Oorspronkelijk geplaatst door swimmy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichtenkan het M pakket echt niet smaken met die grote gaten opgevuld met zwarte plastiek.
De gewone ziet er veel stoerder uit.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenHoe meer ik deze zie, des te prachtiger ik de E70 LCI vind .2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIn een lichte kleur vind ik hem ook het knapst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenE70 is het vorige model. Dit model is de F15.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Vind deze achterkant (met Pure Excellence exterieur packet) er toch een pak minder uitzien dan met het M-pack.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIn een lichte kleur vind ik hem ook het knapst
Ik heb vandaag nog eentje gezien in Brussel. Stoere en knappe voorkant, maar achteraan te geblokt en te lomp."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichtenkan het M pakket echt niet smaken met die grote gaten opgevuld met zwarte plastiek.
De gewone ziet er veel stoerder uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servin34 Bekijk BerichtenDe 'fake' luchthappers zijn inderdaad overdreven en niet mooi. De M50d heeft in het midden een zilveren bies, maakt het direct een stuk toegangelijker
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen X5 zal sportiever rijden, levert ook betere prestaties en heeft ook een lagere CO2. Een RRS is chiquer en mooier.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Bij mij was het inderdaad ook kiezen tussen deze twee. Zoals jullie al zo goed hebben samengevat:
X5: +punten
- betere motoren: sneller, zuiniger en minder CO2
- betrouwbaarheid van het merk
- iets sportievere rijstijl
X5: -punten
- zeer degelijke afwerking doch nog teveel plastiek onderdelen
- stuurrespons
- looks waar ik mij toch niet 100 % kan mee verzoenen
Welke je ook kiest, je gaat altijd met een prachtwagen rijden. Ik heb voor de RRS gekozen voornamelijk voor looks en om eens een ander merk te hebben dan BMW + mijn vrouw heeft een X3, dus daar kan ik ook nog altijd mee bollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Vind deze achterkant (met Pure Excellence exterieur packet) er toch een pak minder uitzien dan met het M-pack.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]102172[/ATTACH] dit valt toch nog goed mee ivg met m sportpakketPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenHet is geen 30d, maar een 50i, vandaar de andere uitlaten. Hij heeft wel het Pure Experience Pack, maar door de tredeplank kan je dit langs de zijkant niet zien
Ze hebben het hier in België weer zo uitgedokterd dat wanneer je Mokka zetels wil op de comfortzetels, je er er sowieso Pure excellence en M-pack moet bijnemen.
In eerste instantie zou ik ook voor de tredeplanken gaan maar heb ondertussen al ondervonden dat dit toch niet zo handig instapt. Verkoper rade me het zelf ook af.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Nu er een nieuwe generatie BMW X5 is, moeten de tuners ook weer aan het werk. Hamann onthult in Genève zijn visie op de nieuwe F15.
Tunen is een serieuze aangelegenheid, en daar horen natuurlijk geen vrolijke kleurtjes bij. Deze X5 is zwart als de nacht, met privacy glass voor de inzittenden, en natuurlijk met 23 inch lichtmetaal. Big pimpin’, dit model kan zo naar Moskou getransporteerd worden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment