Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Ghibli

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik heb wat tijd nodig gehad maar man wat een kar.

Comment

Dat oranje-bruine leer is echt vet ! Dat rood daarentegen
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

De Ghibli arriveert bij de eerste dealers, op 11 juni in Kortrijk is de introductie in de Benelux.

Bronnen:
            [www.autoedizione.nl]
            [www.autoedizione.nl]
            [www.motorionline.com]

Comment

Hoe hoog staat dat ding op z'n poten...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik heb ook de indruk dat die net als de nieuwe Quattroporte veel te hoog op zijn poten staat. Waarom zouden ze dit doen?

Comment

Erg knappe auto! Doet me meer dan die lelijke Quattroporte.

Comment

Ik vind hem gewoon ... a-f !

Héél benieuwd om deze in het straatbeeld tegen te komen, zou alleszins nt twijfelen: CLS / Panamera / 540i / E500, neen ik zou voor Ghibli gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Hoe hoog staat dat ding op z'n poten...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Monsieur Sebastien Bekijk Berichten
                      Ik heb ook de indruk dat die net als de nieuwe Quattroporte veel te hoog op zijn poten staat. Waarom zouden ze dit doen?
                      Die witte hoger staat toch op 'normale' rijhoogte?
                      Dan is die witte misschien een RWD en die zwarte zijn dan 4WD-versies?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        De Ghibli arriveert bij de eerste dealers, op 11 juni in Kortrijk is de introductie in de Benelux.

Bronnen:
                        [www.autoedizione.nl]
                        [www.autoedizione.nl]
                        [www.motorionline.com]
                        Volgens mij staan ze sinds vorige week donderdag helemaal in een witte pyjama in Zeebrugge. Geleverd per 8...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Het zal aan mij liggen maar zie niet echt grote verschillen met de Quattroporte.
                          Mr Drift

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                            Het zal aan mij liggen maar zie niet echt grote verschillen met de Quattroporte.
                            Dat is waar. Ik denk dat ik moeite zal hebben om ze te onderscheiden als je ze ziet rijden binnenkort.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

ben benieuwd hoe dat rijdt tegen over de duitsers.
                              BMW X5 45e

Comment

En de ghibli is al gespot in Nederland. Op deze foto's lijkt dat echt helemaal goed te komen met de hoogte, prachtige velgen ook. Benieuwd om de wagen op 11 juni in Belgie te zien.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Idd, zo is de hoogte perfect.

Van welke origine is de dieselmotor? Jaguar?
                                  Last edited by BMWMB; 29/05/2013, 21:39.
                                  OO 00 OO

Comment

Wat een knappe bak zo op die ''live'' pictures.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Veel kans dat foto nog op transportblokken is...
                                      Verklaart ineens het hoogteverschil tussen beeld en irl
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Idd, zo is de hoogte perfect.

Van welke origine is de dieselmotor? Jaguar?
                                        Ik vrees dat het gezien de alliantie van de Fiat groep met Chrysler ene van VM Motori zal zijn.
                                        Op zich niet 'slecht' maar toch minder verfijnd dan de Duitse concurrentie
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Idd, ik had het ondertussen ook al gevonden op Google.

Als autoliefhebber en eigenaar van een 530d kijk ik met gemengde gevoelens naar deze Ghibli. Enerzijds zou ik 'm wel willen omdat 'm mooi is, en exclusiever en exotischer qua imago.
                                          Anderzijds gaat de techniek van de diesel niet beter zijn dan die van mijn 530d, integendeel zelfs. Liefst van al zou ik de zwaarste benzine willen met 4wieltractie. Helaas heeft Di Rupo ervoor gezorgd dat door de veel hogere CO2 zo'n wagen gewoon veel te duur geworden is. Spijtig, want ik zou zo'n Maserati met 410pk zelfs liever hebben dan een M5, al was het maar voor de sound die bij de M5 foeilelijk is.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X