Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Ghibli

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• speciale invite nodig voor 11 juni by any chance ? zou wel met vader willen gaan ..
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      thumbs up!

maar is het niet 211?
      Staat op het Chrysler LX-platform (dat wel de voorophanging van de W220 S-klasse haalt en W211 E-klasse achterophanging). Net zoals de Chrysler 300C of de Lancia Thema.
      Once you go Mac, you never go back.
      Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• http://www.autogespot.com/maserati-g...3-1/2013/05/29 In het blauw

Comment

• Lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
            Prachtig. Als ik zo nog eens naar het interieur kijk denk ik het beter kon. Oogt een beetje goedkoop.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• ik wil geluid horen en dan niet van die diesel. 6 cilinder, gebouwd en ontwikkeld door ferrari, daar moet iets moois uitkomen!!

Comment

• En er was geluid! http://www.autogespot.nl/maserati-gh...013/05/30#img4

Comment

• Klinkt goed.

Comment

• Klinkt idd heel sportief voor een diesel.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Klinkt idd heel sportief voor een diesel.
                      Dat is toch helemaal geen diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        Dat is toch helemaal geen diesel?
                        Kweet nie. Hoe die stationair draait in het begin en op min 2 lijkt me toch redelijk dieselachtig.
                        BMW X5 45e

Comment

• Toch wel. Deze blauwe Ghibli in het clipje is de dieselversie.
                          OO 00 OO

Comment

• Hoe meer foto's ik zie, hoe knapper ik deze begin te vinden. Prachtige auto!

Comment

• Je hoort de turbo en dan een dieselronk

Comment

• Die blauwe een diesel? Das volgens mij de 6 cilinder benzine hoor, en de nummerplaats zegt ook iets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Klinkt idd heel sportief voor een diesel.
                                  Daarom is het dan ook een benzine!

Comment

• Ik vind hem niet mooi, vind persoonlijk dat de proporties van de achterkant niet kloppen.
                                    Net alsof hij bij elkaar geperst is vanachter, doet me ook denken aan de peugeot 508...
                                    Gemiste kans in mijn ogen, want de Quattroporte van de vorige generatie was zoooo knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                      Die blauwe een diesel? Das volgens mij de 6 cilinder benzine hoor, en de nummerplaats zegt ook iets...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                      Daarom is het dan ook een benzine!
                                      Nu begin ik ook te twijfelen...
                                      Last edited by BMWMB; 01/06/2013, 18:06.
                                      OO 00 OO

Comment

• Deze is met zekerheid een V6 benzine:

Last edited by C'Mon; 02/06/2013, 14:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                          Hoe meer foto's ik zie, hoe knapper ik deze begin te vinden. Prachtige auto!
                                          Ik ervaar hetzelfde. Het knapste vind ik 'm in het zwart gecombineerd met het cognac-bruininterieur van enkele pagina's terug.
                                          Het valt mij op dat de diesel precies dezelfde specs heeft als de 3.0D S van Jaguar.
                                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Working...
                                          X