Bij de 40e plugin, kan je kiezen tussen een versie met 279 of 313 pk. Iemand die weet waarom? Fiscaal is er toch geen verschil, of zie ik iets over het hoofd? Nochtans staat dat in de BmW prijslijst aangeduid als te kiezen in functie van fiscaliteit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk BerichtenIn de berekeningsbasis van de BIV is de grens 155kw (211pk). tot 155 kw €2500 BIV, meer dan 155kw €5000BIV
Comment
-
313 of 279 pk is het gecombineerd vermogen van verbrandingsmotor + elektromotor. Verschil tussen beide is 34pk. 28i motor heeft standaard 245pk. 245 - 34 = 211 pk dus fiscaal vriendelijke versie van de verbrandingsmotor. Ik vermoed dat ze in Wallonië enkel rekening houden met het vermogen van de verbrandingsmotor en niet met het gecombineerde vermogen.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten313 of 279 pk is het gecombineerd vermogen van verbrandingsmotor + elektromotor. Verschil tussen beide is 34pk. 28i motor heeft standaard 245pk. 245 - 34 = 211 pk dus fiscaal vriendelijke versie van de verbrandingsmotor. Ik vermoed dat ze in Wallonië enkel rekening houden met het vermogen van de verbrandingsmotor en niet met het gecombineerde vermogen.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenLevertermijn X5 hybride al meer dan een half jaar ... Nu bestellen is ten vroegste in mei 2016 rijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKennis van me zegt dat hij die van hem in april zal in ontvangst nemen. Heeft die wel in augustus besteld. Vreemd genoeg kan je hem op hun site wel niet configureren, noch hier noch in DE.
de X5 hybride staat vandaag terug op de configurator, idnerdaad tot gisteren niet heb ik ook gemerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtentja, we zijn nu November, dus zal al bijna tegen volgende zomer zijn dan, en kanmag pas begin januari bestellen, wordt vervelend ... Maar bij Mercedes GLC hybride verwacht ik niet veel beter, de 'gewone' GLC is al bijna zo lang qua levertermijn.
de X5 hybride staat vandaag terug op de configurator, idnerdaad tot gisteren niet heb ik ook gemerkt.
Een vanaf prijs van € 72850... voor het plug-in systeem betaal je dan weeral zo'n € 17000+ extra voor...Na een Cayenne-h en Volvo's XC90-h kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die prijzen kunstmatig (lees als, onderling afgestemd op elkaar) worden hoog gehouden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInderdaad, nu zie ik het ook. Was afgelopen dagen niet zo.
Een vanaf prijs van € 72850... voor het plug-in systeem betaal je dan weeral zo'n € 17000+ extra voor...Na een Cayenne-h en Volvo's XC90-h kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die prijzen kunstmatig (lees als, onderling afgestemd op elkaar) worden hoog gehouden.
Comment
-
Ik zie het ja.
Ik ben benieuwd wanneer we een Q7h gaan aantreffen. Hoor of zie je ook niets meer over...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenLevertermijn X5 hybride al meer dan een half jaar ... Nu bestellen is ten vroegste in mei 2016 rijden.
Tenzij je een stockmodel koopt, bij Tanghe in Melsbroek staat er momenteel eentje tussen de stock
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenTenzij je een stockmodel koopt, bij Tanghe in Melsbroek staat er momenteel eentje tussen de stock
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zie het ja.
Ik ben benieuwd wanneer we een Q7h gaan aantreffen. Hoor of zie je ook niets meer over...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtendie is er nu toch? Q7 e-tron? basis de 3.0 diesel.
Noch op de BE-site noch op de DE-site te configureren.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten???
Noch op de BE-site noch op de DE-site te configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenKan/mag pas bestellen in januari, zal al blij zijn als ik ermee rij tegen de zomer dan vrees ik ... (als ik uiteindelijk deze kies uiteraard ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtenconfigureren weet ik niet, maar heb daar deze week iets van gelezen, hier: http://www.autoweek.nl/nieuws/34953/...30-tdi-quattroPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenBij Verhelst staat er ook eentje bj 2014 stockwagen met 500 km, zal dus een testwagen zijn zeker ? leverbaar 1/03/2016
Comment
Comment