Oorspronkelijk geplaatst door Reno
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia RS (2013)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenJe mag de tdi niet overschatten hij is vlot niet snel dat is tsi wel. Gtd gti golf same story.
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Comparativa de aceleración entre un Golf GTI de 220 CV (gasolina) y un Golf GTD de 184 CV (Diesel).En el siguiente vídeo se ve bien cómo acelera cada uno ent...
Hier nog een gelijkaardig filmpje, waaruit blijkt dat de TDI bij realistische/relevante snelheden (tot 120 km/u) eigenlijk niet veel moet onderdoen voor een TSI. Na 120 km/u wordt het verschil heel groot, maar is in België wellicht niet zo relevant. Verschil in verbruik is ook markant.
Ok, ik ben er nog niet echt uit
Comment
-
Als je meer dan 20000km doet op een jaar en vooral niet te veel kortere ritten, lijkt me de diesel wel een goeie keuze. Tenzij je een echte petrolhead bent (zoals ik). Dan is er maar één juiste keuze.
En als je een RS koopt, dan koop je toch ook deels met je hart, en niet volledig met je verstand hé. Dan maakt dat extra verbruik toch iets minder uit, en da ga je gewoon voor die TSI...
Wie trekt hem iets aan van die 0-100km tijden. De respons van het gaspedaal bij een benzine, en de sound (al is het maar een 2l turbo), zou al genoeg redenen moeten zijn hé
hier nog een video http://www.youtube.com/watch?v=6EUoeUlWb6w tussen de Diesel en de benzine. Jammie die sound van de TSI. En deze: http://www.youtube.com/watch?v=sn9pc...kCdt-59LhPuGOA
Comment
-
Vandaag gereserveerd om Octavia's test te rijden bij d'ieteren maar aan deze kon ik niet weerstaan en gelukkig beschikbaar toen ik er was, dus snel geregeld.
Heb al een aanvraag bij directie voor RS als lease zonder test dus kwam goed uit.
Was TDI DSG met pano dak en stof/rood en grote navi, Gemini antraciet geen andere extra's
Comment
-
Ik zal jullie nieuwsgierigheid beantwoorden.
DSG schakelt smooth, terugschakelen met de paddels geeft niet de gehoopte motorrem zoals m'n huidige wagen 508 SW GT, respons op het gas niet te vergelijken met huidig
want de reactiesnelheid op gas is abominabel maar bij RS fantastisch en nog sneller dan. comfort-afwerking ok maar niet op niveau van 508, remmen OK iets krachtiger dan, koffer nog groter dan, en ik die dacht dat dit al groot was? Pano dak is leuker dan. want kan open. De vraag zal zijn gaat de 508 weg voor de lease of gaat hij naar madam Dit is ook de reden waarom ik de vergelijking maak met , daar hebben jullie waarschijnlijk weinig aan. Ik heb geen spijt van de keuze die ik heb gemaakt.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk BerichtenDSG schakelt smooth, terugschakelen met de paddels geeft niet de gehoopte motorrem zoals m'n huidige wagen 508 SW GT, [...]
In dat geval rem je imo wel lekker op de motor met DSG.
Comment
Comment