Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenof hoe je iets kan uit distilleren, en dat op jou leeftijd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Autogids is in zijn laatste nummer heel positief over nieuwe X5, met uitzondering van afwerkingsdetails (U.S. gebaseerde productie?). De vorige X5 vond ik nochtans perfect afgewerkt (zeker als er een individual lederen dash afwerking in stak). Iemand irl al gecheckt?
Wat me in de AG test ook opviel: normverbruik van de 30d 6,2 l/100km, maar hun testverbruik ligt op 10,3. Het gemeten minimumverbruik lag op 7,6 over 200km zonder files.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAutogids is in zijn laatste nummer heel positief over nieuwe X5, met uitzondering van afwerkingsdetails (U.S. gebaseerde productie?). De vorige X5 vond ik nochtans perfect afgewerkt (zeker als er een individual lederen dash afwerking in stak). Iemand irl al gecheckt?
Wat me in de AG test ook opviel: normverbruik van de 30d 6,2 l/100km, maar hun testverbruik ligt op 10,3. Het gemeten minimumverbruik lag op 7,6 over 200km zonder files.
Mij verbaast dit niet(s). Vind dat een redelijk/aanvaardbaar verbruik als testwagen. Een normverbruik van 6,2l...ik ga het proberen (maar vrees ervoor) mocht hij hier worden binnengehaald.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk heb vorige week ééntje van binnen kunnen aanschouwen, en dat leek mij op het eerste zicht toch allemaal top. Niet meegereden, maar dat komt nog.
Mij verbaast dit niet(s). Vind dat een redelijk/aanvaardbaar verbruik als testwagen. Een normverbruik van 6,2l...ik ga het proberen (maar vrees ervoor) mocht hij hier worden binnengehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenMisschien interessant voor sommige mensen: géén autosalon korting voor de nieuwe X5!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDat zou pas commerciële nonsens zijn: salonkorting op een splinternieuw model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenWe konden maar dromen hé . Uiteindelijk wel 1 gekocht na wat onderhandelen met de garage.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Is een xDrive30d geworden in het zwart, zwarte 20" velgen, zwart leder interieur, business pack, sportautomatische versnellingsbak, panoramisch dak, comfortzetels, lichtpakket, achteruitrij camera, M-stuur,... Ben waarschijnlijk een pak opties vergeten maar die zou'k aan men schoonbroer moeten vragen, maar je hebt een idee .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenIs een xDrive30d geworden in het zwart, zwarte 20" velgen, zwart leder interieur, business pack, sportautomatische versnellingsbak, panoramisch dak, comfortzetels, lichtpakket, achteruitrij camera, M-stuur,... Ben waarschijnlijk een pak opties vergeten maar die zou'k aan men schoonbroer moeten vragen, maar je hebt een idee .
Comment
-
Dikke ketel! Aftellen kan beginnen. Hopelijk krijg je goed nieuws als ze hem wat vroeger kunnen leveren.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDikke ketel! Aftellen kan beginnen. Hopelijk krijg je goed nieuws als ze hem wat vroeger kunnen leveren.
Sent from somewhere, using Tapatalk
En die nieuwe Individual velg is heerlijk .
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenMisschien nog een interessante optie voor u: Comfortzetels achteraan (€ 510,00).
En die nieuwe Individual velg is heerlijk .
Hebben we al lang zo eens geconfigureerd
Glacier Silver, en o.a. Inclusief comfort seats achteraan, Adaptief comfort suspension, Adaptieve LED, reversing assist camera, exterior trim matt aluminium, running boards, Navigation prof, enz.
+/- £ 61530
PS: het Damast Red is niet (meer) verkrijgbaar op de X5Last edited by Metaxa; 23/12/2013, 21:48.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHebben we al lang zo eens geconfigureerd Glacier Silver, en o.a. Inclusief comfort seats achteraan, Adaptief comfort suspension, Adaptieve LED, reversing assist camera, exterior trim matt aluminium, running boards, Navigation prof, enz. +/- £ 61530 PS: het Damast Red is niet (meer) verkrijgbaar op de X5"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenAh verdomme, nu dacht ik eens eeuwige roem op te strijken. . Ik heb toch maar mooi aan u gedacht..........................toen ik van deze optie las in de autogids .Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAltijd leuk iemand die hier mee denkt. Ondertussen staat de PC al vol met pdf-files van geconfigureerde modellen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAltijd leuk iemand die hier mee denkt. Ondertussen staat de PC al vol met pdf-files van geconfigureerde modellen.
Comment
Comment