Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zal deze optie wel zijn zeker?

Wärme- und geräuschdämmendes sowie Infrarot reflektierendes Verbundsicherheitsglas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Zal deze optie wel zijn zeker?

Wärme- und geräuschdämmendes sowie Infrarot reflektierendes Verbundsicherheitsglas
      Staat hierboven al een foto van, is standaard op de meeste modellen en geen optie. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Is de wagen van mijn vader. Is een S500 Plug-in Hybrid. Hij is super tevreden over de wagen. Lang getwijfeld tussen de Porsche Panamera S E-hybrid en de Mercedes, de keuze is naar Mercedes gegaan omdat een Porsche zakelijk gezien misschien wel eens moeilijk kan zijn. Ook de uitgebreide luxueuze uitrusting was een plus voor de Mercedes.

Voor de liefhebbers: in bijlage nog twee foto's van in de garage.

IMG_1536.jpgIMG_1518.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
        jullie kist ? wat knap zeg
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          is idd dubbel glas.
          Raar dat ik da ni ben tegengekomen op de car configurator.
          Is de optie warmtewerend en geluidsisolerend glas denk ik. Duidelijk zichtbaar ook door de blauwe schijn van de zijruiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
            [ATTACH=CONFIG]106802[/ATTACH]
            Nodigt wel uit om plaats te nemen...

Comment

• wat een mooie auto is die nieuwe s toch

Comment

Bij deze, zie foto's in bijlage (hopelijk zijn de foto's zichtbaar)
                Knappe wagen, je vader heeft een goede keuze gemaakt me dunkt.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Is de wagen van mijn vader. Is een S500 Plug-in Hybrid. Hij is super tevreden over de wagen. Lang getwijfeld tussen de Porsche Panamera S E-hybrid en de Mercedes, de keuze is naar Mercedes gegaan omdat een Porsche zakelijk gezien misschien wel eens moeilijk kan zijn. Ook de uitgebreide luxueuze uitrusting was een plus voor de Mercedes.

Voor de liefhebbers: in bijlage nog twee foto's van in de garage.

[ATTACH=CONFIG]106801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]106802[/ATTACH]

Mooi hoor, congrats! Heeft die bij groep Jam niet in de showroom gestaan? Komt mij bekend voor, kan dezelfde zijn natuurlijk maar zoveel zie je die toch ook niet.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Mooi hoor, congrats! Heeft die bij groep Jam niet in de showroom gestaan? Komt mij bekend voor, kan dezelfde zijn natuurlijk maar zoveel zie je die toch ook niet.
                    Dit was de eerste S plug-in in België en groep Jam heeft hem nog eerst 3 à 4 weken in hun bezit gehad, dus dat is mogelijk.

Comment

Dit was de eerste S plug-in in België en groep Jam heeft hem nog eerst 3 à 4 weken in hun bezit gehad, dus dat is mogelijk.
                      Dan is 'm dan inderdaad, vermits niemand er iets van afwist waren ze zich aan 't afvragen hoe het juist moest om 'm op te laden, is dan toch vrij snel gelukt naderhand
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zeer benieuwd naar het reële verbruik van zo'n S500 Plug-in Hybrid.

Comment

Zeer benieuwd naar het reële verbruik van zo'n S500 Plug-in Hybrid.
                          Hier ook. Zou een mooie opvolger zijn.
                          IRIDIUM
                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                          Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                            Hier ook. Zou een mooie opvolger zijn.
                            nu al?

hier al tientallen nieuwe S'jes gezien... van S550 tot S63 tot S600... man man wat een bakken

zie me al daily rijden met een S

Comment

• Met de sublieme Skoda Superb en de nieuwe BMW 7 krijgt deze mooie ruime gezinswagen binnenkort stevige concurrentie.

Comment

• iemand die in het S klasse segment gaat shoppen krijg je waarschijnlijk nog niet in een skoda al dreig je gans zijn familie af te knallen
                                lets have some more member berries

Comment

• De gemiddelde 130 kg Mercedes bestuurder past best wel in deze qua binnenruimte erg ruime Skoda Superb hoor. Ik begrijp het verband met afknallen niet.

Comment

Zeer benieuwd naar het reële verbruik van zo'n S500 Plug-in Hybrid.

In die klasse verbruiken die groengetinte auto's vrijwel altijd pakken meer dan opgegeven. Iemand die +100K euro geeft voor zo'n hybride zal wel niet op een litertje meer of minder kijken zeker?

Zalige auto trouwens die S klasse, veruit de mooiste auto in zijn klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                      De gemiddelde 130 kg Mercedes bestuurder past best wel in deze qua binnenruimte erg ruime Skoda Superb hoor. Ik begrijp het verband met afknallen niet.
                                      Tuurlijk dat je het niet begrijpt als je de Superb naast de S-klasse plaatst.

Ignorance is bliss

Comment

• Twee ruime en comfortabele gezinswagens. De Superb is echter qua prijs/ruimte/kwaliteits verhouding onklopbaar.

Comment

Was dit weekend in London en volgens mij gaat de helft van de productie van de S-klasse (en de E ook) richting Britse hoofdstad. Enorm veel Benzen. (en Beemers)
                                          Is mij twee weken geleden ook opgevallen, enorm veel nieuwe S klasses

Comment

Working...
                                          X