Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe optie voor de RS bijverwarming met afstandsbediening was wel beschikbaar op de gewone Octavia maar niet voor RS, misschien nog te wijzigen bij de lease?
Slapeloos nachtje tegemoet? Ik probeer nog effe te wachten alvorens te bestellen want wil de standverwarming er persé bij, nu blijkt dat Lane assist tijdelijk niet meer leverbaar is dit tot nader order vanwege leverproblemen met de camera?
Ben net bij de invoerder in Schaarbeek geweest. De rs'en steken toch mijn ogen uit daar. Binnen een paar weken hebben wij er ook een test mee. Ik kijk er naar uit.
Bedankt! Ik moet toegeven dat ik de velgen mss ook wat vind tegenvallen. Maar misschien ligt dat aan het licht. Ik trek nog wel eens foto's als hij bij me thuis staat.
ik ben ook wel fan van de volledig zwarte turini 18" skoda velgen image.jpg
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
spijtig genoeg vind ik de meerprijs voor die zaken dan weer te veel voor die kleine aanpassing. Misschien in de toekomst...
Zo laten .... door te verlagen riskeer je het weggedrag te verkl.ten .. het is een gezinsberline met wat peper in de poep die aardig meekan, ook op de ring zoals enkele filmpjes al hebben bewezen. Lager zou hem alleen maar oncomfortabel maken en dat is niet de bedoeling van de wagen, dan ga je voor een die-hard hothatch pur-sang.
Of je moet echt al naar kwalitatief materiaal gaan (gele Koni om maar 1 te noemen), die ondanks dat hij lager komt te liggen toch nog een positieve invloed kan hebben, maar dat kost ook wel wat idd ... plus het feit dat je langs de keuring moet en dat ze bij Skoda je graag gaan zien komen ivm garantieafhandelingen ...
Laat iets horen als je poep de eerste kilometers erop heeft zitten in je RS he
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Ik ga hem na het werk gaan ophalen. En idd, ik denk daar hetzelfde over. Ik ga zeker geen verlagingsveren steken. Ik zou hem zo laten. Vooral ivm garantie.
De velgen gaan wel zwarter worden na een tijd hoor .
Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik kijk er naar uit, het wordt nog een lange werkdag
Comment