Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Ghibli

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi! Itt. sommigen ben ik wel fan van opvallende interieurs. Wat betreft diesel: persoonlijk ben ik er geen fan van, maar als ze er daardoor meer kunnen van verkopen, heb ik er geen probleem mee. Uiteindelijk deed Porsche het ook. En, denk ik persoonlijk: er zullen nog merken volgen.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Allé, waar gaan we dat schrijven? Ik ben het eens met El Greco
      Toch niet met alles? De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Toch niet met alles? De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
        Nee, je hebt gelijk: het allereerste zinnetje niet, omdat ik dat beroepshalve niet kan maken

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Bron + meer foto's: [www.autoedizione.nl]

Comment

Wat een knappe uitlaten!!

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                Mooi! Itt. sommigen ben ik wel fan van opvallende interieurs. Wat betreft diesel: persoonlijk ben ik er geen fan van, maar als ze er daardoor meer kunnen van verkopen, heb ik er geen probleem mee. Uiteindelijk deed Porsche het ook. En, denk ik persoonlijk: er zullen nog merken volgen.
                Ja en uiteindelijk is dit de enige manier om te kunnen overleven als merk.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Een mooie auto vanbuiten. Het interieur heeft wel een heel erg goedkope uitstraling...

Comment

Buitenkant is zeer knap en duidelijk Maserati, maar dat interieur is toch afschuwelijk, Amerikaanse look, juist een gepimpte chrysler.
                    Apart hoe velen commentaar hebben over geen diesel, alleen maar V8!, meestal wel degenen die zelf nooit eentje kunnen kopen, lekker realistisch...dus hopelijk wel ndikke diesel, die daarbovenop flink wat benzines ver achter zich laten met de huidge performantie....zodat er tenminste wat in het straatbeeld verschijnen en Maserati kan overleven

Comment

Volgens mijn komen er alleen V6 motoren in de Ghibli.
                      Verder ben ik bang dat er geen handgeschakelde versnellingsbak beschikbaar komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                        Idd, dat klopt volledig, alleen is dat bij Jaguar helemaal niet voldoende. In de veste stand komt hij niet of amper verder dan de standaard zetels. (Op de XF)
                        Bij Mercedes daarentegen wel! Viel ons toch wel duidelijk op.
                        Hebt ge gelijk in. In een E- of S-klasse zit je prinsheerlijk. In een XF (zonder de R-sportzetels) is het maar zozo.

Comment

Zeker niet mis. Zelfs in het wit kan ik 'm wel smaken, interieur vind ik wel wat minder.
                          Toch denk ik dat er wel nog wat onbekende factoren zijn om veel klanten af te snoepen van de concurrentie.
                          Ik denk dan aan de afwerking van het interieur, de betrouwbaarheid (als die hetzelfde is als de vorige Ghibli's gaan de garagehouders het druk hebben), de restwaarde & zoals eerder al vermeld het onderhoud(sprijzen).
                          Niettemin zal het design en alles wat rond de naam "Maserati" hangt kopers over de streep trekken, vermoed ik.
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Betrouwbaarheid van de vorige Ghibli is bij mij geen enkel probleem eigenlijk. Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik onnoemelijk veel geluk heb.

Comment

geluk is voor de lelijken

Comment

inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Nee, je hebt gelijk: het allereerste zinnetje niet, omdat ik dat beroepshalve niet kan maken
                                  Daar heb ik gelukkig geen probleem mee, we kunnen overal gaan shoppen...klanten zouden alleen maar vreemd opkijken denk ik als we met een Maserati zouden afkomen. Vrees dat we gelijk een klant minder hebben, en dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    klanten zouden alleen maar vreemd opkijken denk ik als we met een Maserati zouden afkomen. Vrees dat we gelijk een klant minder hebben, en dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
                                    Da's idd het probleem van de kleingeestige Belgische mentaliteit. Als je dat in Duitsland zou doen, zouden je klanten zeggen: "hé, kijk, knappe wagen, dat is een succesvolle onderneming!". In België zeggen ze dan: "hé ventje, als ge u die bling bling kar kunt veroorloven, zullen uw prijzen wel te hoog zijn. Geef ons maar wat meer korting"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Op deze foto is 'm niet 'dik' genoeg. Staat veel te hoog op z'n poten, en de wielen zijn precies een maat te klein.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Op deze foto is 'm niet 'dik' genoeg. Staat veel te hoog op z'n poten, en de wielen zijn precies een maat te klein.
                                        Verlagingsveren en andere velgen en het is opgelost.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          stel nou dat die wagen zo werd geleverd zoals jij wil, wat gaan hobbytuners dan nog moeten doen...

knap dat maserati op een w210 chassis een nieuwe auto op de markt gooit

Comment

Working...
                                          X