Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondanks dat het een heel leuk karretje is, is hij wel veel te duur voor wat het is imo. Het blijft een voorwielaangedreven "Golf" concurrent ondanks het exclusieve design. Als je voor hetzelfde geld een grotere achterwielaangedreven C of 3 kunt kopen is de keuze toch snel gemaakt?
Ondanks dat het een heel leuk karretje is, is hij wel veel te duur voor wat het is imo. Het blijft een voorwielaangedreven "Golf" concurrent ondanks het exclusieve design. Als je voor hetzelfde geld een grotere achterwielaangedreven C of 3 kunt kopen is de keuze toch snel gemaakt?
Golf concurrent? Voorwielaandrijving? Jij moet goed en duur spul roken jij!
Als je zo gaat redeneren dan heeft de GTI en de R ook geen bestaansrecht want voor dat geld koop je een grotere Passat...
Niet iedereen heeft nood aan een grotere C of 3-reeks... Ik geloof dat deze ook de aangepaste Haldex-koppeling heeft zoals de A45 Amg. Denk dat die voor 55-65K wel op het juiste prijsniveau zit.
Golf concurrent? Voorwielaandrijving? Jij moet goed en duur spul roken jij!
Als je zo gaat redeneren dan heeft de GTI en de R ook geen bestaansrecht want voor dat geld koop je een grotere Passat...
Haha daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zet. Wat ik bedoel is dat de basis te vergelijken is met gewone middenklassers als een Golf of Focus en dat ik dan 55k basisprijs te veel vind als je daarvoor ook bijvoorbeeld ook een BMW 335i met wat extra's kan hebben. En als ik voor dat budget bij Mercedes ga shoppen wil ik een """echte""" (noem me ouderwets) Mercedes, met het echte zuivere, achterwielaangedreven en smoothe Mercedes-rijgevoel. Eigenlijk is dit een 4 cilinder hothatch met een koffer aan toch?
Niet iedereen heeft nood aan een grotere C of 3-reeks... Ik geloof dat deze ook de aangepaste Haldex-koppeling heeft zoals de A45 Amg. Denk dat die voor 55-65K wel op het juiste prijsniveau zit.
Ik ben de eerste om dat toe te geven, ik heb ook graag wat compacter, maar een vanafprijs van 55k voor een onpraktische hothatch met koffer en 4 cilinder op de basis van een A vind ik gewoon te veel. Liever een M135i dan, die is praktischer, heeft een 6 cilinder, zal niet veel trager zijn en heeft RWD voor 15k!!! minder...
Autocar drives the Mercedes CLA 45 AMG coupe, which shares its engine with the A45 AMG. Does it have the same magic? SUBSCRIBE to Autocar: http://youtube.com...
Ik ben de eerste om dat toe te geven, ik heb ook graag wat compacter, maar een vanafprijs van 55k voor een onpraktische hothatch met koffer en 4 cilinder op de basis van een A vind ik gewoon te veel. Liever een M135i dan, die is praktischer, heeft een 6 cilinder, zal niet veel trager zijn en heeft RWD voor 15k!!! minder...
Comment