Oorspronkelijk geplaatst door Reno
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia RS (2013)
Collapse
X
-
ik ben 34, en heb er gisteren alleen mee mogen rijden (in Kortenberg). Het was een TSI zonder soundaktor, en dat gaf een nogal teleurstellend geluid. Verder wel een soepel en krachtig blok.
Ik was ook teleurgesteld door de beperkte zijdelingse steun van de stoelen (toch voor mijn ranke bovenlichaam :-)). Maar misschien is dat wel instelbaar? Iemand van de eigenaars die kan bevestigen of je de zijkanten naar binnen kan verstellen?
Comment
-
Ik vond deze perfect omsluiten en ik ben nu niet bepaald een dikzak
overigens: voor alle geïnteresseerden/kandidaat-kopers: doe uzelf een plezier en koop een stockwagen uit Duitsland. Levertijden zijn momenteel 6 maand en er zijn al veel vertragingen gemeld omdat de productie niet kan voldoen aan de vraag.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwelke velgen zijn dat op die gele RS?
vind het ook persoonlijk niet zo mooi, het sprint yellow.
Edit: heb net even gekeken in de configurator maar vind de velgen niet terug, zowel niet op de gewone Octavia als op de RS.
Mss zijn het accessoire velgen.Last edited by Speedhunter; 17/03/2014, 23:16.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Comment
-
ik denk dat het zilvere Turini's zijn, die zitten bij de accessoires. Ik dacht die in het mat zwart als winterwielen te nemen, maar misschien moet ik de Pictoris velgen die ik besteld heb als winterwielen gebruiken, en die zilvere Turini's bijbestellen voor de zomer... de moeilijke keuzes des levens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichtenik denk dat het zilvere Turini's zijn, die zitten bij de accessoires. Ik dacht die in het mat zwart als winterwielen te nemen, maar misschien moet ik de Pictoris velgen die ik besteld heb als winterwielen gebruiken, en die zilvere Turini's bijbestellen voor de zomer... de moeilijke keuzes des levens
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Meer info over dit voertuig:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Vandaag toevallig m'n eerste RS in het wild gezien, een blauwe met black pack, echt nog mooier in het echt dan op foto. Was in Brugge nummerplaaat 1-GG.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Vind dat persoonlijk wel mooie velgen (in het zilver).
Heb twee weken geleden uiteindelijk ook een RS TDI besteld. Na veel overpeinzingen toch maar voor de rede gegaan en voor diesel gekozen, alhoewel ik de benzine leuker vond rijden (en vooral klinken). We doen immers 25.000 km per jaar en in de toekomst mogelijk (nog) meer. Uiteindelijk zit het verschil m.i. in het geluid (gemis) en vanaf 120km/u (niet echt een gemis, want eerder theoretisch)
Het is een zwarte combi geworden met gemini zilver velgen en chroomlijsten. Ben voor de klassieke look gegaan, zeg maarBelangrijkste opties zijn het canton geluidssysteem en het panoramisch dak. Een twijfelgeval is het Amundsen navigatiesysteem.
Nu het lange wachten (levering tussen midden juni en midden juli staat er op de bestelbon). Intussen eens zoeken naar 17" winterwielen. Die Teron velgen vind ik persoonlijk niet lelijk.
Comment
-
Ja, (licht) verdonkerde ruiten zijn standaard.
Zou er ongeveer zo moeten uitzien: http://www.autoscout24.ch/de/d/skoda...&yearfrom=2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenJa, (licht) verdonkerde ruiten zijn standaard.
Zou er ongeveer zo moeten uitzien: http://www.autoscout24.ch/de/d/skoda...&yearfrom=20132006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
Comment