Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    ...
    amai nie alles te serieus nemen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
      Jammer dat er nog geen 4 cylinder diesel wordt aangeboden.
      gelukkig bedoel je? dat hoort gewoon niet in een S!
      lets have some more member berries

Comment

• In een S hoort minstens een 6cil. te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          In een S hoort minstens een 6cil. te zitten.
          Dat beslist de klant nog altijd denk ik dan. Mercedes kan alleen maar aanbieden.

Comment

• amai die A8 ziet er gedateerd uit tegen over de rest
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              amai die A8 ziet er gedateerd uit tegen over de rest
              ook allemaal grafvelgen onder de auto's… mochten ze nu eens allemaal goed uitgerust zijn…

Comment

• dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                  ook allemaal grafvelgen onder de auto's… mochten ze nu eens allemaal goed uitgerust zijn…
                  Het zijn dan ook de 'basic' versies, beste vergelijk
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    amai die A8 ziet er gedateerd uit tegen over de rest
                    zet die A8 eens in het zwart met een serieus wieleke. Dan is het wa eerlijker.

Comment

• Was afgelopen weekend eens bij de lokale Audi garage binnen gewipt en daar stond een A8. Toch wel een imposante wagen hoor.

Comment

• audi ziet er al 15 jaar hetzelfde uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          audi ziet er al 15 jaar hetzelfde uit.
                          Wat een enorm voordeel kan zijn, zeker in die klasse. Je kan elk jaar een nieuwe kopen zonder dat de buren/klanten het merken Je kan ook 15 jaar van je aankoop genieten zonder dat het er allemaal gedateerd gaat uitzien ...
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                            Dat beslist de klant nog altijd denk ik dan. Mercedes kan alleen maar aanbieden.
                            En de klant heeft trouwens besloten bitter weinig S250CDI's te kopen.

Comment

In een S hoort minstens een 6cil. te zitten.
                              Ik vrees dat het de Europese regelgeving zal zijn die daarover zal beslissen, niet het merk, noch de klant.

Comment

En de klant heeft trouwens besloten bitter weinig S250CDI's te kopen.
                                ML 250's zijn inderdaad een stuk populairder, dat heeft vooral te maken met het publiek dat in deze klasse shopt volgens mij. Dat is sowieso een traditioneler MB publiek denk ik.

Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de file
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  ML 250's zijn inderdaad een stuk populairder, dat heeft vooral te maken met het publiek dat in deze klasse shopt volgens mij. Dat is sowieso een traditioneler MB publiek denk ik.

Ik zou alvast zo een S250cdi zien zitten voor mijn dagelijks gebruik, in alle comfort in de file
                                  Ik vond de S250 iets te luidruchtig.
                                  IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                    Ik vond de S250 iets te luidruchtig.
                                    Ja, dat neem ik aan, als je een S met een geschiktere motor als referentie neemt. Maar ik bezie het eerder van ik kies voor een "kalere" S250 in de plaats van een beter uitgeruste E bijvoorbeeld. 2de hands koop je nu al zo een S250cdi van 2 jaar met een 40k voor enkele duizenden euro's meer dan onze A4 toen hij nieuw was bijvoorbeeld
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• luidruchtig en S klasse horen niet samen. Dat is een veel doorslaggevender argument dan de pk's. 204pk is geen watje als basis.

Comment

• vlg mij maakt de 250 minder kabaal als de 63

Comment

• De 63 maakt kabaal dat we willen horen, de 250 niet.

Comment

Working...
                                          X