Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet inderdaad bijbetalen voor het chroom pakket. Ze kosten: 189 euro voor de omlijsting en 150 euro voor de verzilverde dakreals.
    Het panoramische dak is 1010 euro.

Ik zou ook liever mijn VRS tekens er laten afhalen, maar dit was geen optie. Je zal altijd wel blijven zien aan de voor en achterbumper dat het een RS is natuurlijk
    Last edited by ; 28/08/2013, 14:54.

Comment

• Bedankt voor de informatie aan beiden! Ben benieuwd wanneer de car configurator aangepast zal zijn.

Comment

• Als je wil stuur ik je alle opties en prijzen eens door, of ga even langs bij de garage, daar kunnen ze wel al de configurator gebruiken.

Comment

• Hier nog een interessante review, je zal wel google translate moeten gebruiken. http://www.auto.cz/test-skoda-octavi...osportak-76347

Ook veel gedetailleerde foto's

Comment

• Is te configureren op de site van d'ieteren lease.
            Indien iemand zin heeft aan 193 blz RS info zie www.skodacommunity.de

Comment

• Thanks voor de tip!

Nog een lezenswaardige review van Engelse krant The Telegraph: http://www.telegraph.co.uk/motoring/...RS-review.html

No, it’s not going to set your trousers on fire, but if that’s what you want then something like a Ford Fiesta ST or Renaultsport Megane will be a more willing companion. What neither of those can do is match the Octavia as a day-to-day machine. For anybody who spends most of their miles driving like a “normal” person, but might occasionally want to put their foot down or lean on their car’s grip through a familiar set of corners, the Octavia vRS is just about perfect.
              D.i. wat ik van de Octavia Rs verwacht. Een familieauto die af en toe een grijns/glimlach op mijn gezicht kan toveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                Voor mij is dat té saai voor op een RS. Liever een sportiever kleurtje!
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Inderdaad, te saai. Geef mij maar die blauwe die ik besteld heb . Wat ik wel zie op de foto, is dat hij hoog op zijn pootjes staat. Hopelijk valt dit in het echt nog wel mee. De mijne is exact zoals deze: http://www.autoevolution.com/car-hd-...-4876-1080p-16 Maar dan de break versie. Ik vind geen break versie met de juiste velgen en black design pack.

Comment

• Ik denk dat ik een rode of een gele zou nemen met black design pack.
                    Last edited by Speedhunter; 03/09/2013, 17:36.

Comment

• blauwe RS.jpgniet zo duidelijke foto. Maar dit is em

Ik twijfelde ook nog tussen het rood. Maar aangezien ik dit niet in het echt gezien heb, durfde ik dat niet bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                        [ATTACH=CONFIG]99104[/ATTACH]niet zo duidelijke foto. Maar dit is em

Ik twijfelde ook nog tussen het rood. Maar aangezien ik dit niet in het echt gezien heb, durfde ik dat niet bestellen.
                        Prachtig ook hoor in het blauw.

Comment

Inderdaad, te saai. Geef mij maar die blauwe die ik besteld heb . Wat ik wel zie op de foto, is dat hij hoog op zijn pootjes staat. Hopelijk valt dit in het echt nog wel mee. De mijne is exact zoals deze: http://www.autoevolution.com/car-hd-...-4876-1080p-16 Maar dan de break versie. Ik vind geen break versie met de juiste velgen en black design pack.
                          Hier vind je de jouwe: http://automix.atlas.sk/testy/817897...dejstvo-tretie

Comment

Thankx, nu ben ik nog meer overtuigd. Spijtig dat het geen hoge resolutie foto's zijn.

Comment

Staat wel heel hoog.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                Staat wel heel hoog.
                                Staat mss nog in transport modus met blokken.

Comment

[ATTACH=CONFIG]99104[/ATTACH]niet zo duidelijke foto. Maar dit is em

Heel mooi blauw!

Comment

• Zag hem 20 minuten geleden aan het Meiserplein staan voor het rode licht. zwarte RS met de antraciete velgen. Twijfelde even of ik toch beter zwart zou hebben genomen, maar er rijden gewoon te weinig kleuren rond in België. Het mag allemaal wat vrolijker hé .

Comment

Zag hem 20 minuten geleden aan het Meiserplein staan voor het rode licht. zwarte RS met de antraciete velgen. Twijfelde even of ik toch beter zwart zou hebben genomen, maar er rijden gewoon te weinig kleuren rond in België. Het mag allemaal wat vrolijker hé .
                                      Dan heb je me gespot. Je hebt er goed aan gedaan een blauwe te nemen. Vind ik zo veel mooier dan zwart.

Comment

• Testrit of ben je een van de eerste gelukkigen? Bevindingen?

Comment

Working...
                                        X