Met zoveel km's moet je een diesel kopen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes S-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenEn kan er geen benzine van af ? Rij met de twee en de baas wil geen diesel meer !
Bij de S500 is de uitlaat ook te horen tijdens het optrekken. Dit wordt ook als storend ervaren. Zo stil mogelijk is de bedoeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet zoveel km's moet je een diesel kopen.
eigenlijk zouden ze een hybrid moeten maken dat op 130 de motor op stationair laat draaien en dan elektrisch helpt...
om het verbruik op kruissnelheid laag te houden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichteneigenlijk zouden ze een hybrid moeten maken dat op 130 de motor op stationair laat draaien en dan elektrisch helpt...
om het verbruik op kruissnelheid laag te houden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichteneigenlijk zouden ze een hybrid moeten maken dat op 130 de motor op stationair laat draaien en dan elektrisch helpt...
om het verbruik op kruissnelheid laag te houden..
Een dieselmotor is behoorlijk efficient als die een continu vermogen mag leveren.
Maar hij zuipt onevenredig veel als je in de file staat, of als je moet optrekken.
Door in stad en file remenergie te recupereren kan je daar grote winsten boeken.
Om het op een autostrade aan 140 km/h lang uit te houden electrisch moeten de batterijen te groot worden, en koop je beter een TESLA. (maar dan moet je kunnen leven met die beperkte actieradius)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenwij rijden bijna altijd autosnelweg. En dan hoor je door het windgeruis en rolgeluid het verschil tussen benzine en diesel niet meer hoor.
Bij de S500 is de uitlaat ook te horen tijdens het optrekken. Dit wordt ook als storend ervaren. Zo stil mogelijk is de bedoeling.
Welke van de limo's (BMW 7, Mercedes S, of Audi A-8 die je al gereden filtert naar jouw ervaring het beste externe geluiden op de autosnelweg (wind/rol/ ander geluid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWelke van de limo's (BMW 7, Mercedes S, of Audi A-8 die je al gereden filtert naar jouw ervaring het beste externe geluiden op de autosnelweg (wind/rol/ ander geluid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenS-klasse. Met voorsprong
De audi.
S klasse is niet te krijgen met dubbele beglazing.
qua rol geluid zijn ze mekaar gewaagd.
Nadeel bij bmw is dat die op rft staat en die maken meer lawaai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVolgens mij heeft de huidige S-klasse standaard dubbele beglazing met een extra folie om geluid buiten te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenS-klasse. Met voorsprong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenvergeet het maar.
De audi.
S klasse is niet te krijgen met dubbele beglazing.
qua rol geluid zijn ze mekaar gewaagd.
Nadeel bij bmw is dat die op rft staat en die maken meer lawaai.
Plaats je die hoger dan de S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenS-klasse Maybach nu te configureren, en de S500 Maybach eindelijk te krijgen met de 9g-tronic. Nu de rest nog. Ook weer een beetje duurder geworden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWas me al opgevallen dat je vrij positief bent over de A8?
Plaats je die hoger dan de S?
ze zijn zo aan mekaar gewaagd.
Audi voelt steviger gebouwd. Vooral gewicht van de deuren bij dichtslaan
mercedes zijn lijn is iets mooier
mercedes raakt enorm snel de grond met zijn neus bij verkeersdrempels.
Audi zijn systeem van slaapzetel vereist niet dat de kopsteun van passagiersstoel verwijderd moet worden. Mercedes wel.
mercedes heeft naast zetelverwarming ook als optie dat armsteunen verwarmd zijn. Was wel aangenaam.
Verbruik is identiek op ons traject 7,0 liter.
Koffer is even groot maar bij audi vierkanter en iets nuttiger.
Audi heeft noodreservewiel en mercedes enkel rft banden. Persoonlijk geen voorstander van.
Mercedes heeft gigagroot navi scherm. Is heel aangenaam maar navi interface van audi is niet te kloppen.
Intelleigent led lights mercedes zijn gelijk aan de matrix leds van audi.
Audi is vanbinnen iets stiller qua windgeruis door dubbele beglazing.
Audi executive seats indeling is iets beter georganiseerd.
Dus het is echt lood om ijzer zoals ze zeggen. En bij audi betere overnameprijs gekregen. Dealer stond ook beetje in schuld he met de uitgaande.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtennee dat is het em nou net
ze zijn zo aan mekaar gewaagd.
Audi voelt steviger gebouwd. Vooral gewicht van de deuren bij dichtslaan
mercedes zijn lijn is iets mooier
mercedes raakt enorm snel de grond met zijn neus bij verkeersdrempels.
Audi zijn systeem van slaapzetel vereist niet dat de kopsteun van passagiersstoel verwijderd moet worden. Mercedes wel.
mercedes heeft naast zetelverwarming ook als optie dat armsteunen verwarmd zijn. Was wel aangenaam.
Verbruik is identiek op ons traject 7,0 liter.
Koffer is even groot maar bij audi vierkanter en iets nuttiger.
Audi heeft noodreservewiel en mercedes enkel rft banden. Persoonlijk geen voorstander van.
Mercedes heeft gigagroot navi scherm. Is heel aangenaam maar navi interface van audi is niet te kloppen.
Intelleigent led lights mercedes zijn gelijk aan de matrix leds van audi.
Audi is vanbinnen iets stiller qua windgeruis door dubbele beglazing.
Audi executive seats indeling is iets beter georganiseerd.
Dus het is echt lood om ijzer zoals ze zeggen. En bij audi betere overnameprijs gekregen. Dealer stond ook beetje in schuld he met de uitgaande.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtennee dat is het em nou net
ze zijn zo aan mekaar gewaagd.
Audi voelt steviger gebouwd. Vooral gewicht van de deuren bij dichtslaan
mercedes zijn lijn is iets mooier
mercedes raakt enorm snel de grond met zijn neus bij verkeersdrempels.
Audi zijn systeem van slaapzetel vereist niet dat de kopsteun van passagiersstoel verwijderd moet worden. Mercedes wel.
mercedes heeft naast zetelverwarming ook als optie dat armsteunen verwarmd zijn. Was wel aangenaam.
Verbruik is identiek op ons traject 7,0 liter.
Koffer is even groot maar bij audi vierkanter en iets nuttiger.
Audi heeft noodreservewiel en mercedes enkel rft banden. Persoonlijk geen voorstander van.
Mercedes heeft gigagroot navi scherm. Is heel aangenaam maar navi interface van audi is niet te kloppen.
Intelleigent led lights mercedes zijn gelijk aan de matrix leds van audi.
Audi is vanbinnen iets stiller qua windgeruis door dubbele beglazing.
Audi executive seats indeling is iets beter georganiseerd.
Dus het is echt lood om ijzer zoals ze zeggen. En bij audi betere overnameprijs gekregen. Dealer stond ook beetje in schuld he met de uitgaande.
Het comfortelement is net hét verkoopsargument van een S.
Wat maakt de navigatie van de Audi beter?
Comment
Comment