Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Maserati Ghibli
Collapse
X
-
Zeer knappe verschijning! Heel geslaagd, vind ik, zowel exterieur als interieur. En leuk dat het E-segment wordt opgefleurd met een extra concurrent.
Enkel spijtig dat Maserati moet zwichten voor de Europese kortzichtige commercie en er een roetstoof in moet lepelen. Enig idee iemand waar dat dieselblok zijn oorsprong vindt?
Comment
-
Ziet er inderdaad goed uit. Ik overweeg 'm nu al als opvolger van m'n 530d. Graag dan een Q4 met 410pk voor mij. Wel ben ik benieuwd naar de aankoopprijs. Ik verwacht +100k euro. En hoe zit het idd met het dealernetwerk en de betrouwbaarheid. Ik zou het niet zien zitten om een paar keren per jaar half het land te moeten doorkruisen om op garage te moeten gaan voor het oplossen van allerlei akkefietjes.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
ik dacht dat het een pak minder dan 100k ging worden
Hier spreekt men van 65k maar ik heb ook al 55k zien passeren
Na de teaser zijn er nu ook officiële foto’s van de Maserati Ghibli beschikbaar! En geen officiële foto’s zonder officiële informatie! Zo komt de nieuwste Maserati met een primeur voor de Italiaanse luxemerken, namelijk een dieselkrachtbron voorin. Een 3.0-liter V6 met een turbo krijgt die eer toegewezen, waarmee de Ghibli zeer aantrekkelijk wordt voor de […]
Comment
-
Ik vind er eigenlijk niet veel aan. Exterieur is imo best wel knap, interieur daarentegen. Bah, totaal mijn ding niet. En op het eerste zicht ook zetels zonder zo'n 'uitklapbaar ding' zoals bij de sport/comfortzetels van Bmw, Audi, Merc? Jammer, dat geeft toch een meerwaarde aan het rijdcomfort.-
Comment
-
Al geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
Toch zie ik hier, een BMW-achtige pook, een VW-lichtschakelaar, een MB-knoppen-unit voor de ruiten/spiegels. Inderdaad, blijkbaar zal hij de strijd met de heilige drievuldigheid moeten aangaan. Zoals eerder al iemand schreef, waar moet je hier je wagen laten onderhouden of gaan ze een joint-venture aangaan met het dealersnet van Alfa Romeo of Chrysler/Fiat?...
Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAl geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
Toch zie ik hier, een BMW-achtige pook, een VW-lichtschakelaar, een MB-knoppen-unit voor de ruiten/spiegels. Inderdaad, blijkbaar zal hij de strijd met de heilige drievuldigheid moeten aangaan. Zoals eerder al iemand schreef, waar moet je hier je wagen laten onderhouden of gaan ze een joint-venture aangaan met het dealersnet van Alfa Romeo of Chrysler/Fiat?...
Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.
Dat rooster vooraan vind ik minder geslaagd (te laag doorhangend) en die achterlichten lijken onder die hoek op... een Kia Optima; hopelijk ligt dat hoofdzakelijk aan de invalshoek.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenEn op het eerste zicht ook zetels zonder zo'n 'uitklapbaar ding' zoals bij de sport/comfortzetels van Bmw, Audi, Merc? Jammer, dat geeft toch een meerwaarde aan het rijdcomfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAl geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.
Comment
-
Helaas kan ie me evenmin (als de nieuwe QP) bekoren
Dat wordt nostalgisch meimeren bij de voorbije generatie QP LCI...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe hebt ook zetels waar de zitlengte variabel is in z'n geheel, niet enkel dmv een uitschuifbare bovenbeensteun. Bij Benz en Jaguar is dat zo, en ik moet zeggen dat dat minstens even goed zit, zoniet beter. Mij stoort het niet-ondersteunde deel van de bil bij comfortzetels me altijd een beetje.
Bij Mercedes daarentegen wel! Viel ons toch wel duidelijk op.-
Comment
Comment