Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenDie achterkant van de huidige is toch mooier dan van de nieuwe ..
Comment
-
Voorkant vind ik zeer knap. Oogt nog een pakje meer inpossanter als de vorige. Interieur is top. Achterkant lijkt veel te veel op dat van de X1 om echt te kunnen zeggen van ''dit is er boenk op''.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik vind hem wel mooi, zelfs de achterkant. Ik rij nu wel ook met een X3 dus misschien wat bevoordeeld. De X5 2.5D lijkt me uiterst interessant, fiscaal gezien toch, met voldoende vermogen, beperkte CO2 uitstoot en een aanvaardbaar verbruik. En dat voor zo een mastodont. En de file assistentie, eindelijk! Nee, ik ga binnenkort eens langs de dealer om te horen hoe ik eventueel mijn lease X3 kan switchen naar de nieuwe X5.
Comment
-
Prachtig stadswagentje. Jammer dat hij niet in 16d te krijgen is want dat lijkt me zeker snel genoeg voor onze Belgische wegen. Lijkt me ook voldoende ruimte om met 5 mensen op vakantie te gaan. Hij kan bijna tippen aan de referentie in zijn klasse de Skoda Superb.
Edit: Shit, verkeerd account.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk BerichtenIk vind hem wel mooi, zelfs de achterkant. Ik rij nu wel ook met een X3 dus misschien wat bevoordeeld. De X5 2.5D lijkt me uiterst interessant, fiscaal gezien toch, met voldoende vermogen, beperkte CO2 uitstoot en een aanvaardbaar verbruik. En dat voor zo een mastodont. En de file assistentie, eindelijk! Nee, ik ga binnenkort eens langs de dealer om te horen hoe ik eventueel mijn lease X3 kan switchen naar de nieuwe X5.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment