Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die achterkant van de huidige is toch mooier dan van de nieuwe ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenJa, stel je eens voor dat jij met jouw geweldige driverskunsten en gechipte blitssnelle C-klasse opgehouden wordt door zo'n mastodont, 't zou wa zijn...
ahja mijn C is alvast rapper dan jou karretje :plets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlol you crack me up
ahja mijn C is alvast rapper dan jou karretje :pEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenTerwijl ik hem maar matig op foto's vind, vind ik hem echt knap al rijdend in het filmpje. Interieur is echt knap geworden, alleen de achterkant zal nog wat gewenning vragen. Op bimmerpost staan ook al foto's met het m-pack.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Ja BMW speelt beetje op safe met dit nieuw model qua design, eigenlijk meer een grondige facelift. Maar ze hebben gelijk, huidig model blijft mooie suv en safe is niet noodzakelijk slecht, persoonlijk vind ik dat de Mercedes ML beter ook beetje op safe had gespeeld, huidige ML kan mij toch minder bekoren dan vorige! Maar das uiteraard persoonlijk!
Comment
-
noem mij maar gek... ik vind het op zowat elk vlak een verbetering tov. het huidige model.
wat de vergelijking op de vorige pagina betreft, het oude model staat wel op bredere sloefen en verbrede spatborden, hou daar dan ook rekening mee aub.
enig twijfelpuntje voor mij zijn de achterlichten, die zijn wat braver gelijnd geworden zo te zien.
Als ik bovenstaand filmpje bekijk, vind ik het oude model ook echt "oud" geworden.
Comment
-
Comment