Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Ghibli

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik heb al Ghibli's gezien die hoog op de poten staan, maar ook al die wat lager liggen. ik weet ook niet hoe dat komt. Misschien zijn er toch verschillende ophangingen mogelijk.
    Als je deze wagen wil verlagen, zijn er al verschillende schroefkits beschikbaar, waaronder de KW V3. Met deze schroefkit kan je de hoogte en de hardheid instellen. Moest ik een Ghibli kopen, dan zou ik deze sterk overwegen.
    Dit is inderdaad waar ik min of meer aan denk. Je moet een auto IRL zien om zeker te zijn. Bij zwarte wagens valt dat soms allemaal beter mee gezien zowel auto, wielkasten als banden zwart zijn. Hangt echt af van de ene bij de andere auto.

Ik heb voor diverse redenen gekozen voor de standaard velgen: mijn vrouw vond deze het mooist (), mijn Range Rover had 20" met laagprofiel sportieve banden en ik heb op 22 maand tijd 4 keer langs de kant van de baan mijn krik mogen uithalen voor een platte band en de enige OEM velgen van Maserati die ik echt mooi vond kosten 4.750EUR, voor deze prijs kan ik lekkere aftermarket velgen krijgen (en heb ik de originele er nog altijd bij als wintervelg) of kan ik verlagen of whatever.

Eerst wachten om te zien wat het in het echt geeft, dan zie ik wel verder. Ondertussen aftellen naar Maart...

Comment

• Proficiat met de aankoop, is echt een zeer mooie wagen

Comment

• Proficiat Yves, goeie keuze.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Motorisatie?

Comment

• edit: dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Motorisatie?
              Diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                de enige OEM velgen van Maserati die ik echt mooi vond kosten 4.750EUR, voor deze prijs kan ik lekkere aftermarket velgen krijgen (en heb ik de originele er nog altijd bij als wintervelg) of kan ik verlagen of whatever.
                Zo zou ik het ook doen.
                Aftellen en genieten dan maar

Comment

Diesel.
                  Dat is het antwoord op: brandstof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Dat is het antwoord op: brandstof?

Sorry. Er bestaat maar één diesel versie, dacht dat gewoon "diesel" voldoende onfo zou zijn.. 3.0 v6, 275pk, 600 nm. Door Maserati herwerkte Chrysler/Fiat motor gekend van de Lancia Thema, Chrysler 300c en nog wat andere modellen uit die groep. Het lawaai is in de Maserati alvast fenomenaal met de sportstand op.

Comment

Sorry. Er bestaat maar één diesel versie, dacht dat gewoon "diesel" voldoende onfo zou zijn.. 3.0 v6, 275pk, 600 nm. Door Maserati herwerkte Chrysler/Fiat motor gekend van de Lancia Thema, Chrysler 300c en nog wat andere modellen uit die groep. Het lawaai is in de Maserati alvast fenomenaal met de sportstand op.
                      Proficiat. Fantastische keuze. Een wagen om te koesteren.

Comment

• Voor mij een zilvergrijze met de 20'ers in het donkergrijs. Hmm, zeer knap!

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De sound van die SQ4......

Hoe spijtig dat zo'n ding hier in België als firmawagen zo verschrikkelijk duur is geworden om mee te rijden.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            De sound van die SQ4......

Hoe spijtig dat zo'n ding hier in België als firmawagen zo verschrikkelijk duur is geworden om mee te rijden.

Staat echt op mijn verlanglijst.

Comment

• Geluid
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik ben normaal ook wel liefhebber van grijs, maar ik vond (vind ) dat de grille, de trident in de grille, de uitlaten en de tridents op de C-stijlen er mooier uitkwamen op een donkerder kleur. Dacht eerst aan het Grigio Maratea (donker grijs metallic) maar ik vond het in het echt minder mooi dan op de configurator. Toen ik er eentje in het zwart tegenkwam was ik wel meteen overtuigd. Uiteindelijk nog getwijfeld tussen het standaard "mat" of "pastel" zwart (Nero) en het metallic zwart (Nero Ribelle). Het gewone zwart is iets donkerder, maar voor het gebruiksgemak heb ik uiteindelijke toch het Nero Ribelle (metallic zwart) genomen.
                                Last edited by Yves_0016; 06/01/2015, 04:27.

Comment

• Proficiat ! (Jaloers)

dat de motor goed klinkt in sportstand kan in alleen maar beamen volgende week toch nog eens langsgaan bij maserati dealer.

Knappe kleur trouwens alleen houd ik wel van een contrasterend interieur (tweekleurig)

Ben benieuwd naar uw eerste verslagje

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                    volgende week toch nog eens langsgaan bij maserati dealer.
                                    Moet je zeker doen, ik ben echt niet zeker dat je met een recente 2e hands 7 serie zoveel winst gaat doen, VAA is bijzonder hoog en "3e hands" blijkft het duur met een groto motor, "het grote geld" ga je er nooit van maken.

Om nog maar te zwijgen van rijplezier, no way dat een 7 serie even leuk rijdt (en klinkt!!) als de Maserati Ghibli.

Comment

Stevig!

Comment

• Sublimi Ghibli

Comment

• Gisteren bevestiging gekregen van de garage: wagen geproduceerd & klaar voor transport. Levering bij de dealer gepland eind deze maand. Normaal gezien moet ik hem dus eind Maart/begin April kunnen gaan afhalen als de papieren wat mee willen. Het begint nu echter te naderen, nog 2 tal weekjes.

Comment

Working...
                                          X