ik mis wel die verbreding aan de achterbanden een beetje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Gisteren nog een gecamoufleerde zien staan in ondergrondse parking te Kortrijk (K in Kortrijk)
IMG_1371.jpg
IMG_1372.jpg
Ben zo achterlijk geweest niet eens een kijkje te gaan nemen van het interieur, maar de auto's die achter ons reden waren al niet te blij dat ik even halt hield :p・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDie hebben nog nooit van een polarisatiefilter gehoord zeker?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Net ook eens uitgeteld met de uitrusting van de A8.
Kwam op 126000 euro ongeveer. Weliswaar maar met een 350cdi daar waar de audi een 4.2 nog heeft.
Audi was vorig jaar net geen 150.000
De audi had ook 21" wielen en de mercedes max 20".
Dus mercedes heeft precies wel scherp geprijsd.
Comment
-
Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenBeter ineens een deftige Garmin bijkopen..Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMr Drift
Comment
-
Zou de zetelbekledingslayout zoals op de E met comfortzetels (een beetje een Pullmann-stof-herinterpretatie qua stikking) nog komen op de S? Zou er schitterend bij passen...
Interieur is revolutionair, wat mij betreft. Ik vind het stuur op het randje van de kitsch, maar 't is leuk dat het 'es tabula rasa was en het resultaat is dan ook beyond expectations.
Knappe 20"ers in 't aanbod (de non-AMG) ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou de zetelbekledingslayout zoals op de E met comfortzetels (een beetje een Pullmann-stof-herinterpretatie qua stikking) nog komen op de S? Zou er schitterend bij passen...
Interieur is revolutionair, wat mij betreft. Ik vind het stuur op het randje van de kitsch, maar 't is leuk dat het 'es tabula rasa was en het resultaat is dan ook beyond expectations.
Knappe 20"ers in 't aanbod (de non-AMG) ook.
Waarom vind jij het interieur revolutionair?
Comment
Comment