Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik loop hier toch geen korting te verkondigen die niet voor iedereen haalbaar is.
    die 11 % zal je als fleet klant bij Skoda wel altijd krijgen en dat was denk ik de vraag die gesteld werd.
    laat het ons dan op de basis korting houden.

Comment

• Skoda is een merk dat zeer gemakkelijk te contacteren is als het op fleet aankomt. Maar voor sommigen is een minimum aan opzoekwerk om er mee in contact te komen al te veel blijkbaar...

Met alle respect, maar op een publiek forum de prijsstrategie van een merk uit de doeken doen is not done. Wie het tegendeel beweert heeft geen enkel benul van waar marketing & sales om draait.

Comment

• Raar dat je dan niet met BMW rijdt . Als ik het hier zo lees, dan merk ik inderdaad dat er niet echt veel transparantie is, en dat er duidelijk andere tarieven worden gehanteerd in andere garages...

Een beetje spijtig.

Als ik mijn korting hier op het net zou gooien, die ik via een stomme toevalligheid eigenlijk heb gekregen, maak ik veel mensen ongelukkig denk ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          Skoda is een merk dat zeer gemakkelijk te contacteren is als het op fleet aankomt. Maar voor sommigen is een minimum aan opzoekwerk om er mee in contact te komen al te veel blijkbaar...
          er worden hier wel meer vragen uit gemakzucht gesteld maar daarom is het ook een forum denk ik

Met alle respect, maar op een publiek forum de prijsstrategie van een merk uit de doeken doen is not done. Wie het tegendeel beweert heeft geen enkel benul van waar marketing & sales om draait.
          tuurlijk heb ik daar geen benul van,maar het merendeel van het forum ligt ook niet wakker van de marketing of sales van een merk, maar eerder van hun portefeuille.

Comment

• Sorry als mijn posts misschien verwijtend over kwamen, dat was niet de bedoeling. Maar als ik dingen lees die in de richting gaan van klantenbedrog dan ben ik wat defensiever. Wellicht zijn er sommige verkopers/garages die er zulke praktijken op na houden, maar ik post dan ook niet in hun naam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
              Ik loop hier toch geen korting te verkondigen die niet voor iedereen haalbaar is.
              die 11 % zal je als fleet klant bij Skoda wel altijd krijgen en dat was denk ik de vraag die gesteld werd.
              laat het ons dan op de basis korting houden.
              Ja, maar zelfs als je de "standaardkorting" zou hanteren dan komt er hier morgen ene klagen dat hij de standaardkorting niet kreeg, zonder er bij te vertellen dat ze zijn roze fiat panda aan 10 000 euro moesten overnemen van meneer

Ik vind het heel normaal om zoveel mogelijk te delen op een forum en de korting kan daar een deel van zijn, maar dan moet je ook bereid zijn om al de details van je financiële transactie bloot te geven want anders is er geen vergelijk Dan is het nog relevanter hier te plaatsen met welke verkoper/dealer je een goede ervaring hebt voor het afsluiten van een deal.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                Raar dat je dan niet met BMW rijdt . Als ik het hier zo lees, dan merk ik inderdaad dat er niet echt veel transparantie is, en dat er duidelijk andere tarieven worden gehanteerd in andere garages...

Een beetje spijtig.

Als ik mijn korting hier op het net zou gooien, die ik via een stomme toevalligheid eigenlijk heb gekregen, maak ik veel mensen ongelukkig denk ik....
                BMW maakt geen Tourans

Ik vind dat net niet spijtig, daar zitten mogelijkheden in om de deal te vinden die jou het beste past. Neem nu nog maar iets stom als voorbeeld. 1 dealer doet tweedehands en de andere niet, misschien valt voor jou de beste deal te halen bij die geen tweedehands doet omdat je geen overname hebt terwijl iemand anders met een overname beter af is bij die dealer die tweedehands doet. Er zijn genoeg redenen, zoals het halen van verkoopquota op het einde van het jaar, die perfect legaal zijn en niks met het ontbreken van openheid te maken hebben ...

Is de dealer een sjoemelaar omdat hij in december een betere prijs kan maken dan in januari? Is een percentage in december verkregen nog relevant in januari?
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  Maar als ik dingen lees die in de richting gaan van klantenbedrog dan ben ik wat defensiever.
                  Die beschuldiging kwam van mij, en is misschien niet zo sterk bedoeld, maar toch komt het erop neer dat een merk (of garage) dat zijn prijzenstrategie niet wil prijsgeven in zekere zin rekent op de onwetendheid van de klant, en dat is in mijn ogen niet echt lovenswaardig. Nu ja, dat is hun recht, en ik zal elders kopen.

PS: goede deal met een Opel verdeler op de Brusselsesteenweg in Leuven, geen deal met een Opel verdeler vlakbij Aarschot
                  PPS: Josenjef, je voorbeelden zijn wel goed, daar kan ik inkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
                    Die beschuldiging kwam van mij, en is misschien niet zo sterk bedoeld, maar toch komt het erop neer dat een merk (of garage) dat zijn prijzenstrategie niet wil prijsgeven in zekere zin rekent op de onwetendheid van de klant, en dat is in mijn ogen niet echt lovenswaardig. Nu ja, dat is hun recht, en ik zal elders kopen.
                    Daarmee ben ik het niet mee eens. Als ik jou redenering volg zou jij dus geen Skoda kopen omdat je op internet niet kan terugvinden welke kortingen ze allemaal geven? Wel, dan moet je van geen enkel merk een auto kopen, want er is geen enkel automerk dat al zijn kortingen op internet zet.
                    Last edited by ; 22/01/2014, 11:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten

PS: goede deal met een Opel verdeler op de Brusselsesteenweg in Leuven, geen deal met een Opel verdeler vlakbij Aarschot
                      PPS: Josenjef, je voorbeelden zijn wel goed, daar kan ik inkomen.
                      Elk merk deelt zijn prijsstrategie toch ? De prijs die ze adverteren in de brochures.

En al dat andere afpingelen en kortingvragen beslist toch ieder voor zich ? Dat hoef je toch niet te delen ?

Comment

• Het lijkt hier dat sommigen niet willen dat kortingen openbaar gemaakt worden.. enig aandeel in?
                        2000 VW Golf IV 1.9 tdi (sold)
                        2008 VW Golf V 2.0 tfsi dsg (sold)

2008 Opel Astra Break 1700 cdti (gone)

2004 VW Touareg 5.0 v10 tdi

2014 Skoda Octavia 2.0 tsi dsg Combi

Comment

• Vandaag de RS combi kunnen aanschouwen op het salon, een blauwe. Ben helemaal verkocht, zat er zeer goed in. Heb folders gevraagd en mee naar huis genomen.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Iedereen heeft er belang bij dat alle kortingen openbaar gemaakt worden. Dus laat maar komen . Waar , bij welk merk en in welke garage en verkoper heb je als particulier welke kortingen of voordelen gekregen. De consument heeft er allel belang bij om de dealers tegen elkaar uit te spelen en de beste voorwaarden te bedingen. Ik begijp de geheimzinnigheid omtrent kortingen totaal niet.

Comment

• Sprint Yellow special

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                Iedereen heeft er belang bij dat alle kortingen openbaar gemaakt worden. Dus laat maar komen . Waar , bij welk merk en in welke garage en verkoper heb je als particulier welke kortingen of voordelen gekregen. De consument heeft er allel belang bij om de dealers tegen elkaar uit te spelen en de beste voorwaarden te bedingen. Ik begijp de geheimzinnigheid omtrent kortingen totaal niet.
                                lol. idioot.
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                  lol. idioot.
                                  Wat is daar idioot aan ? Een auto kopen is precies een tunesische tapijtenhandel nu ....
                                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Wat lees ik in de brochure, klopt dit dat de DSG-6-trapsautomaat trager is de manuele (hangeschakelde) 6-bak? Dit zowel in topsnelheid als in optrekken naar 100 km/h.

Zou toch omgekeerd moeten zijn?

Comment

• Ik had dit al verteld, je kan bij de manuele doortrekken in 2de voorbij de 100km/u.
                                      Bij de DSG moet je naar 3de schakelen om naar 100km/u te geraken. Dus daarom....

Maar iedereen beweerde dat de DSG sneller zou zijn naar de 100....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                                        Ik had dit al verteld, je kan bij de manuele doortrekken in 2de voorbij de 100km/u.
                                        Bij de DSG moet je naar 3de schakelen om naar 100km/u te geraken. Dus daarom....

Maar iedereen beweerde dat de DSG sneller zou zijn naar de 100....
                                        Ah zo zit dat dus Wel raar en jammer eig. Maar mss is een manuele meer fun. Ik vond de flippers wat ver van het stuur zitten toen ik plaatsnam op het salon in de RS.
                                        Last edited by Speedhunter; 27/01/2014, 16:03.

Comment

• Je moet beide maar eens testrijden. Je zal snel weten wat de leukste is...

Comment

Working...
                                          X