Moest ik nu in dit segment willen shoppen, dan zou ik voor een Cayenne gaan, ofwel voor de nieuwe RangeRover Sport.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik nu in dit segment willen shoppen, dan zou ik voor een Cayenne gaan, ofwel voor de nieuwe RangeRover Sport."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIn dat geval, zou ik zelfs de huidige E70 nog overwegen en daarbij een serieuze korting meepakken. In 40d, Tiefseeblauw icm M-pakket liefst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenEerste foto's van de x5 vond ik afschuwelijk....
Hoe meer ik hem nu zie,des te mooier hij komt.
Zal wel aan mij liggen zeker.freude am fahren
Comment
-
Heel leuk natuurlijk, al die gelikte persfoto’s van BMW, maar dat geeft vaak een vertekend beeld. Gelukkig is de nieuwe BMW X5 (F15) ook alvast zonder camouflage gespot.
Dit donkerblauwe exemplaar werd in Duitsland gespot door een bezoeker van Bimmertoday en geeft ons de kans om een beter beeld te vormen van de derde generatie X5.
Het zal namelijk nog wel even duren voordat de nieuwe X5 uitgeleverd zal worden aan klanten. De officiele onthulling staat in de planning voor de IAA van Frankfurt en pas op 16 november staat hij bij de Nederlandse dealers.
Wist je trouwens dat er ook een X5 komt met alleen achterwielaandrijving? Je moet dan kiezen voor een X5 sDrive25d. Die uitvoering moet extra zuinig zijn en we weten allemaal dat de meeste mensen die een X5 kopen geen AWD nodig hebben.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Na Land Rover brengt nu ook BMW een hybride versie van haar populairste SUV. Onze woorden over de Range Rover Hybrid en Range Rover Sport Hybrid zijn nog maar net koud en BMW kondigt plannen aan om met een hybride X5 op het Autosalon van Frankfurt te staan. De viercilinder turbobenzinemotor wordt bij de nog maar net vernieuwde Duitser geholpen door een 95 pk sterke elektromotor. Deze haalt zijn energie van een lithium-ion batterijpakket geïnstalleerd onder het laadcompartiment in de koffer.
De batterijen van de BMW X5 eDrive kunnen zowel opgeladen worden aan een doodnormaal stopcontact, een publiek laadstation als via een Wallbox die BMW ook introduceert voor de nieuwe BMW i3. Puur elektrisch rijdt de SUV zo’n 30 kilometer en daarbij kan hij zelfs 120 km/u bereiken. Wonder boven wonder zou de X5 eDrive een gemiddeld verbruik kunnen halen van 3,8 liter per 100 kilometer, wat overeenkomt met een CO2-uitstoot van slechts 90 gram per kilometereenheid. Dat terwijl de kolos de sprint van 0-100 km/u klaart in minder dan 7 seconden!
Uiterlijk onderscheidt de plug-in hybride zich door middel van enkele cosmetische ingrepen, waaronder nieuwe dakrails en meer aerodynamische 21-inchers. De blauwe accenten in nieren en de ondergrille vallen natuurlijk ook wel op. Het rijden zelf gebeurt in drie mogelijke modi: intelligent hybrid, pure electric of een “save battery” modus. In deze laatste modus wordt het batterijniveau constant gehouden. In tegenstelling tot de Range Rover Hybrid blijft het hier voorlopig wel bij een concept, over productieplannen wordt nog niets concreet gemeld.
Bron: www.groenlicht.be
freude am fahren
Comment
-
Comment