Ik begin echt te wennen aan de nieuwe X5, al heeft hij echt wel dikke velgen nodig!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Last edited by BMWMB; 10/09/2013, 23:54.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe nieuwe X5 kan geconfigureerd worden op de Belgische site.
Waarom zijn er eigelijk heel weinig kleuren te krijgen op de X5? Het is wit, wit, grijs, grijs, zwart, zwart en nog twee andere kleuren. Hele rare keuze van BMW vind ik.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Nog een trekhaakske en shadow line genomen en ik kom op 79.000 euro zonder korting. Kan slechter.
En behalve wit, grijs en zwart is er alleen dat bruin. Onbegrijpelijk.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenNog een trekhaakske en shadow line genomen en ik kom op 79.000 euro zonder korting. Kan slechter.
En behalve wit, grijs en zwart is er alleen dat bruin. Onbegrijpelijk.
Je kan zelfs geen eenvoudig zilver kiezen.
Volgens mij heeft BMW gewoon de statistieken genomen van de kleuren die bij de vorige X5 werden besteld, en de kleuren laten vallen die weinig werden besteld.
Ik heb ook een 3.0d geconfigureerd. Ik kom op €95.741,-
Met de M50d motor komt dezelfde configuratie op € 110.820,-OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe nieuwe X5 kan geconfigureerd worden op de Belgische site.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
BMW doet de presentatie van de X5 M50d, het voorlopige topmodel van X5-reeks, nog eens dunnetjes over. Het merk geeft meer foto’s en informatie vrij.
De BMW X5 verschijnt op 16 november bij de Nederlandse dealers en is dan direct verkrijgbaar als M50d. Dit voorlopige topmodel valt onder de M Performance Line, het is dus geen échte M maar wel een snelle en dik aangeklede versie van de X5.
De X5 M50d heeft een 3.0 dieselmotor met 381 pk en 740 Nm, goed voor een 0-100 km/u sprintje in 5,3 seconden. De dieselmotor is gekoppeld aan de bekende achttraps automaat en kan naast indrukwekkende prestaties ook mooie verbruikscijfers neerzetten. BMW geeft 6,7 l/100 km (1 op 14,9) op.
De M50d heeft niet alleen een sterkere motor, het topmodel beschikt ook over M-vering, dynamische dempers en luchtvering op de achteras. Dikkere bumpers, wielen en enkele andere - al dan niet subtiele - details van binnen en buiten geven de M50d een eigen gezicht. De prijs van de snelle dieseluitvoering was al bekend: 115.500 euro.
Individual
BMW presenteert tegelijk met de M50d de Individual-lijn van de nieuwe X5. Dit assortiment exclusieve accessoires bestaat onder andere uit speciale lakkleuren, fraaie lichtmetalen wielen en Merino-leder. Vanaf december zijn deze exclusieve opties, die tegen meerprijs verder te personaliseren zijn, verkrijgbaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
In BMW Welt heb ik afgelopen donderdag een witte M50d zoals op bovenstaande foto's in het echt kunnen zien. Hij valt beter mee dan op de foto's, enkel de achterlichten blijven mij wat te lomp.
De voorkant en vooral het interieur vind ik zeer geslaagd. Prijs van het getoond model was een goede € 125.000."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenEr stoort mij iets aan de lijn van de nieuwe X5 ... de neus duikt te veel en er is iets dat gewoon niet klopt aan de poep vanuit zijaanzicht ...freude am fahren
Comment
Comment