Mijne baas heeft de zijne van de vrijdag en komt hier ineens aan mijne bureau klagen dat die batterij al na 15km leeg is, terwijl hij enorm traag ermee rijdt. Mss in het beste geval dat hij er 18km kan uithalen, wat nog steeds een pak minder is dan de opgegeven 30km.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Da's algemeen gekend, die plug-in hybrids zijn een lachertje qua rijbereik (als de berijders ze al pluggen in the 1st place...)
Ik schrijf met opzet 'berijders' en niet 'eigenaars' want de meeste van die dingen worden enkel en alleen wegens de fiscale voordelen gekocht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenYep. Ik ben voor de X5 en de 330e gaan kijken maar is dus echt niet gemaakt om te reizen, hooguit voor in't stad. Kan niet eens 120km/u deftig aanhouden, is puur een fiscaal lapmiddeltje.
Comment
-
nieuwe kleur te kiezen sinds enkele dagen op de car configurator 'Atlaszeder'. Is een kleur dat ik nog nooit in 't echt gezien heb maar bv ook beschikbaar op de 7-reeks en op de 6 grand coupé.
In dat kleur werd bv de BMW Future Luxury Concept in 2014 voorgesteld en enkel van die auto zijn er real life foto's te vinden die het kleur zouden tonen: http://cdn.bmwblog.com/wp-content/up...-d-Este-03.jpg
Mijn bestelling van spacegrau X5 zou ik eigenlijk naar individual Pyritebraun laten aanpassen maar eergisteren zie ik dus ineens dat Atlaszeder en dat is bij deze dus ineens ook een uitzonderlijk kleurtje (wat je dus weinig zal zien rijden.. en ik heb 't wel voor uitzonderlijke kleurtjes). Damn you BMW! :p
Pyritebraun (voor mij niet in m-pack uitvoering maar wel shadowline)
Atlaszeder (in de config zoals ik 'm zou bestellen)
Comment
-
nog nieuw in car config is optie Apple CarPlay maar je moet er dan wel Connected Services bij pakken (is totaal alweer een grapje van 700 euro)... lijkt me niet waard (als je bekijkt welke apps er maar compatibel zijn met Apple Carplay).
Het is ook vanaf nu dat er volgens mij lichte wijzigingen (iets groter gps-scherm, paar nieuwe velgen, apple carplay, nieuwe atlaszeder kleur, etc...) doorgevoerd worden aan nieuw te bouwen X5'en: http://www.germancarforum.com/thread...36#post-794418
Comment
-
Foto's van de X5 die ik vorige week afgehaald heb (edrive logo is er ondertussen afgepeuterd)...
Het mag gezegd worden dat die hybride technologie zalig rijden is (en dat ik nu van diesel naar benzine overgestapt ben is ook wel een zaligheid)!
Wagen is goed voorzien in de opties waaronder ook een paar 'nutteloze' (maar voor mij nice-to-have) zoals lederen dashboard, verwarmd stuurwiel, DAB tuner, UVC-werende vooruit, etc...
Comment
-
Nice!
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenFoto's van de X5 die ik vorige week afgehaald heb (edrive logo is er ondertussen afgepeuterd)...
Het mag gezegd worden dat die hybride technologie zalig rijden is (en dat ik nu van diesel naar benzine overgestapt ben is ook wel een zaligheid)!
Wagen is goed voorzien in de opties waaronder ook een paar 'nutteloze' (maar voor mij nice-to-have) zoals lederen dashboard, verwarmd stuurwiel, DAB tuner, UVC-werende vooruit, etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenWelke kleur is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIn welke zin zalig rijden?
Comment
Comment