Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
High quality 3D model available for download in multiple file formats. Can be used with 3ds max, Maya, SketchUp, Blender and other 3D software.You can downlo...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
fraaie gezinswagen , de beenruimte achterin overtreft zelfs de referentie in zijn klasse , de Skoda Superb. Goed werk van Mercedes. Die dvd spelers die op de hoofdsteunen gekleefd zijn zijn wel handig om de kinderen onderweg stil te houden. Heb verleden jaar soortgelijke gekocht in de Aldi.
fraaie gezinswagen , de beenruimte achterin overtreft zelfs de referentie in zijn klasse , de Skoda Superb. Goed werk van Mercedes. Die dvd spelers die op de hoofdsteunen gekleefd zijn zijn wel handig om de kinderen onderweg stil te houden. Heb verleden jaar soortgelijke gekocht in de Aldi.
wat een belachelijk lelijk stuur en veel te druk dashboard.
Denk dat het mijn eerste of tweede kommentaar hier in dit topic is maar je hebt wel ergens gelijk. Vooral van binnen "overvalt" deze wagen je. Toch maar eerst eens IRL bekijken.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Duidelijk dat het zwaartepunt niet meer op de EU-markt ligt!
Het wedervaren van Clement Peirens indachtig, ga ik de foorkramer-commentaar voor uw rekening laten .
Maar dat MB zijn focus grotendeels buiten Europa heeft gelegd, blijkt uit het model van ieder nieuw model dat ze uitbrengen. De grote lijnen zijn overmatig aangezet, de details zijn veel te overladen en meestal ontbreekt het ook aan coherentie. Dat zijn de typische kenmerken van autodesign voor de Aziatische markten.
En het interieur van deze nieuwe S is iets dat men vroeger alleen bij zotte Rolls-tuners zoals Mansory kon aantreffen.
beetje jammer dat zelfs peba, die vast nog een stukkie ouder is als ik alleen maar de bruno sacco periode als referentie pakt
als je bvb een s klasse anno 70 vergelijkt met een opel admiral/diplomat, een bmw 2500/2800, een quattroporte, of zelfs een silver shadow (ahum )
wat zijn dan die andere auto's simpel van lijnen...versta me ni verkeerd, ze zijn erg mooi, maar hebben geen elvendertig extra lijnen die overal tevoorschijn komen
je hoeft het niet mooi te vinden, maar je ziet het wel, en je kan dan wel zeggen dat ze op de us-markt gericht waren maar so what
(zelfs de rechtoe-rechtaan sacco's zijn erg overdadig belijnd)
Ongetwijfeld 'best in class' qua functionaliteiten, snufkes, afwerking en noem maar op. Maar wat mij betreft is dit qua design een gigantische stap achteruit t.o.v. de vorige S-klasse. Dit exemplaar bevestigt alleen maar de ostentatieve show-off luxe, waarvan ik een klein vermoeden had dat Mercedes met de laatste designelementen wat aan het afstappen was... Niet dus. En misschien maar goed ook, want er zal wel een publiek voor zijn, zeker?
Het is duidelijk dat ze proberen op deze manier het ter ziele gegane Maybach wat te recupereren qua beleving. Maar ik weet niet of ze hiermee in Europa klanten gaan afsnoepen van Audi en BMW...
Maar ik weet niet of ze hiermee in Europa klanten gaan afsnoepen van Audi en BMW...
Maar misschien dan wel van Lexus....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
ach liever bling-blinger, al vind ik het absoluut geen kitsch...dan kerels die er plezier in scheppen wannabee dragsters eraf te trekken en ondertussen zelf achterstevoren-petje-man-mentaliteit ten toon spreiden
Het wedervaren van Clement Peirens indachtig, ga ik de foorkramer-commentaar voor uw rekening laten .
Maar dat MB zijn focus grotendeels buiten Europa heeft gelegd, blijkt uit het model van ieder nieuw model dat ze uitbrengen. De grote lijnen zijn overmatig aangezet, de details zijn veel te overladen en meestal ontbreekt het ook aan coherentie. Dat zijn de typische kenmerken van autodesign voor de Aziatische markten.
En het interieur van deze nieuwe S is iets dat men vroeger alleen bij zotte Rolls-tuners zoals Mansory kon aantreffen.
Mee eens, maar kan je het hun kwalijk nemen, de europese markt ligt op zijn gat, als ze willen groeien of overeind blijven is de aziatische markt op dit moment in tijd zeer belangrijk. Het is niet het enige merk met die trekjes, kijk naar de cayenne.
Als deze foto echt het interieur is zijn ze gewoon bezig de lijn te volgen die ze al een tijdje begonnen zijn. De facelift E is in mijn ogen ook zeer aziatisch.
Wie weet... Maar veel zullen dat er niet zijn, want veel Lexus LS rijders zijn er niet en dat is geen blingbling show-off publiek
Paar weken geleden stonden we in Schiphol achter een knal rode LS 600h met achter het stuur precies de eigenaar van de lokale meeneem Chinees. Beziens had hij wel, vooral zijn limo.
Je kan het niet onder stoelen of banken steken, MB gaat met deze uitvoering scoren! Zoals de Duitsers het op vele terreinen zeer goed doen op dit ogenblik.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
beetje jammer dat zelfs peba, die vast nog een stukkie ouder is als ik alleen maar de bruno sacco periode als referentie pakt
als je bvb een s klasse anno 70 vergelijkt met een opel admiral/diplomat, een bmw 2500/2800, een quattroporte, of zelfs een silver shadow (ahum )
wat zijn dan die andere auto's simpel van lijnen...versta me ni verkeerd, ze zijn erg mooi, maar hebben geen elvendertig extra lijnen die overal tevoorschijn komen
je hoeft het niet mooi te vinden, maar je ziet het wel, en je kan dan wel zeggen dat ze op de us-markt gericht waren maar so what
(zelfs de rechtoe-rechtaan sacco's zijn erg overdadig belijnd)
Ouder dan jij ben ik niet . Het is trouwens niet zozeer het aantal lijnen dat stoort, maar het feit dat ze alle kanten oplopen, in een bizarre opeenstapeling van design-elementen. De Sacco's hadden lijnen die in functie stonden van een algemeen concept, en dat gold ook voor de design van zijn voorganger Geiger. Dat Mercedes een barok trekje heeft, kan ik trouwens best appreciëren, dat hoort gewoon bij het merk. Maar zoals de barok als bouwstijl ontaard is in rococo-bombast, zo is ook het Mercedes-design de laatste jaren ten prooi aan bombast.
Comment