Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLA 45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
    Kleur
    Heel mooi op een C klasse

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Waarom maken ze de CLA nou niet met achterwielaandrijving? Dan zou ik deze nog wel eens boven de M235i verkiezen

Comment

hij is perfect zoals die is

Comment

Conclusie Autoweek-filmpje "als het op algemene beleving aankomt is de Merc geen partij voor de Bmw"

de M235i is ook meer comfortabel, goedkoper, mooier (allez vind ik toch!)...

En als je meer zekerheid wil in regenweer kan je nog altijd voor de M235xi gaan...

Comment

ik zou ook direct voor de M235 kiezen ook al ben ik alles behalve BMW minded sinds onze E92.
              de CLA45 heeft maar 2 punten waar het beter op scoort en das geluid en besturing voor de minder goeie chauffeurs die anders bij een drift naast de weg zouden belanden
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                al ben ik alles behalve BMW minded sinds onze E92.
                wat voor slechte ervaring als ik vragen mag? E92 reports interesseren mij wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                  wat voor slechte ervaring als ik vragen mag? E92 reports interesseren mij wel
                  alles die je je maar kan inbeelden is wel kapot gegaan en soms meer dan 1 keer en dat van navigatie tot motor onderdelen tot de electrische ruiten...
                  nu heeft madam een 1 en die heeft toch nog geen wekelijks garagebezoek nodig gehad. BMW service is ook ronduit slecht ofwel ben ik teveel verwend bij mercedes
                  lets have some more member berries

Comment

Het compacte platform ligt bepaald niet te verstoffen bij Mercedes-Benz. Vandaag maken we kennis met alweer de vierde variant van de A-klasse, de CLA Shooting Brake.

Omdat Mercedes-Benz de 45 AMG tegelijkertijd met de gewone CLA Shooting Brake introduceert, trekken we meteen het snelste paard uit de rij auto's die ons op het vliegveld op staat te wachten. Eigenlijk oogt de AMG verrassend ingetogen, zeker als je hem vergelijkt met de M's en RS-en van deze wereld. Dikke wielen, flinke pijpen en wat potente remhardware zijn de belangrijkste onderscheid-makers.. op het oog tenminste.
                    En natuurlijk onder de kap een tweeliter viercilinder (jawel, ook AMG leert downsizen) met een turbo waar een reuzenslak een minderwaardigheidscomplex van krijgt. Die joekel blaast het vermogen naar een indrukwekkende 360 pk en een koppel van 450 Nm, maar door zijn formaat is hij wel wat moeilijk op gang te brengen. De toerenteller staat halverwege zijn bereik voordat de volle bak er echt in komt. Kwestie van berekendend rijden dus, maar dat kun je ook als een uitdaging beschouwen.
                    Echt indruk maakt het onderstel, al zal het voor menigeen wellicht wat te hard zijn. Op slecht wegdek krijg je flinke klappen, maar de keerzijde is dat het onderstel in snelle bochten ontzettend strak blijft, waardoor de auto geweldig neutraal hard de bocht door kan. En dan dat geluid! Vooral bij opschakelen rond de zesduizend toeren is het ontzettend indrukwekkend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Mercedes CLA 45 AMG vloert Porsche (Gepost door member Opel Corsa)

Comment

Working...
                        X