Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens sommige sites heeft de nieuwe S-klasse dubbele beglazing:

De enige die het met zekerheid weet, is de fabrikant zelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Blijf het straf vinden dat de A8 stiller is vanbinnen dan de S, en die kennelijk geen gelijkaardig dubbel glas heeft.

Het comfortelement is net hét verkoopsargument van een S.

Wat maakt de navigatie van de Audi beter?
      die navi is gewoon hardstikke eenvoudig. Om een tankstation te zoeken moet ik maar 3 handelingen doen. En ik vind die grafisch ook beter.
      Bij de S 5.
      Ergste is navi van de range rover. Die is gewoonweg hel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        die navi is gewoon hardstikke eenvoudig. Om een tankstation te zoeken moet ik maar 3 handelingen doen. En ik vind die grafisch ook beter.
        Bij de S 5.
        Ergste is navi van de range rover. Die is gewoonweg hel.
        Denk dat het navigatie van een A8 niet veel verschilt met dat van de A6 maar kan dit toch ook beamen.
        Grafisch en bedieningsgemak ook beter dan die uit een 5-serie.
        Range Rover Sport is inderdaad een miskleun van jewelste vooral grafisch dan. Het navi uit een Jeep GC is zelfs stukken beter.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mercedes S-klasse

Navi in de RRS is ver onder het niveau van wat ik gewoon ben in m'n BMW 5.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de dubbele beglazing blijft een misterie

sommige sites klappen van standaarduitrusting; anderen beweren dat het is gesneuveld om gewicht te besparen

Comment

• @gert: de navi in A8 is identiek aan A6.
              dubbele beglazing bij de S staat niet in optielijst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                dubbele beglazing bij de S staat niet in optielijst.
                jij had gewoon het glas eens goed moeten bekijken

Comment

• Schermafbeelding 2014-12-21 om 18.55.08.jpg
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• mensen die reclame maken, en daarvoor betaald worden

sliderke heeft ermee gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      [ATTACH=CONFIG]106749[/ATTACH]
                      dubbelglazig met infraroodfilter

Comment

• Er is wel degelijk de mogelijkheid om dubbele beglazing te hebben op een S. Het bewijs staat hier op de oprit.
                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                          Er is wel degelijk de mogelijkheid om dubbele beglazing te hebben op een S. Het bewijs staat hier op de oprit.
                          fotoke mss ?

Comment

• OK, dus wel dubbel glas en minder omgevingsgeluiden dan de A8 (obv de links).

Duidelijk dat een auto toch steeds een subjectieve keuze is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              mensen die reclame maken, en daarvoor betaald worden

sliderke heeft ermee gereden
                              thnx

maar goeie marketing doet veel he.

Comment

• Dubbele beglazing

Bij deze, zie foto's in bijlage (hopelijk zijn de foto's zichtbaar)
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Was dit weekend in London en volgens mij gaat de helft van de productie van de S-klasse (en de E ook) richting Britse hoofdstad. Enorm veel Benzen. (en Beemers)

Comment

jullie kist ? wat knap zeg

Comment

• Als dat je aanwinst is: mooi!

Het valt me op dat de S echt veel vaker te zien is tegenover de vorige S-klasses vanaf productiestart.

Comment

is idd dubbel glas.
                                        Raar dat ik da ni ben tegengekomen op de car configurator.

Comment

Working...
                                        X