Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Voor de nieuwsgierigen onder ons. Hier bij een dealer met supermarkt allures 6%, in de UK 9,5%.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Meerschman in Zottegem heeft een X5 rijden in een donkerblauwe kleur met M-Pakket en 20 of 21" velgen erop gecombineerd met een lichtgrijs interieur.
Heb hem al eens kort kunnen bekijken toen een klant van mij er een proefrit mee aan het doen was. Had er eerst al een gezien bij een andere klant maar qua exterieur staat die praktisch standaard en dan vind ik hem niet mooi.
Deze met M-pakket echter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenMeerschman in Zottegem heeft een X5 rijden in een donkerblauwe kleur met M-Pakket en 20 of 21" velgen erop gecombineerd met een lichtgrijs interieur.
Heb hem al eens kort kunnen bekijken toen een klant van mij er een proefrit mee aan het doen was. Had er eerst al een gezien bij een andere klant maar qua exterieur staat die praktisch standaard en dan vind ik hem niet mooi.
Deze met M-pakket echter
Comment
-
Vroeger was er ook een ander sportpakket, niet M, waarbij de wielkassen ook al breder waren, maar waarbij deze verbredingen ongespoten bleven. Persoonlijk vind ik dat nog het mooiste.
Effe een fotooke gezocht.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVroeger was er ook een ander sportpakket, niet M, waarbij de wielkassen ook al breder waren, maar waarbij deze verbredingen ongespoten bleven. Persoonlijk vind ik dat nog het mooiste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenMeerschman in Zottegem heeft een X5 rijden in een donkerblauwe kleur met M-Pakket en 20 of 21" velgen erop gecombineerd met een lichtgrijs interieur.
Deze met M-pakket echter
Hier nog eens de link die we eerder al hadden geplaatst:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichtenzonder M -pakket vind ik er ook niet veel aan,dag en nacht verschil met of zonder.Bijgevoegde BestandenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Deze met M-pakket echter
Ik erger me dan ongeloofelijk aan die ongespoten onderdelen van de bumpers.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVroeger was er ook een ander sportpakket, niet M, waarbij de wielkassen ook al breder waren, maar waarbij deze verbredingen ongespoten bleven. Persoonlijk vind ik dat nog het mooiste.
Comment
-
Was een 35i met M-pack.
Blijkt geen 2 weken oud te zijn.
Sent from somewhere, using TapatalkLast edited by Metaxa; 01/06/2014, 14:49.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
En vandaag eerder toevallig binnen geweest bij Sneyers in Herentals. Vriendelijke mensen maar de korting ligt andermaal zeer laag. Drie offertes van 2 x 6% en eentje met 7%. In de UK krijgen we -9,5%...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenBrede wielkassen zijn geen onderdeel van een pakket, maar krijg je automatisch bij velgen vanaf 20 inch dacht ik. Afhankelijk van het pakket waren deze verbredingen al dan meegespoten of niet. In een licht kleurtje, met treeplaken en die verbredingen, komt hij inderdaad het best tot uiting.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Sprankling Brown
Glacier Silver
Imperial Blue
Glacier Silver met M-Pack
Last edited by Metaxa; 15/06/2014, 18:09.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
ik vind de nieuwe facelift X3 er dan veel eleganter en mooier uitzien, schijnt trouwens ongeveer de afmetingen te hebben van de allereerste X5, geef toe, wat moet een mens nu méér hebben ?
Dit is gewoon ne camion, doet me denken aan de Q7, ook zo'n tank...
Maar OK, geuren, kleuren en smaken, en zo lang er geld is, doet iedereen wat ie wil...
Comment
-
Voor de geïnteresseerden, op de UK-side zijn de nieuwe kleuren beschikbaar en nieuwe kleuren voor de zetels.
Ook de (nieuwe) technische gegevens zijn reeds aangepast.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn vandaag eerder toevallig binnen geweest bij Sneyers in Herentals. Vriendelijke mensen maar de korting ligt andermaal zeer laag. Drie offertes van 2 x 6% en eentje met 7%. In de UK krijgen we -9,5%...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenik vind de nieuwe facelift X3 er dan veel eleganter en mooier uitzien, schijnt trouwens ongeveer de afmetingen te hebben van de allereerste X5, geef toe, wat moet een mens nu méér hebben ?
Dit is gewoon ne camion, doet me denken aan de Q7, ook zo'n tank...
Maar OK, geuren, kleuren en smaken, en zo lang er geld is, doet iedereen wat ie wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenJammer dat t Pond 6-7% duurder is geworden in een jaarPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment