Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenJammer dat er nog geen 4 cylinder diesel wordt aangeboden.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIn een S hoort minstens een 6cil. te zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenamai die A8 ziet er gedateerd uit tegen over de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenook allemaal grafvelgen onder de auto's… mochten ze nu eens allemaal goed uitgerust zijn…Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenamai die A8 ziet er gedateerd uit tegen over de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenaudi ziet er al 15 jaar hetzelfde uit.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDat beslist de klant nog altijd denk ik dan. Mercedes kan alleen maar aanbieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIn een S hoort minstens een 6cil. te zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn de klant heeft trouwens besloten bitter weinig S250CDI's te kopen.
Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de file'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenML 250's zijn inderdaad een stuk populairder, dat heeft vooral te maken met het publiek dat in deze klasse shopt volgens mij. Dat is sowieso een traditioneler MB publiek denk ik.
Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de fileIRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenIk vond de S250 iets te luidruchtig.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment