brabus verklaart de topsnelheid niet te hebben kunnen verhogen vanwege het hybride-systeem. Bij 250 km/h houdt de S 500 Plug-in het dan ook voor gezien. Brabus geeft drie jaar of 100.000 kilometer lang garantie op je stekkerbeul.
                    Kan ik niets mee doen dus. 😁😝

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vond de originele AMG kit eigenlijk mooier dan dit.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
                        Ja, zonet.
                        Over 3 weken start het nieuwe modeljaar 806.
                        Dan kan je de 'niet 4-Matic' bestellen met 9-Tronic.
                        De 4-Matic met 9-Tronic volgt tegen het jaareinde.

Zie http://blog.mercedes-benz-passion.co...sse-limousine/
                        Blijkbaar is de 9g-tronic pas vanaf oktober te bestellen. Begrijp ik niet goed, zit al in de S500 Maybach. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om die in een gewone S te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Blijkbaar is de 9g-tronic pas vanaf oktober te bestellen. Begrijp ik niet goed, zit al in de S500 Maybach. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om die in een gewone S te steken.
                          Ze zullen nog naar de juiste legeringen aan't zoeken zijn...👻😁😷

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• denk dat het logistiek gezien wel zo simpel niet zal zijn
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Kan ik niets mee doen dus. 
                              3 jaar en 100.000 is natuurlijk niks speciaals. Bij gewone Mercedes modellen loopt het bij mijn weten over 2 jaar en onbeperkte kilometers, niet?
                              Maar ik weet niet hoe het zit met hun garantie op hybride onderdelen. Als er naast de normale garantie geen specifieke dekking op de hybride batterijen wordt gegeven, dan is het vertrouwen niet al te groot. Als dat inderdaad zo is, is dat voor mij een duidelijk bewijs dat de hybride ervaring er nog niet voldoende in zit bij de Duitsers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                3 jaar en 100.000 is natuurlijk niks speciaals. Bij gewone Mercedes modellen loopt het bij mijn weten over 2 jaar en onbeperkte kilometers, niet?
                                Maar ik weet niet hoe het zit met hun garantie op hybride onderdelen. Als er naast de normale garantie geen specifieke dekking op de hybride batterijen wordt gegeven, dan is het vertrouwen niet al te groot. Als dat inderdaad zo is, is dat voor mij een duidelijk bewijs dat de hybride ervaring er nog niet voldoende in zit bij de Duitsers.
                                2 jaar onbeperkt in kilometers bij de heilige drievuldigheid. Jaguar doet het hierin wel beter want zij geven 3 jaar onbeperkte km's. (wel niet zeker of het ook voor professioneel gebruik ook is maar dacht van wel).

Je kent mijn gedacht over hybride, slechts één merk waar je kan/mag gaan aankloppen en dat is Lexus wegens hun rijkelijke ervaring. Ik zou het niet riskeren om bij één van de Duitse merken te gaan shoppen als hybride in het keuzepakket zit.

Comment

• de 9g is zo onbekend als wat ze blazen niet hoog van de toren

Comment

• 300 sdl s 300 bluetec hybrid vs 560 sel

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• s 500 e hoeft niet meer aan de stekker

De Mercedes S-Klasse wordt het eerste model van de Duitse autobouwer die zich draadloos laat laden. Dat heeft de ontwikkelingsbaas van Daimler aangegeven.

en een pic van de facelift ?

Comment

• Gisteren eens gaan kijken naar een tweedehands S. Stond mij wel aan. Enkel de kilometerstand... over de 100.000...

Iets te veel naar mijn goesting. Voor (bijna) evenveel geld een nieuwe E met 0,00 kilometers.
                                          Last edited by orange; 02/07/2016, 12:57.

Comment

Working...
                                          X