Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBahhh, waarom niet? Je weet dat ik opzoek ben naar eens iets anders. Ik vind de 5 Touring nog steeds knap, maar IEDEREEN rijdt daar al mee. Als het een 5 moet zijn, dan toch geen Touring want dan kan het evengoed (maar wel beter ) terug een A6 (Allroad) worden. Neen dan, of de GT of deze X5.
Mis inderdaad ook iets "spannends" aan die achterkant. Het interieur kan mij precies wel bekoren + de comfortzeteltjes zijn niet te versmaden.
Bon, misschien niet "de-bangelijkste-wagen-die-ik-persé-zou-willen-hebben", maar hij kan dan wel concurreren naast de ML...in 6 cilinder uitvoering.
(nog een +punt, deze kan eventueel wel ik de UK besteld worden).
Welke motorisatie zou je nemen in de X5? De 30d?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk vermoed dat jij misschien hetzelfde als mijn pa gaat voorhebben en uiteindelijk toch weer bij Audi zal belanden . Nu je kan me altijd aangenaam verassen natuurlijk .
Welke motorisatie zou je nemen in de X5? De 30d?
Dan zouden we voor een 30d gaan, zal wel geen verrassing zijn zeker?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk ga jou nu niet verassen hoor! Dat moet je later maar aan andere vragen...
Dan zouden we voor een 30d gaan, zal wel geen verrassing zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk BerichtenNEEEEEE El Greco, ga met je budget nu toch iets smaakvol zoeken (zoals de lexus :-) :-)) ipv een decadente tank als de X5, hoe mooi het interieur ook is en hoe goed hij ook rijdt, het is stijlloos (sorry voor de bezitters). :-). alle hup uit dat topic hier haha
MB-GL is ook een tank...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa ha, Jef? Ben jij dat?
MB-GL is ook een tank...
eh ja hoor je hebt gelijk MB GL is ook een smaakloze tank (maar op zijn minst klein exclusiever, zie je geen brusselse nieuwe belgen in rijden..).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk ga jou nu niet verassen hoor! Dat moet je later maar aan andere vragen...
Jammer . Mijn fouten stapelen zich op precies hier, eerst in het XF Sportbrake-topic, nu hier... .
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDan zouden we voor een 30d gaan, zal wel geen verrassing zijn zeker?
Origineel leveren ze de Hankook Ventus S1 evo 2 op deze X5 blijkbaar (http://www.bandenpro.nl/marketing/20...aan-in-bmw-x5/). Geen slechte keuze..."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenJammer . Mijn fouten stapelen zich op precies hier, eerst in het XF Sportbrake-topic, nu hier... .
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenToch wel, ik dacht eerder dat je me ging verRassen door een sDrive 25d te nemen .
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenOrigineel leveren ze de Hankook Ventus S1 evo 2 op deze X5 blijkbaar (http://www.bandenpro.nl/marketing/20...aan-in-bmw-x5/). Geen slechte keuze...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVoor het vrouwtje wil me ook in die richting duwen...
Nu een 6-cilinder nog kan en als het binnen uw (financiële) mogelijkheden valt, moet je als liefhebber niet twijfelen. Zoals je op de vorige pagina al zei, zal er weinig verschil in verbruik zijn en zal ie daarenboven qua loopcultuur ver boven een 4-cilinder uitsteken.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMmmm, nooit bij dat merk stilgestaan. Op de ML staan er nu Nokians, zeer goede winterband.
De 1, 3, 5 reeks krijgen zo ook van de fabriek af gemonteerd.Last edited by Gordon Gekko; 29/11/2013, 19:42."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenReden? Of enkel financieel motief?
Nu een 6-cilinder nog kan en als het binnen uw (financiële) mogelijkheden valt, moet je als liefhebber niet twijfelen. Zoals je op de vorige pagina al zei, zal er weinig verschil in verbruik zijn en zal ie daarenboven qua loopcultuur ver boven een 4-cilinder uitsteken.
Staan als zomerband op de Range. Ik heb mijn pa daar nog geen slecht woord over horen zeggen qua slijtage of grip, rijden wel wat harder dan Continental en dergelijke.
De 1, 3, 5 reeks krijgen zo ook van de fabriek af gemonteerd.
Financiëel moet het nog steeds haalbaar zijn als je de mogelijkheden weet te gebruiken. (D/UK)
Je pa heeft dan misschien een juiste smaak van banden maar van auto's...😊 😄 😉
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
En vanavond gaat er ééntje in de buurt van Oostende zijn Carbonzwarte in ontvangst gaan mogen nemen...prachtig machien.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Dit weekend in Keulen op de kerstmarkt aan de Heumarkt (op de BMW x-drive kerststand aan de ijspiste) ééntje kunnen aanschouwen met M-pack
ik vind de kar maar zozo op foto maar in het écht is het toch wel een imposant knap ding. Geslaagd!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Tja, dat verbruik. Een test wagen verbruikt zoiezo al (te)veel, wat niet meer dan logisch is.
Ik denk toch dat dit al bij al voor ons nog goed zou meevallen. Als ik zie hoeveel de ML 250 BlueTec verbruikt (7,2l in de zomer, nu 7,4l), welk gewicht er tegenover staat en dit vergelijk met een ML350 BlueTec of een X5 3.0l denk ik dat we niet veel hoger gaan uitkomen. De X5 weegt dan nog het minste van de drie hier vernoemden.
Een dagje testen zal de boodschap worden!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenDaarnet mijn eerste gezien op de e40. In het wit. Ik vind hem minder impressionant dan het oude model. Je ziet dat het een grote auto is, maar hij oogt elegant. Iets minder patser geworden, wss geen slechte zaakPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
@ El Greco: bij welk type rijgedrag soort verplaatsingen haal jij dan wel 7.2-7.4l/100km met een ML250?
Mijn huidige touareg en voordien met mijn X5 (laatste facelift, dus 8bak) haal ik steevast 8.5l/100km bij 99% autostrade@130. Doe bijna nooit korte verplaatsingen type 'kerktoren'.
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten@ El Greco: bij welk type rijgedrag soort verplaatsingen haal jij dan wel 7.2-7.4l/100km met een ML250?
Mijn huidige touareg en voordien met mijn X5 (laatste facelift, dus 8bak) haal ik steevast 8.5l/100km bij 99% autostrade@130. Doe bijna nooit korte verplaatsingen type 'kerktoren'.
teizman
Zij doet toch ook uitsluitend autosnelweg. Normaal tegen 125 als ze niet vergeet haar CC op te zetten, want ze heeft nogal een "zware voet" en loopt regelmatig tegen de lamp, uit verstrooidheid. Niet dat ze de limieten niet handhaaft maar meer omdat ze 70 gaat rijden waar maar 50 mag of 100 waar maar 90 mag, enz...Twee weken terug nog ééntje binnen gekregen omdat ze 117 (gecorrigeerd) reed waar ze maar 100 mocht in Nederland. Ze was in de veronderstelling dat het daar dus 120 was.
Ik ben er haast zeker van mocht ik dagdagelijks met de ML rijden, we er nog wel enkele tienden van gaan afkrijgen. 6,9 tot 7,2l zou voor mij toch haalbaar moeten zijn denk ik.
Mocht de X5 3,0l xDrive hier binnengehaald worden zou ik hem toch graag op 7,5 à 7,8 zien te krijgen. Testen gaan we doen, lang na het autosalon.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment