Iemand een idee of die concept van de x5 edrive (hybride) productierijp is? en wanneer die eventueel uitkomt? Als dat van prijs wat meevalt wordt dat interessant...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenNiemand koopt dit nog precies, maar, ik de UK hebben ze een 2.5 (2l dus) in S en Xdrive.
Komen die ook naar den belgiek?
Comment
-
-
Zou nu zware concurrent kunnen zijn van de ML. MOOI!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou nu zware concurrent kunnen zijn van de ML. MOOI!
dit wordt bingo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtende nieuwe ml is lelijk, de q7 heeft serieus achterstand durch technik
dit wordt bingo
Q7? Eijkes !!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenInstapmodel wordt de sDrive 25d (4 cilinder 218pk)
Zou ik wel overwegen binnen jaar of 3 als ik de 5 vervang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenPrijzen?
Zou ik wel overwegen binnen jaar of 3 als ik de 5 vervang.
Comment
-
Gisteren gaan kijken bij Le Couter naar de nieuwe X5, prachtige auto, der stond er enen met het sportpakket, en een andere met kweet niet wat line. Wat wij een nadeel vinden is de gescheiden kofferklep die in 2 delen opengaat, (het bovenste gedeelte automatisch, het onderste manueel)je moet bijna op je buik liggen als er wat tegen de achterzetel ligt om het te pakken als gemiddelde mens. Verder prachtige auto zeker met sportpakket.
Comment
-
Ik heb me eens een basic X5 geconfigureerd maar toch met alles erop wat ík erop zou moeten hebben.
Meer heb je in een auto niet nodig imo.
Minder dan 65.000 euro zonder korting. Ik vind dat een hele nette prijs.
Als het iets meer mag zijn, zou ik xdrive, comfortzetels, een Harman Karton, 20" velgskes, open dak en zonnewerende ramen erbij nemen. Maar dat is meteen 10.000 euro duurder.
Model
BMW X5 sDrive25d
Model wijzigen
160 kW [218 Pk]
Gecombineerd verbruik 5,6 l/100 km [1]
CO₂-emissie 149,0 g/km [1]
Energie-efficiëntie
Transmissie
Transmissie wijzigen
Automatische transmissie
Exterieur
Catalogusprijs[2]
Imperialblau Brillianteffekt
inbegrepen
Koestwerkkleur wijzigen
Alu velgen styling 450 19"
inbegrepen
Velgen wijzigen
Interieur
Catalogusprijs[2]
Leder Dakota Terra
inbegrepen
Bekleding wijzigen
Decoratieve lijsten in Oxidsilber dunkel matt
inbegrepen
Decoratieve lijsten wijzigen
Pakketten
Catalogusprijs[2]
Exclusive Pack
10.890,00 €
Pakket wijzigen
Onderdelen pakket
Adaptive Headlightsinbegrepen
Details
Zetels, elektrisch + geheugeninbegrepen
Details
Navigatiesysteem Professionalinbegrepen
Details
Verwarmde zetels vooraaninbegrepen
Details
Head-Up Displayinbegrepen
Details
Intelligent Emergency Call - eCallinbegrepen
Details
High Beam Assistinbegrepen
Details
Bijkomende 12V stopcontacteninbegrepen
Details
Lichtpakketinbegrepen
Details
Opbergpakketinbegrepen
Details
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegelsinbegrepen
Details
Achteruitrijcamerainbegrepen
Details
Catalogusprijs Exclusive Pack
0,00 €
10.890,00 €
Speciale uitrusting
Banden en velgen
Speciale uitrusting wijzigen
Catalogusprijs[2]Maandelijkse afbetaling
Runflat bandeninbegrepen
Details
Binnenuitrusting
Veiligheidskitinbegrepen
Details
Boordtelecommunicatie
BMW Teleservicesinbegrepen
Details
Buitenuitrusting
Dakrails schwarzinbegrepen
Details
Zonder monograminbegrepen
Details
Prijsoverzicht
Prijs
Catalogusprijs[2]
Netto catalogusprijs
44.504,13 €
Speciale uitrusting netto
9.000,00 €
Btw 21%
11.235,87 €
Totaalprijs
64.740,00 €
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Een paar vreemde dingen aan de nieuwe CC van BMW (ik had er nog niet mee gewerkt, weet niet hoelang hij zo al is?).
Kan ik bij een X5 25d geen trekhaak plaatsen?
Waarom kan ik die wel in het blauw krijgen en een 3.0d heb ik alleen keuze tussen zwart, zwart, grijs, grijs grijs, wit, wit of bruin?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
prachtige wagen... ik wou eerst wachten op de M3/4 maar ik kom tot de conclusie dat ik eigenlijk liever een grotere wagen heb. Zaterdag gaan kijken en ik denk dat ik terug ga keren naar een hogere wagen... De X6 steekt nog altijd in mijn hoofd. Daarom de X5 als zeer sterke opvolger.
twijfel juist tussen 50d of 40d...
Comment
-
@bakkebart: dit is inderdaad niet zo'n slimme oplossing van BMW, spijtig dat ze dit nog niet aangepakt hebben. Heb me hier ook vaak aan geërgerd!
Ik vraag me echt af of die 2.5d zuiniger zou zijn dan de 3.0.... als je spritmonitor bekijkt voor het vergelijk van een 525d (twin turbo 4 in lijn) met een 530d (6 cyl in lijn) dan heb je het over 7.29l versus 7.67l/100km, beide met 8-bak.
Als je deze vergelijking zou maken voor de nieuwe en veel zwaardere x5 (in vgl met de 5 reeks), dan denk ik dat je toch wel erg je best moet doen om ook maar enig verschil te hebben tussen beide motorisaties....
Enkel de biv/taksen/verzekering is dan in het voordeel van de 2.5d.
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIk heb me eens een basic X5 geconfigureerd maar toch met alles erop wat ík erop zou moeten hebben.
Meer heb je in een auto niet nodig imo.
Minder dan 65.000 euro zonder korting. Ik vind dat een hele nette prijs.
Als het iets meer mag zijn, zou ik xdrive, comfortzetels, een Harman Karton, 20" velgskes, open dak en zonnewerende ramen erbij nemen. Maar dat is meteen 10.000 euro duurder.
S-drive een X1 ok maar toch niet op een X5
Wat is anders nog de toegevoegde waarde van je SUV tegenover bijvoorbeeld een F11 (zeker al niet de laadruimte...)2.0 JTDm
Comment
Comment