Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Elke dag den beetje meer
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

    Groeipunt
    Helderzienden

    Comment


    • High quality 3D model available for download in multiple file formats. Can be used with 3ds max, Maya, SketchUp, Blender and other 3D software.You can downlo...
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment






      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment




        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten


            Foorkramers mobiel 2.0

            Duidelijk dat het zwaartepunt niet meer op de EU-markt ligt!

            Comment


            • fraaie gezinswagen , de beenruimte achterin overtreft zelfs de referentie in zijn klasse , de Skoda Superb. Goed werk van Mercedes. Die dvd spelers die op de hoofdsteunen gekleefd zijn zijn wel handig om de kinderen onderweg stil te houden. Heb verleden jaar soortgelijke gekocht in de Aldi.
              Last edited by ; 02/05/2013, 17:39.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                fraaie gezinswagen , de beenruimte achterin overtreft zelfs de referentie in zijn klasse , de Skoda Superb. Goed werk van Mercedes. Die dvd spelers die op de hoofdsteunen gekleefd zijn zijn wel handig om de kinderen onderweg stil te houden. Heb verleden jaar soortgelijke gekocht in de Aldi.

                Ik blijf fan ! dbr2 rules !

                Comment


                • wat een belachelijk lelijk stuur en veel te druk dashboard.
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    wat een belachelijk lelijk stuur en veel te druk dashboard.
                    Denk dat het mijn eerste of tweede kommentaar hier in dit topic is maar je hebt wel ergens gelijk. Vooral van binnen "overvalt" deze wagen je. Toch maar eerst eens IRL bekijken.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • mso274B2.jpg

                      Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                      Duidelijk dat het zwaartepunt niet meer op de EU-markt ligt!

                      Het wedervaren van Clement Peirens indachtig, ga ik de foorkramer-commentaar voor uw rekening laten .

                      Maar dat MB zijn focus grotendeels buiten Europa heeft gelegd, blijkt uit het model van ieder nieuw model dat ze uitbrengen. De grote lijnen zijn overmatig aangezet, de details zijn veel te overladen en meestal ontbreekt het ook aan coherentie. Dat zijn de typische kenmerken van autodesign voor de Aziatische markten.

                      En het interieur van deze nieuwe S is iets dat men vroeger alleen bij zotte Rolls-tuners zoals Mansory kon aantreffen.

                      Comment


                      • beetje jammer dat zelfs peba, die vast nog een stukkie ouder is als ik alleen maar de bruno sacco periode als referentie pakt

                        als je bvb een s klasse anno 70 vergelijkt met een opel admiral/diplomat, een bmw 2500/2800, een quattroporte, of zelfs een silver shadow (ahum )
                        wat zijn dan die andere auto's simpel van lijnen...versta me ni verkeerd, ze zijn erg mooi, maar hebben geen elvendertig extra lijnen die overal tevoorschijn komen

                        je hoeft het niet mooi te vinden, maar je ziet het wel, en je kan dan wel zeggen dat ze op de us-markt gericht waren maar so what

                        (zelfs de rechtoe-rechtaan sacco's zijn erg overdadig belijnd)

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten


                          Ongetwijfeld 'best in class' qua functionaliteiten, snufkes, afwerking en noem maar op. Maar wat mij betreft is dit qua design een gigantische stap achteruit t.o.v. de vorige S-klasse. Dit exemplaar bevestigt alleen maar de ostentatieve show-off luxe, waarvan ik een klein vermoeden had dat Mercedes met de laatste designelementen wat aan het afstappen was... Niet dus. En misschien maar goed ook, want er zal wel een publiek voor zijn, zeker?
                          Het is duidelijk dat ze proberen op deze manier het ter ziele gegane Maybach wat te recupereren qua beleving. Maar ik weet niet of ze hiermee in Europa klanten gaan afsnoepen van Audi en BMW...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                            Maar ik weet niet of ze hiermee in Europa klanten gaan afsnoepen van Audi en BMW...
                            Maar misschien dan wel van Lexus....
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten


                              Herr Zetsche is vergeten de pedalen te omlijsten met chroom! Zal misschien tot het Elegance-pakket horen. Dat zou het geheel wel in evenwicht brengen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Maar misschien dan wel van Lexus....
                                Wie weet... Maar veel zullen dat er niet zijn, want veel Lexus LS rijders zijn er niet en dat is geen blingbling show-off publiek

                                Comment


                                • ach liever bling-blinger, al vind ik het absoluut geen kitsch...dan kerels die er plezier in scheppen wannabee dragsters eraf te trekken en ondertussen zelf achterstevoren-petje-man-mentaliteit ten toon spreiden

                                  wat een gezeik, het zit blijkbaar diep he mannen

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                    [ATTACH=CONFIG]96756[/ATTACH]




                                    Het wedervaren van Clement Peirens indachtig, ga ik de foorkramer-commentaar voor uw rekening laten .

                                    Maar dat MB zijn focus grotendeels buiten Europa heeft gelegd, blijkt uit het model van ieder nieuw model dat ze uitbrengen. De grote lijnen zijn overmatig aangezet, de details zijn veel te overladen en meestal ontbreekt het ook aan coherentie. Dat zijn de typische kenmerken van autodesign voor de Aziatische markten.

                                    En het interieur van deze nieuwe S is iets dat men vroeger alleen bij zotte Rolls-tuners zoals Mansory kon aantreffen.
                                    Mee eens, maar kan je het hun kwalijk nemen, de europese markt ligt op zijn gat, als ze willen groeien of overeind blijven is de aziatische markt op dit moment in tijd zeer belangrijk. Het is niet het enige merk met die trekjes, kijk naar de cayenne.
                                    Als deze foto echt het interieur is zijn ze gewoon bezig de lijn te volgen die ze al een tijdje begonnen zijn. De facelift E is in mijn ogen ook zeer aziatisch.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Wie weet... Maar veel zullen dat er niet zijn, want veel Lexus LS rijders zijn er niet en dat is geen blingbling show-off publiek
                                      Paar weken geleden stonden we in Schiphol achter een knal rode LS 600h met achter het stuur precies de eigenaar van de lokale meeneem Chinees. Beziens had hij wel, vooral zijn limo.

                                      Je kan het niet onder stoelen of banken steken, MB gaat met deze uitvoering scoren! Zoals de Duitsers het op vele terreinen zeer goed doen op dit ogenblik.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        beetje jammer dat zelfs peba, die vast nog een stukkie ouder is als ik alleen maar de bruno sacco periode als referentie pakt

                                        als je bvb een s klasse anno 70 vergelijkt met een opel admiral/diplomat, een bmw 2500/2800, een quattroporte, of zelfs een silver shadow (ahum )
                                        wat zijn dan die andere auto's simpel van lijnen...versta me ni verkeerd, ze zijn erg mooi, maar hebben geen elvendertig extra lijnen die overal tevoorschijn komen

                                        je hoeft het niet mooi te vinden, maar je ziet het wel, en je kan dan wel zeggen dat ze op de us-markt gericht waren maar so what

                                        (zelfs de rechtoe-rechtaan sacco's zijn erg overdadig belijnd)

                                        Ouder dan jij ben ik niet . Het is trouwens niet zozeer het aantal lijnen dat stoort, maar het feit dat ze alle kanten oplopen, in een bizarre opeenstapeling van design-elementen. De Sacco's hadden lijnen die in functie stonden van een algemeen concept, en dat gold ook voor de design van zijn voorganger Geiger. Dat Mercedes een barok trekje heeft, kan ik trouwens best appreciëren, dat hoort gewoon bij het merk. Maar zoals de barok als bouwstijl ontaard is in rococo-bombast, zo is ook het Mercedes-design de laatste jaren ten prooi aan bombast.

                                        Comment


                                        • als je die sacco's beter bezag net als de recentere aan cx .22, zag je mss waartoe het toe dient

                                          Comment

                                          Working...
                                          X