Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eigenlijk is dat beter in het Latijn:
    De gustibus et coloribus non disputandum est
    :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
      Zou de RS er dan ook eindelijk instaan ? Iemand een idee wat die moet gaan kosten ?
      Nee, helaas nog niet.

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
      Bedankt snel snel getypt in de auto ...
      Graag gedaan. Toch niet al rijdend getypt?

Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
      Eigenlijk is dat beter in het Latijn:
      De gustibus et coloribus non disputandum est
      :-)
      Latijn is een dode taal, en hoewel BDW heeft geprobeerd om ze weer tot leven te wekken, onderhoud ik liever de levende talen.
      Last edited by ; 11/06/2013, 11:26.

Comment

Ik vind dit een prachtige wagen. Die discussie over premiumwagen hierboven vind ik ongepast, skoda is tegenwoordig echt geen minderwaardig merk meer, hooguit bij wat - kortzichtige - mensen hebben nog altijd het beeld van vroeger, dat een skoda een minderwaardige auto uit het oostblok is.

Comment

@ BelgianR26: BelgianR26 heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Comment

Het is zeker een mooie wagen en niet vergeten dat hij vooruitgaat als men het gaspedaal indrukt
            Last edited by Snelle; 17/06/2013, 12:15. Reden: Typo
            www.skodaforum.eu

Comment

Er is ondertussen meer info beschikbaar.

Comment

Comment

Comment

Video: http://www.autojunk.nl/2013/07/skoda-octavia-rs-2013
                    Meer van dat: http://www.autoblog.nl/image-gallery...tavia_RS_2013/

Comment

Eerste testen:
                      Amid a broader vRS refresh, Skoda has built its most powerful Octavia yet to take on the established order

Vernünftig war der Skoda Octavia schon immer. Jetzt kommt mit dem RS auch der Spass nicht zu kurz. Erster Fahrbericht des GTI-Gegners!

Klinkt goed!
                      Erg leuke auto weer

Comment

Fak die zetels zijn zalig.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Wielen lijken me iets te klein.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Vind heel die wagen zalig .

Comment

Gedetailleerde foto's van de mooie velgen:

Comment

Echt hele leuke auto, deze.

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                Latijn is een dode taal, en hoewel BDW heeft geprobeerd om ze weer tot leven te wekken, onderhoud ik liever de levende talen.
                                Mja, ze mag dan mss wel dood zijn, mij heeft het iig veel bijgebracht qua analytisch vermogen, geschiedenis en de kern van een aantal verwante moderne talen.

Comment

Acceleratietests met de nieuwe RS

Zijn schakelmomenten zijn wel niet echt top en hij schakelt ook wat traag ...

En nog een PDF met wat info over de verschillende modes in de DPMS : http://goo.gl/Us6jre
                                  Last edited by MaXX99; 07/08/2013, 10:48.
                                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

En voor wie zijn Slovaaks nog wat wil oefenen
                                    Last edited by MaXX99; 07/08/2013, 11:01.
                                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Wat kleurtjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                        Acceleratietests met de nieuwe RS

Zijn schakelmomenten zijn wel niet echt top en hij schakelt ook wat traag ...

En nog een PDF met wat info over de verschillende modes in de DPMS : http://goo.gl/Us6jre
                                        En in een ander topic word de man bewierookt om zijn perfect schakelen.
                                        Blijkbaar is hij bekent op you tube.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          En in een ander topic word de man bewierookt om zijn perfect schakelen.
                                          Blijkbaar is hij bekent op you tube.
                                          Mogelijk, .... maar ik had al een ander filmpje gevonden van een acceleratietest met de DSG, en die is toch beduidend sneller in het opschakelen. Ben wel even de URL kwijt .. iemand ?
                                          Last edited by MaXX99; 07/08/2013, 11:55.

Comment

Working...
                                          X