Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toevallig nog vandaag met zo'n 1.6TDCI gereden. en zo'n Focus rijdt toch echt wel goed hoor. maar dan keek ik rond mij in het interieur en waande mij in een starwarsfilm. bovendien hadden mijn medepassagiers veel minder ruimte dan in een octavia. ik ben blij met mijn keuze
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik heb ook de focus gaan testen en ik denk dat testen wel kloppen, de focus iets beter in bochtenwerk en sturen en de octavia fijnere afwerking en iets meer ruimte, zelf zou ik voor de rs gaan denk ik.

Comment

• Deze is zeer knap met een extra H+R verlaging en spoorverbreders. Normaal hou ik van een originele auto maar deze staat echt vet zo, de 19'' Xtrem velgen komen beter tot hun recht:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Meer info over deze wagen:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• En 1tje in mijn favoriete kleur Sprint Yellow:

Comment

• Meer info over deze:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Deze is in tegenstelling tot die zwarte een TSI.

Comment

• Berline of Combi? Not my cup of tea though...

Comment

• proficiat! 't is heeft wel iets, maar het was ook niet mijn keuze
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Proficiat!

Heb zaterdag ook een testrit (zowel met diesel als benzine). Mag helaas zelf het wiel niet nemen. Kennelijk is er een minimumleeftijd van 35 jaar, wat toch wel wat overdreven is, zeker omdat dertigers net het doelpubliek van de RS zijn. In elk geval beter zo, dan niets. Ben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      Berline of Combi? Not my cup of tea though...
                      Het is de Berline geworden voor mij. Initieel vond ik de kleur ook maar niets als ik het op het staal bekeek, maar nu ik hem zie met het zwart pakketje vind ik hem wel heel mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                      Proficiat!

Heb zaterdag ook een testrit (zowel met diesel als benzine). Mag helaas zelf het wiel niet nemen. Kennelijk is er een minimumleeftijd van 35 jaar, wat toch wel wat overdreven is, zeker omdat dertigers net het doelpubliek van de RS zijn. In elk geval beter zo, dan niets. Ben benieuwd!
                      Je moet 35 zijn om die velgen te testrijden of om ze te kopen? Ik ben 30 en van zoiets nog nooit gehoord. Klinkt heel raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                        Proficiat!

Heel raar en dit is via de officiële weg? Bij een garage waar er 1 staat moet zelf rijden wel mogelijk zijn denk ik.

Comment

• Ja, via officiële Skoda garage, testrit wel in het testcentrum in Kortenberg (dacht ik). Ik vind het ook vreemd en vooral jammer. Nu gaat mijn schoonvader rijden en hij is nogal een tegenstander van de benzine

Comment

• ik stuur je 'n pm Reno...
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                              Ja, via officiële Skoda garage, testrit wel in het testcentrum in Kortenberg (dacht ik). Ik vind het ook vreemd en vooral jammer. Nu gaat mijn schoonvader rijden en hij is nogal een tegenstander van de benzine
                              Wat dommigheden zijn dat nu weer. Je bent dertig jaar en je mag met geen RS rijden met 220 of 230pk.
                              Ik ben 32 en mocht met een Golf GTI rijden, Focus RS, Peugeot RCZ R. Astra OPC noem maar op.
                              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                              2014 Opel Astra OPC
                              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Ik zou dan al gene kopen als ik er niet mag mee testrijden..
                                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• weet intussen al iemand waartoe de lichten in de bumper bij de rs dienen (afwijkend van de andere modellen ? )

Comment

• uit de brochure:

The fog lamps in the RS design,
                                    which perfectly fit the dynamic concept of the
                                    model’s front, are located at
                                    the edges of the lower part
                                    of the front bumper
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• ok, thx hans !

Comment

• de volledige (engelse) RS-folder trouwens: http://www.skoda.lv/files/catalog_eng/octaviars.pdf
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                        X