Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
    Ik had nu wel eigenlijk verwacht dat je die lichtere houtinleg met die ribbels zou nemen... In de test van Autogids is het die inleg met dat donkerbruin interieur. Zeer chique zo.
    ?????? Zal me de autogids eens aanschaffen.
    Volgens mij is die lichte houtinleg in Chinese hoogglans lak. Ik baseer mij op de catalogus & het internet. De fineline-matte-"echt"-geribbelde inleg, heb ik al wel irl gezien op een X5.

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
    Zeer knappe config maar geen zwarte dakhemel das spijtig.. Wel zeer mooie velgen!
    Ben geen voorstander van zwarte hemel. Ik heb bang om na heel der dagen in gereden te hebben, er na verloop van tijd depressief uit te komen. Het depie-syndroom is mij nochtans onbekend.

Met het M-pakket zit de zwarte hemel er zo ie zo in, maar dan zouden we voor het panoramisch dak moeten gaan. Maar ook hiervan lopen we niet echt warm. Komt bij dat een X5 3.0l M-pack met bovenstaande velgen niet combineerbaar blijkt te zijn (UK-configurator).
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die combi in de Autogids is mooi, maar zorgt voor weinig contrast tussen lederkleur en houtinleg. De inleg ziet er mat uit, zeker geen hoogglans. Volgens mij is die in de Autogids uitgerust met 'Exclusief volleder Nappa Mokka' en de 'Fineline pur'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Die combi in de Autogids is mooi, maar zorgt voor weinig contrast tussen lederkleur en houtinleg. De inleg ziet er mat uit, zeker geen hoogglans. Volgens mij is die in de Autogids uitgerust met 'Exclusief volleder Nappa Mokka' en de 'Fineline pur'.
        Net zoals in mijn geconfigureerde, bovenstaande interieur foto dus/dan.
        Er is dan inderdaad weinig contrast verschil maar maakt het wel één geheel & knus om in te vertoeven.
        Wrench08 spreekt over een lichtere houtinleg maar vind ook in de catalogus hier niets van terug.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Die combi in de Autogids is mooi, maar zorgt voor weinig contrast tussen lederkleur en houtinleg. De inleg ziet er mat uit, zeker geen hoogglans. Volgens mij is die in de Autogids uitgerust met 'Exclusief volleder Nappa Mokka' en de 'Fineline pur'.
          Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Net zoals in mijn geconfigureerde, bovenstaande interieur foto dus/dan.
          Er is dan inderdaad weinig contrast verschil maar maakt het wel één geheel & knus om in te vertoeven.
          Wrench08 spreekt over een lichtere houtinleg maar vind ook in de catalogus hier niets van terug.
          De "Fineline Pur Strukturiert" bedoel ik, zoals op deze.
          Ik zat op gsm, dus kon niet staven met foto's of juiste benaming . En blijkbaar ben ik ook niet zo goed in beschrijven .

Imperial Blauw met Amarone interieur en de inleg die ik al aanhaalde zou mijn configuratie zijn.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Heb je al wagens besteld in de UK El Greco?

Comment

De "Fineline Pur Strukturiert" bedoel ik, zoals op deze.
              Ik zat op gsm, dus kon niet staven met foto's of juiste benaming . En blijkbaar ben ik ook niet zo goed in beschrijven .

Imperial Blauw met Amarone interieur en de inleg die ik al aanhaalde zou mijn configuratie zijn.
              Ik denk dus dat we het alle drie wel over dezelfde inleg hebben.

Imperial Blauw is inderdaad ook prachtig en...een lievelingskleur van me. Feitelijk zou het in die kleur moeten worden aangezien het weeral 2 wagens geleden is dat we nog eens een blauwe hebben gehad.
              Ik zou toch die combinatie eens IRL moeten zien, Imperial met Amarone......zie het niet zo direct zitten/voor me.

Nog even over die V-spaak 551 velgen, die worden voorzien van vooraan 275/40 R 20 banden en achteraan 315/35 R 20 bandjes. Niet echt bevorderlijk voor je verbruik als je het mij vraagt. Maar tja, who cares.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                Heb je al wagens besteld in de UK El Greco?
                Neen toch niet. We hebben twee jaar geleden wel bezig geweest, eerst met BMW later met Audi UK & in DK. Op het einde van de "onderhandelingen" met zowel de mensen uit de UK als mijn locale dealer hier was er nog een verschil van € 1680 in het nadeel van een Belgische versie. (in Denemarken was er toen nog geen mogelijkheid om de A6 3.0l Quattro te bestellen en moest er te lang gewacht worden).
                Doch voor die € 1680 verschil zijn we niet in zee gegaan met de mensen uit Watford. Mijn huidige dealer had een extra inspanning gedaan en dan is het wel aangenamer om de bestelling bij hen te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Ik denk dus dat we het alle drie wel over dezelfde inleg hebben.

Imperial Blauw is inderdaad ook prachtig en...een lievelingskleur van me. Feitelijk zou het in die kleur moeten worden aangezien het weeral 2 wagens geleden is dat we nog eens een blauwe hebben gehad.
                  Ik zou toch die combinatie eens IRL moeten zien, Imperial met Amarone......zie het niet zo direct zitten/voor me.

Nog even over die V-spaak 551 velgen, die worden voorzien van vooraan 275/40 R 20 banden en achteraan 315/35 R 20 bandjes. Niet echt bevorderlijk voor je verbruik als je het mij vraagt. Maar tja, who cares.
                  BMWMB, dacht ik, had hier eens foto's gepost van de F10 LCI in Carbon of Imperial met Amarone. Dat zou toch al een idee moeten geven, want die combinatie in IRL zien wordt moeilijk. Wat ik me nu wel afvraag of hoe groot het verschil in kwaliteit nog is tussen het Nappa en Individual leder. Want eigenlijk op zicht en aanvoelen was er volgens mij in IRL niet zo veel verschil (Cohiba braun vs Nappa Leder zwart in een F11).

Advies ook om te gaan testrijden met een X5 met 20 duimwielen, want de E70 was wel erg spoorgevoelig en hard icm met sportophanging. Misschien dat het nu met de comfortophanging verbeterd is.
                  "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

BMWMB, dacht ik, had hier eens foto's gepost van de F10 LCI in Carbon of Imperial met Amarone. Dat zou toch al een idee moeten geven, want die combinatie in IRL zien wordt moeilijk. Wat ik me nu wel afvraag of hoe groot het verschil in kwaliteit nog is tussen het Nappa en Individual leder. Want eigenlijk op zicht en aanvoelen was er volgens mij in IRL niet zo veel verschil (Cohiba braun vs Nappa Leder zwart in een F11).

Advies ook om te gaan testrijden met een X5 met 20 duimwielen, want de E70 was wel erg spoorgevoelig en hard icm met sportophanging. Misschien dat het nu met de comfortophanging verbeterd is.
                    Ik heb adaptive met 20'ers eronder en dat is best een comfortabele combinatie. Als ik er de 19's onderleg geen verschil in comfort ....
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                      Ik heb adaptive met 20'ers eronder en dat is best een comfortabele combinatie. Als ik er de 19's onderleg geen verschil in comfort ....
                      Harde ophanging en spoorgevoeligheid was het eerst dat ons opviel tijdens de testrit, eentje met Sportpakket en 20-duimsvelgen. Komende van E53 met sportophanging en 19-duimsvelgen was het verschil toen redelijk voelbaar en zeker in vergelijking met de RRS met 20 duimsvelgen.
                      Wel al kunnen meerijden met een F11 met 20 duim en dat rijdt echt nog wel comfortabel, dus als X5 diezelfde evolutie maakte qua ophanging...

Comment

• Binnen zéér korte tijd zal er in het Antwerpse (noord) een nieuwe zwarte X5 50i M te zien zijn...(neen ik niet).

Comment

• Deze week in twee automagazines staan er tests tussen enerzijds de ML 250 blueTec, Range Rover Sport SDV6, Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD, Porsche Cayenne en een VW Touareg 3.0 V6 TDI. Hier kwam de X 5 als beste uit gevolgd door de Touareg en de ML met de RRS gedeeld op de derde plaats.
                          In het ander "boekske" prijkte de RRS dan weer heel nipt op de primus plaats, op de hielen gezeten door de X5 en een ML-350 blueTec.
                          De laatste (3)kamp is wel veel beter beschreven dan de zeskamp.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• Kan je even aangeven over welke 'boekskes' het gaat aub? ( indien toegelaten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk Berichten
                              Kan je even aangeven over welke 'boekskes' het gaat aub? ( indien toegelaten)
                              -Autogids, zeskamp
                              -Autowereld, driekamp

Comment

• In autoreview (nederlands magazine) stond ook een vierkamp tegen de ML, Touareg en Q7
                                Hier een pdf met foto's, geen super kwaliteit maar meeste tekst valt te lezen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Deze week in twee automagazines staan er tests tussen enerzijds de ML 250 blueTec, Range Rover Sport SDV6, Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD, Porsche Cayenne en een VW Touareg 3.0 V6 TDI. Hier kwam de X 5 als beste uit gevolgd door de Touareg en de ML met de RRS gedeeld op de derde plaats.
                                  In het ander "boekske" prijkte de RRS dan weer heel nipt op de primus plaats, op de hielen gezeten door de X5 en een ML-350 blueTec.
                                  De laatste (3)kamp is wel veel beter beschreven dan de zeskamp.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Zoals alle meerkampen in autogids, wint altijd de nieuwste wagen.
                                  2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                  2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                  2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                  2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                  2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Wat zou de reden zijn dat BMW geen echte kleuren aanbiedt op dit soort wagens?
                                    3 soorten wit, 4 soorten zwart en 2 individual kleuren is heel beperkt als je dit vergelijkt met de kleuropties bij Land Rover.

Kan je daar eventueel een andere kleur van het BMW gamma op krijgen? Ik ging er altijd van uit dit het geval was bij een Individual kleur, maar doordat ze er nu zo 2 aanbieden blijkt dat ik verkeerd dacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                                      Wat zou de reden zijn dat BMW geen echte kleuren aanbiedt op dit soort wagens?
                                      3 soorten wit, 4 soorten zwart en 2 individual kleuren is heel beperkt als je dit vergelijkt met de kleuropties bij Land Rover.

Kan je daar eventueel een andere kleur van het BMW gamma op krijgen? Ik ging er altijd van uit dit het geval was bij een Individual kleur, maar doordat ze er nu zo 2 aanbieden blijkt dat ik verkeerd dacht.
                                      Normaal gezien kan dat wel hoor.. Mijn mama wou eerst een sophistogrijze X3 (is een niet X3 kleur) en dit was mogelijk. Mits opleg lukt alles..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                                        Wat zou de reden zijn dat BMW geen echte kleuren aanbiedt op dit soort wagens?

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                        Normaal gezien kan dat wel hoor.. Mijn mama wou eerst een sophistogrijze X3 (is een niet X3 kleur) en dit was mogelijk. Mits opleg lukt alles..
                                        Er zijn 11 koetswerkkleuren + 2 individuals.
                                        Zoals Robin meldt, speciale wensen kunnen altijd als je maar voldoende €€€ op de toonbank legt.

Comment

• Na het bezoek aan LR/RR, uiteraard even halt gehouden bij deze X5.
                                          Ook deze wagen straalt (zeker van binnen) klasse uit. Afwerking staat op zeer hoog niveau als je dit vergelijkt met sommige andere merken.
                                          Hier wel een opstelling met favoriete kleuren & opties.
                                          Daar waar het vrouwtje weinig van zeg was bij de RRS, kon er bij deze wel wat positieve reacties gehoord worden.

Comment

Working...
                                          X