Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgende week alvast 1tje meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
      Volgende week alvast 1tje meer
      En dat is er een die niet onopgemerkt zal voorbij rijden.

Comment

• Nieuwe optie voor de RS bijverwarming met afstandsbediening was wel beschikbaar op de gewone Octavia maar niet voor RS, misschien nog te wijzigen bij de lease?

Comment

• Hier is hij dan: en morgen gaan afhalen!! (als mijn nummerplaat er natuurlijk is morgen..)IMG_1934 (Large).jpgIMG_1935 (Large).jpgIMG_1939 (Large).jpgIMG_1938 (Large).jpg

Comment

• spijtig dat ik ze niet mooi kan laten zien zonder te klikken.

Comment

• Zalig! Geniet van die magische eerste kilometers

Ben heel erg benieuwd naar je bevindingen!

Comment

spijtig dat ik ze niet mooi kan laten zien zonder te klikken.
                AUB:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dik in orde.
                    Staat net als alle andere wel nog een beetje hoog.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zeker en vast niet slecht.

Comment

Hier is hij dan: en morgen gaan afhalen!!
                        Slapeloos nachtje tegemoet? Ik probeer nog effe te wachten alvorens te bestellen want wil de standverwarming er persé bij, nu blijkt dat Lane assist tijdelijk niet meer leverbaar is dit tot nader order vanwege leverproblemen met de camera?

Comment

• Ik vind de 18" velgen wat tegenvallen precies in vgl met de persfotos wel ... afwachten op andere fotos

En benieuwd naar je bevindingen !
                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ben net bij de invoerder in Schaarbeek geweest. De rs'en steken toch mijn ogen uit daar. Binnen een paar weken hebben wij er ook een test mee. Ik kijk er naar uit.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Waw! Ben echt onder de indruk. Die kleur is fantastisch! Proficiat!

Comment

• Bedankt! Ik moet toegeven dat ik de velgen mss ook wat vind tegenvallen. Maar misschien ligt dat aan het licht. Ik trek nog wel eens foto's als hij bij me thuis staat.

ik ben ook wel fan van de volledig zwarte turini 18" skoda velgen
                                image.jpg
                                Last edited by ; 15/10/2013, 23:31.

Comment

• Een klein beetje lager leggen en die zwarte 18-ners eronder en uw nieuwe machien is af en perfect.

Comment

• Wel nog knap, zeker als combi.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                      Een klein beetje lager leggen en die zwarte 18-ners eronder en uw nieuwe machien is af en perfect.
                                      spijtig genoeg vind ik de meerprijs voor die zaken dan weer te veel voor die kleine aanpassing. Misschien in de toekomst...

Ik kan mss wel wa modder tegen de velgen gooien, ze zullen dan mss al wa zwarter zien
                                      Last edited by ; 16/10/2013, 12:11.

Comment

spijtig genoeg vind ik de meerprijs voor die zaken dan weer te veel voor die kleine aanpassing. Misschien in de toekomst...
                                        Zo laten .... door te verlagen riskeer je het weggedrag te verkl.ten .. het is een gezinsberline met wat peper in de poep die aardig meekan, ook op de ring zoals enkele filmpjes al hebben bewezen. Lager zou hem alleen maar oncomfortabel maken en dat is niet de bedoeling van de wagen, dan ga je voor een die-hard hothatch pur-sang.
                                        Of je moet echt al naar kwalitatief materiaal gaan (gele Koni om maar 1 te noemen), die ondanks dat hij lager komt te liggen toch nog een positieve invloed kan hebben, maar dat kost ook wel wat idd ... plus het feit dat je langs de keuring moet en dat ze bij Skoda je graag gaan zien komen ivm garantieafhandelingen ...

Laat iets horen als je poep de eerste kilometers erop heeft zitten in je RS he
                                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ik ga hem na het werk gaan ophalen. En idd, ik denk daar hetzelfde over. Ik ga zeker geen verlagingsveren steken. Ik zou hem zo laten. Vooral ivm garantie.
                                          De velgen gaan wel zwarter worden na een tijd hoor .

Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik kijk er naar uit, het wordt nog een lange werkdag

Comment

Working...
                                          X