Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLA 45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

das gewoonte en in feite beter

tis engels das waar

Comment

Comment

Prachtige wagen!!

Al info over de prijs? Zal wel 55-65k zijn denk ik...

Comment

Facebook van Mercedes-Benz

Comment

55 in de, net wat meer als een c30 cdi vroeger

Comment

Ondanks dat het een heel leuk karretje is, is hij wel veel te duur voor wat het is imo. Het blijft een voorwielaangedreven "Golf" concurrent ondanks het exclusieve design. Als je voor hetzelfde geld een grotere achterwielaangedreven C of 3 kunt kopen is de keuze toch snel gemaakt?

Comment

het is wel downsizen natuurlijk, een duidelijke keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Ondanks dat het een heel leuk karretje is, is hij wel veel te duur voor wat het is imo. Het blijft een voorwielaangedreven "Golf" concurrent ondanks het exclusieve design. Als je voor hetzelfde geld een grotere achterwielaangedreven C of 3 kunt kopen is de keuze toch snel gemaakt?
                  Golf concurrent? Voorwielaandrijving? Jij moet goed en duur spul roken jij!
                  Als je zo gaat redeneren dan heeft de GTI en de R ook geen bestaansrecht want voor dat geld koop je een grotere Passat...
                  Last edited by ; 30/03/2013, 21:19.

Comment

nee krikke, voor dat geld koop je een rwd benz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      nee krikke, voor dat geld koop je een rwd benz
                      Dacht dat de CLA 45 AMG vierwielaandrijving ging zijn?

Comment

pleister op houte wonde

Comment

Waarom?
                          Dat is automaat ook ivg met manueel.

Comment

mij moet je niet overtuigen

Comment

Ah ok... zat even op de Humor AM band en jij op de FM... voila luister nu ook FM..

Comment

Niet iedereen heeft nood aan een grotere C of 3-reeks... Ik geloof dat deze ook de aangepaste Haldex-koppeling heeft zoals de A45 Amg. Denk dat die voor 55-65K wel op het juiste prijsniveau zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                  Prachtige wagen!!

Al info over de prijs? Zal wel 55-65k zijn denk ik...
                                  Wss zal je met 57k wel toekomen.

Comment

Dacht dat de CLA 45 AMG vierwielaandrijving ging zijn?
                                    yep , net als de ''gewone '' A
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Golf concurrent? Voorwielaandrijving? Jij moet goed en duur spul roken jij!
                                      Als je zo gaat redeneren dan heeft de GTI en de R ook geen bestaansrecht want voor dat geld koop je een grotere Passat...
                                      Haha daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zet. Wat ik bedoel is dat de basis te vergelijken is met gewone middenklassers als een Golf of Focus en dat ik dan 55k basisprijs te veel vind als je daarvoor ook bijvoorbeeld ook een BMW 335i met wat extra's kan hebben. En als ik voor dat budget bij Mercedes ga shoppen wil ik een """echte""" (noem me ouderwets) Mercedes, met het echte zuivere, achterwielaangedreven en smoothe Mercedes-rijgevoel. Eigenlijk is dit een 4 cilinder hothatch met een koffer aan toch?

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Niet iedereen heeft nood aan een grotere C of 3-reeks... Ik geloof dat deze ook de aangepaste Haldex-koppeling heeft zoals de A45 Amg. Denk dat die voor 55-65K wel op het juiste prijsniveau zit.
                                      Ik ben de eerste om dat toe te geven, ik heb ook graag wat compacter, maar een vanafprijs van 55k voor een onpraktische hothatch met koffer en 4 cilinder op de basis van een A vind ik gewoon te veel. Liever een M135i dan, die is praktischer, heeft een 6 cilinder, zal niet veel trager zijn en heeft RWD voor 15k!!! minder...

Comment

Autocar drives the Mercedes CLA 45 AMG coupe, which shares its engine with the A45 AMG. Does it have the same magic? SUBSCRIBE to Autocar: http://youtube.com...

Comment

Ik ben de eerste om dat toe te geven, ik heb ook graag wat compacter, maar een vanafprijs van 55k voor een onpraktische hothatch met koffer en 4 cilinder op de basis van een A vind ik gewoon te veel. Liever een M135i dan, die is praktischer, heeft een 6 cilinder, zal niet veel trager zijn en heeft RWD voor 15k!!! minder...
                                          Ok,maar zo'n 1-serie blijft een lelijk hok,

Comment

Working...
                                          X