Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• te veel spaken voor mij die turini's

en miljaar, in Brugge ook al een blauwe met black pack? ik had toch voor geel of groen moeten gaan he. niks meer speciaal aan zo'n blauwe nu

@Reno: proficiat! indien je een ingebouwde navi wilt, zou ik direct voor de colombus gaan...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten

en miljaar, in Brugge ook al een blauwe met black pack? ik had toch voor geel of groen moeten gaan he. niks meer speciaal aan zo'n blauwe nu
      Was wel prachtig dat blauw, hij viel ook echt op in het verkeer, zag al van ver dat het een RS was, vooral door de LED's.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

@Reno: proficiat! indien je een ingebouwde navi wilt, zou ik direct voor de colombus gaan...
        Opnieuw speelt de rede op. Het prijsverschil van 1.000 EUR tussen Amundsen en Columbus lijkt mij persoonlijk niet te rechtvaardigen. Ik zou zelfs voor de Bolero gaan (ben verknocht aan mijn Garmin GPS), maar de vrouw heeft voor een ingebouwde GPS gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Was wel prachtig dat blauw, hij viel ook echt op in het verkeer, zag al van ver dat het een RS was, vooral door de LED's.
          Echt een rariteit zal hij wel niet worden, de O3 RS. In Duitsland zou 3 op 10 octavia's een RS zijn. Voor Europa zou dat ongeveer 10% zijn. Vind ik veel (maar wel terecht )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Echt een rariteit zal hij wel niet worden, de O3 RS. In Duitsland zou 3 op 10 octavia's een RS zijn. Voor Europa zou dat ongeveer 10% zijn. Vind ik veel (maar wel terecht )
            Ja idd ze hebben het goed begrepen bij Skoda om de RS tot een succes te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
              sssssst. 't duurt al lang genoeg, dat wachten
              2015 BMW F11 520dA

Comment

sssssst. 't duurt al lang genoeg, dat wachten
                Haha daar kan ik inkomen

18' velgen leken groot genoeg ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                  Opnieuw speelt de rede op. Het prijsverschil van 1.000 EUR tussen Amundsen en Columbus lijkt mij persoonlijk niet te rechtvaardigen. Ik zou zelfs voor de Bolero gaan (ben verknocht aan mijn Garmin GPS), maar de vrouw heeft voor een ingebouwde GPS gekozen.
                  ben ook fan van mijn garmin, goed ding. maar daarnaast had ik dan nog zo'n bluetooth ding voor aan de spiegel te hangen en een aux kabel voor muziek. teveel draden en toestelletjes in m'n (meestal) propere interieur. dus dan is zo'n ingebouwde navi wel tof
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik ben bijna aan het einde van m'n wachttijd binnen 2 weken kan ik mijn O³ RS TDI DSG ontvangen na 5 maanden.

Comment

• Gespot door xKoSai:

Comment

• Ik heb echt het gevoel dat hij te hoog op zijn poten staat. Je moet eens kijken naar de wagen ervoor, die lijkt beter afgesteld en dat zal wel geen sport versie zijn..
                        Ik ben ook voor de bolero gegaan. Ik ben tevreden van mijn tomtom app op de iphone dus zag de meerwaarde ook niet in.
                        2000 VW Golf IV 1.9 tdi (sold)
                        2008 VW Golf V 2.0 tfsi dsg (sold)

2008 Opel Astra Break 1700 cdti (gone)

2004 VW Touareg 5.0 v10 tdi

2014 Skoda Octavia 2.0 tsi dsg Combi

Comment

• Deze staat inderdaad wel hoog op zijn poten. Ik heb het gevoel dat de mijne al een beetje uitgezakt is, en dat de wielen al wat mooier in de wielkassen zitten. Hier alvast nog een foto, maar niet zo duidelijk ivm de hoogte.

Comment

• Achteraan een kleine spacer plaatsen doet ook veel aan het zicht.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Skoda Octavia RS (2013)

Ik heb die topic al helemaal in detail gevolgd en als ik het zo lees is de nieuwe RS echt wel de moeite. Hopelijk kan ik jullie binnenkort nog wat extra info bezorgen. Ben namelijk in blijde van verwachting van mijn nieuwe Rs. Eind van de maand zou hij toekomen 😀
                              Last edited by ; 18/04/2014, 19:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breacher Bekijk Berichten
                                Ik heb die topic al helemaal in detail gevolgd en als ik het zo lees is de nieuwe RS echt wel de moeite. Hopelijk kan ik jullie binnenkort nog wat extra info bezorgen. Ben namelijk in blijde van verwachting van mijn nieuwe Rs. Eind van de maand zou hij toekomen 
                                Nice, proficiat met de bestelling. Welke kleur en opties heb je genomen? Altijd leuk om te weten

Comment

• heeft deze dodehoekspiegelfunktie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    heeft deze dodehoekspiegelfunktie ?
                                    Ik heb de brochure eens bekeken en ik vind er niks van terug.

Comment

• neen.

over camera's gesproken: volgens skodaforum.nl zou er vanaf MY15 een achteruitrijcamera beschikbaar worden (als optie)
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Dank u.
                                        Het is een metal Grey uitvoering geworden. (Was net te laat om nog te wijzigen in race blue) Verder is het de berline versie in tsi - dsg. Heb er het Black pack opstaan en verder de performance knop, verwarmde zetels, verwambare voorruit, canton audio systeem, Keyless entry, navi en de bijkomende led verlichting.
                                        Ben heel benieuwd als hij gaat toekomen

Comment

neen.

over camera's gesproken: volgens skodaforum.nl zou er vanaf MY15 een achteruitrijcamera beschikbaar worden (als optie)
                                          vlg mij zit in die van moeder een cam, ik krijg toch de lijnen op de gps

Comment

Working...
                                          X