Gorgeous! Recht in de roos!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIk smelt, ik kwijl dat het niet mooi meer is
Goh, ik wil dat zo erg, alleen die stomme VAA.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten*** UPDATE ***
wie het Executive-pakket bestelt, kan de leuning van de achterbank zelfs 43 graden laten kantelen en een voetensteuntje behoort – evenals een massagefunctie en tv-schermpjes - ook tot de mogelijkheden.
Maar hoe dan ook. Als zelfs mijn baas (een echte Audi freak en een mercedes is voor oude venten mentaliteit) deze kan lusten ziet het er goed uit voor Mercedes. Nu maar snel 300.000 kms op de audi zetten en deze aanschaffen.
Denk dat de BMW7 nu wel lastiger klanten gaat vinden
Comment
-
Manman... Mercedes doet het weer. Respect!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHeel erg mooi! Al vraag ik me af of men niet te ver gaat met al die technologische snufjes.
Das toch meestal de bedoeling van een S / 7 en consoorten... met alles uitpakken en tonen wat er weer mogelijk is in autoland.
Prachtige S, de kont is wennen en dat interieur jawadde datte...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenBig deal. Onze verlengde A8 heeft dat ook en die schermen zijn nog een stuk groter dan deze.
Maar hoe dan ook. Als zelfs mijn baas (een echte Audi freak en een mercedes is voor oude venten mentaliteit) deze kan lusten ziet het er goed uit voor Mercedes. Nu maar snel 300.000 kms op de audi zetten en deze aanschaffen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGaan de verkopers bij garage Rietje niet leuk vinden vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBah Rietje. Arrogantie ten top.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBah Rietje. Arrogantie ten top.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDer lopen nochtans enkele goede gasten tussen, maar de eigenaar is een eikel, dat klopt wel.Last edited by joodoo; 22/03/2013, 12:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenawel
smoor
ik zie er beetje lijnen van 211 in : curve van deurhout naar dash (veel ruimte, maar visueel gecompenseerd)
Comment
Comment